Új hozzászólás Aktív témák
-
Matamata
aktív tag
A C&C4 béta egész jó game csak azt nem tudom mért ezen a néven adják ki. Lehet hogy nem akartak egy új brandet létrehozni de hogy ez egyáltalán nem hasonlít játékmenetben a C&C szériához az tuti.
-
Matamata
aktív tag
Egyáltalán nem C&C3 "feltupír", inkább a RA3 modja.
A fejlődés tapasztalati pontok alapján történik amivel új képességekhez juthatunk. Ezeket az extrákat játék közben, az űrből kis szállítókon érkező tibérium kristályok begyűjtésévél aktiválhatjuk. Az így szerzett pontok közösek, az egész csapat használhatja őket. Egységeket command pointok felhasználásával lehet létrehozni. A csapatok maximum 5 főből állhatnak és csapaton belül mindenkinek ugyanahhoz a frakcióhoz kell tartoznia. Frakciókon belül három fő csoport van:
Offense: NOD GDI
Defense: NOD GDI
Support: NOD GDI
Építkezni csak defensel lehet.
A játék lényege hogy minél több control noodot (tiberium control network hub) foglaljunk el és tartsunk irányításunk alatt, mivel a belőlük származó pontok döntik el a játék kimenetelét. Az a csapat amelyik eléri a 2500 pontot győz. Control noodokon kívül más épületeket is uralmunk alá vonhatunk. Ilyenek pl.: a birtokolt terület bővítésére szolgáló uplink tower, a mutáns egységek gyártására szolgáló mutant hovel illetve a különböző típusú és erősségű védelmi tornyok és az alagutak.
gameplay videó[ Szerkesztve ]
-
Matamata
aktív tag
Ki kell javítanom magamat.
Az előzőleg linkelt védelmi tornyokat és alagutakat nem lehet elfoglalni mert már kezdettől fogva az adott frakcióhoz tartoznak.
De a pályán találhatók tüzérségi és légvédelmi tornyok amik a control noodokhoz hasonlóan kellő dominanciával elfoglalhatóak. Ezeken kívül még bunkerek is rendelkezésünkre állnak melyekben gyalogos egységeinket szállásolhatjuk el.
Érdekes lehetőséggel bővült a tibérium kristályok felhasználása. Bármelyik szárazföldi egységgel lehetőségünk van felrobbantani a nálunk lévő kristályt, amivel pusztító ionvihart szíthatunk.
A NOD-nál végre visszatértek a földalatti egységek, amik sajnos nem sokat profitálnak ezen képességükből, mivel szinte minden ellenséges egység felfedezi és sebzi őket a föld alatt is, miközben a föld alól nem indítható ellentámadás.