Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elf

    aktív tag

    válasz tha_answer #1593 üzenetére

    " Az ésszerű érvelés, ami arról szól, hogy a használat függvényében különböző megoldások lehetnek jók, a legkeményebb módon támadva van."

    Ki hol és mikor támad?
    Ki hol és mikor blokkolja a szintetikus üzemanyagokat?
    Még ezen a laikus fórumos se fogytak ki az elektromos autók az érvekből a szintetikus üzemanyagok miatt.
    Úgy tűnik nagyon kemény küzdesz valakikek akik nincsenek itt. :F

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz tha_answer #1593 üzenetére

    "Az EU illetékesei be is ismerték, hogy nem a levegő minőségéről szól a dolog, hanem arról, hogy a belső égésűnél "zéró" legyen az elv."

    Hiteles linket kérek erről.

    "Ha azonban a nitrogén-oxid szintet valóban nullára akarnánk hozni, akkor az elektromos flottát azonnal be kellene tiltani"

    Hol keletkezik NO2 az elektromos autóban?
    De még az elektromos áram előállításánál sem nagyon lehetséges, mivel magas nyomás és hőmérséklet kell hozzá.

    "Sajnos ma nem ismerik el regeneratív szintetikus üzemanyagok, mint például R33-üzemanyagok CO2 spórolási potenciálját. A 13 éves kísérleti Passatunk tökéletesen problémamentesen működik vele."

    A modernebb, magasnyomású befecskendezős dízel motorokba csak csekély mennyiségben adagolható növényolaj. Nagyjából 7-10% lehet a maximális keverési arány. A 13 éves és kissé öregebb technológiai szinten álló motorban használható, akár keveretlenül is.

    "Már beismerték nekem, hogy félnek tőle, hogy az akkumulátoros elektromos autók kifogynak az érvekből, ha ezek elterjedésével egyidőben megjelennének a szintetikus üzemanyagok."

    Nekem meg beismerték, hogy neked nem ismertek be semmit.
    Érvelési hibának tűnik a mondat. Mások hitelével, tekintélyével és tudásával alátámasztani a saját mondandót. Persze tévedhetek, de bizonyitsd kérlek a "beismerést".

    "Az energiát azonban szél, víz, vagy nap segítségével nem Európában fogjuk előállítani, hanem erre sokkal alkalmasabb régiókban a világon. Kiindulási alapnak elektromos áram mellett csak a levegőben megtalálható egyes komponensek kellenek. Mivel azonban nincs elektromos kábel Ausztráliából vagy Dél-Amerikából Németországig, ezért az üzemanyag sem Európában lesz előállítva.

    Ennek mi értelme van. Németország annyi energiát termel az Északi-tengerben, hogy folyamatosan csökkentett termeléssel működnek. Még hiányzik egy észak - dél elektromos nagyfesz. vezeték, hogy teljes kapacitással tudjanak működni.

    "Az évszázados álma az emberiségnek, az individuális, automobilis – azaz önmagát mozgató – mobilitás, ami mindenki számára elérhető, titokban most számolódik fel. Az ideológiailag feltöltött vita egy törést fog okozni a társadalomban, amint az emberek észlelni fogják, hogy a "hatótáv mobilitás" csak a gazdagok számára lesz elérhető"

    Kik hajtanak erre?
    Az autógyárak vagy a járműexportőr országok?

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák