Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care