Új hozzászólás Aktív témák

  • đayW@LkeR

    tag

    válasz zuchy #9 üzenetére

    Tévedsz! ha azt hiszed

    1 másik hozzászólásom kiegészítésül.

    amikor az IW elkezdte licenc-elni az engine-t rögtön átgyúrta moderálta-módosította. ajánlanám figyelmedbe és kiemelném: must see A Call of Duty nyitányának 2003-ban örülhettünk, durván átgyurmázott id Software által kifejlesztett grafikus motor (Tech 3) hajtotta, melyben pixel-shading technológiával alaposan megdolgozták a vízfelületeket és méretes külső területeket tákoltak össze. A második epizódra körülbelül két évet kellett várnunk, a folytatásban már belső fejlesztésű motor kapott helyet, mely kihasználta a DirectX 9 nyújtotta grafikai lehetőségeket. A fejlesztők megpróbáltak előrukkolni a lehető legrealisztikusabb látványvilággal, munkásságuk sikerességére választ adott az eladott kópiák példányszáma.
    Tehát folyamatosan fejlesztve magyarul pofozgatva vannak az engine-k.

    és még a figyelmedbe csak h te is tisztában legyél vele ez és meg ez

    amúgy sztem sem lesz DX11 azt már tudnánk elvileg.

    [ Szerkesztve ]

    2009.11.10. 09:00 CoDMW2: PENGE'ߣ@Đe [H].......................................... 2011.11.08. 08:00 CoDMW3: PENGE'ߣ@Đe [H]........................................ M4A1-ACR RuleZzz!!! // BF3 - MW3 Rules! 2011.12.08 Lg Optimus Black yeah

Új hozzászólás Aktív témák