Új hozzászólás Aktív témák

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Hieronymus #23 üzenetére

    Emlékszel, amikor írtam, hogy a szerelő nem tudja miért van 800l olaj egy 1000kW-os dízel motorban?

    A mostani "szerelők" valójában csak alkatrész cserélő munkások, nem értik a rendszer működését.
    Ha nem értik akkor nem is tudják megjavítani, mert a gyári javítási útmutató is igen elnagyolt, és idegen nyelven van.

    Ergo mintát keresnek, aztán vagy bejön vagy nem.
    A vevő meg fizesse a találgatást.

    Volt szomszéd Melbourne-ben, volt egy V8-as Falcon az udvaron, valami 1000 éves példány. Hengerfej nem volt rajta, mert elküldte felújításra.
    Athivott, és kérdezte, Szerintem miért füstöl kéken?
    Benezve a furatba, a hónólás hiánya szembetűnő volt, mondtam neki, ha jót akar, akkor új dugó+gyűrű+karistolas.
    A szerelője azt mondta, hülyeségre beszélek, az olaj a szívó oldalon kerül be(szelepszar szimering).

    Ossserakták a felújított hengerfejjel, és láss csodát, ugyan úgy eszi az olajat. :W

    Mondom ennek Sok értelem volt. :U

Új hozzászólás Aktív témák