Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Akinek van egy kis érzéke, annak érdemes Mindent magának csinálni.
Barátom 1996-os Merci Hátsó ablakfùtés nem megy, nem szakadt, bizti jó és a relé is kattan.
5 másodpercbe telt, hogy szetszedjem azt a dobozt amiben a relé volt, és mi csoda, a forrasztás elengedett.Másik érdekes Z2056 ha jól emlékszem az asztalt folyamatosan rázta, emelgette. Kontur követő volt, de minden érzékelő rendben volt. Nem maradt más mint a szabályzó elektronika, hiszen az Minden manuális kapcsolóval párhuzamos volt. Lehuztam és megszűnt a baj. A legolcsóbb javítás.
-
#90088192
törölt tag
válasz Hieronymus #23 üzenetére
Emlékszel, amikor írtam, hogy a szerelő nem tudja miért van 800l olaj egy 1000kW-os dízel motorban?
A mostani "szerelők" valójában csak alkatrész cserélő munkások, nem értik a rendszer működését.
Ha nem értik akkor nem is tudják megjavítani, mert a gyári javítási útmutató is igen elnagyolt, és idegen nyelven van.Ergo mintát keresnek, aztán vagy bejön vagy nem.
A vevő meg fizesse a találgatást.Volt szomszéd Melbourne-ben, volt egy V8-as Falcon az udvaron, valami 1000 éves példány. Hengerfej nem volt rajta, mert elküldte felújításra.
Athivott, és kérdezte, Szerintem miért füstöl kéken?
Benezve a furatba, a hónólás hiánya szembetűnő volt, mondtam neki, ha jót akar, akkor új dugó+gyűrű+karistolas.
A szerelője azt mondta, hülyeségre beszélek, az olaj a szívó oldalon kerül be(szelepszar szimering).Ossserakták a felújított hengerfejjel, és láss csodát, ugyan úgy eszi az olajat.
Mondom ennek Sok értelem volt.
-
#90088192
törölt tag
A tag nem hazudott, csak a gyári előírást követte, ami azt jelenti, hogy az autó 10 éves életciklusa alatt Nem ajánlott cserélni ha 20E-t megy évenként az ember.
Ha meg ennél több a futás teljesítmény/év akkor úgy számolnak, hogy érdemes az egész váltót cserélni (felújítani lenne az igazi, de ugye az nem üzlet a gyárnak) a kopás miatt.
Az olaj ilyen szempontból élettartamra van méretezve, ha nem csereled se az autót se a váltót akkor az olaj lesz az élettartam meghatározója. -
#90088192
törölt tag
Inkább az első annyira öreg volt.
Viccet félretéve valami a 80-as évek vége felől.Engem kimondottan idegesít a hangja a V8-nak, múltkor mentem pár száz km-t egy LandCruiser Diesel verzióval. Az egy dolog, hogy manuális, és MINDEGY melyik fokozatban van, megy 20-al 5. Ben is ha kell, de a folyamatos bugyborgas kikerget a világból.
-
#90088192
törölt tag
Na most mindjárt mondok valamit, mint például az elnyújtott égés és a nagyobb suritesi vegnyomas(benzineshez képest de ugye ott nem a feltöltött motorról beszélünk, ha az is feltöltött akkor változik gyorsan a helyzet), ami miatt nagyobb erőt és hosszabb ideig fejti ki aminek a következménye:?
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
1.6 szívó dízel Audi 80 (B2) és 1.6 szívó benzines Audi 80(2).
1.6 szívó dízel 4liter/100km 1.6 szívó benzin 8l/100km.
Közelítő értékek, 10% hibával amit az emlékezet okoz.
Mi volt a kérdés?
Jobb e a dízel hatásfoka? Ezek szerint nem.Bocsánat a sok javításáért, nem fog már úgy az agyam.
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
Én erre reagáltam:" dízel motor nagyjából mindenben rosszabb, mint a vele hasonló műszaki színvonalon álló benzines"
Hoztam egy példát ahol a dizel simán veri a benzinest.
A többi meg mindegy ilyen szempontból, mert igaz, csak irreleváns az eredetileg felvetett megállapításhoz.
Különben meg az LPG üzemű veri a benzinest is, keresztbe hosszában, vagy éppen a CNG.
-
#90088192
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Diablo 3
- Revolut
- YouTube
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...