Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz WhiteWalker #11 üzenetére

    A céges Fordok brutál módon bírnak letérdelni, a flotta le is lett adva fateréknak ahogy van.

    Én mondjuk speciel a belsejüket nem bírom.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz WhiteWalker #11 üzenetére

    Motor terén PSA blokkokkal dolgoznak ők is. Dízeleknél 100k alatt flottában rendszeres volt a kettőstömegű halála, a kisebb ecoboostok hullanak, transitoknál az új 2.0 dízelek sem sikerültek jól, mert abból is akadt olyan, ami 60k körül átszakadt hengerfallal várta hónapokig a motorcserét. Transitoknál ergonómia terén szerintem visszaléptek, egy halom apróság van szinte minden típusnál, ami idegesítő és régóta fennáll (pl: gumikéderek problémája).

    A haszongépjárműveket nehéz kiváltani - illetve talán a PSA alternatívák még rosszabbak -, plusz pl.: kisbusz terén méretben és ár/ értékben nem nagyon van alternatíva. Személyautók terén Ceedek felé mentünk el, kevesebb a macera velük, egyedül az assisstance ami gyengébb náluk.

    Cappa #13: Nálunk inkább 100-as nagyságrendekről beszélünk, nem 1-2 darabról. :B

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz WhiteWalker #11 üzenetére

    A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.

Új hozzászólás Aktív témák