Új hozzászólás Aktív témák
-
nemlehet
őstag
Kérdés, hogy ez maffia feleség autó vagy nepper vállalkozó autó Ha az előbbi akkor nem gond, ha utóbbi, akkor négy megtermett üzletember bizony már feszegetheti a határokat.
Elég vicces ezt olvas egy ekkora batár állat kocsinál.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
nemlehet
őstag
válasz Tigerclaw #19 üzenetére
Sokan haragszanak erre a nagy SUV mániára. Minden szempontból káros, főleg ezek a kamu hibridek.
Ennek ellenére ez megy, ez az amit el lehet adni manapság. Pedig ez egy minden szempontból szar megoldás, főleg városba.Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
julius75
aktív tag
válasz Tigerclaw #44 üzenetére
és Döglött Róka: az az összefüggés, hogy a fórumtárs szerint egy SUV vételével magas is erősen hozzájárulok a Föld pusztálásához.
Ezért kérdéztem, hogy anno apósom a 10+ literes fogyasztás nagypolskija mennyivel volt környezetbarátabb választás, mintha én ma veszek egy mérettel nagyobb, de esetlegesen kisebb károsanyag kibocsájtású autót?Megválaszolom: semmivel. Persze ha mindenkinek lesz a családban egy-egy autója azzal már igaz, sokkal több szennyet okozok, de csak azért, mert egy mérettel nagyobb az autóm....na ne legyünk már ennyire álszentek.
Egyszerűen divat lett ma a SUV-utálat.
Sajnálom, van akinek ez a forma jön be, emellett sokkal kényelmesebb be és kiszállni, jobb és kényelmesebb üléspozíció, stb.... -
julius75
aktív tag
válasz Tigerclaw #53 üzenetére
Aham,...., de mégis az volt a fő érv, hogy egy SUV-val teszem tönkre a bolygót.
Marhaság, egy autó helyett egyet veszek.
Az aki félévente cserél telefont, 3 évente tévét, 120 pár cipője van otthon, és kényszeresen vásárol (pl. aliról mindent szart, ha kell ha nem), akkor azt hová soroljuk?Kell valakit/valamit utálni. Van aki írigységből, van aki divatból, és van aki álszentségből teszi.
Ez utóbbiak az igazán gusztustalanok, hiszen általában a bort iszik vizet prédikál esete áll fent. -
Noukoum
veterán
válasz Tigerclaw #52 üzenetére
Dehogy tolnak, ez egy elképesztően késői dátum így is. Akkora már régen azért nem fognak belsőégésű autót gyártani (nagyon kis mennyiséget) mert gazdaságilag az elektromos éri meg jobban. EU piacra.
Elképesztő nagy kereslet van EU-ban a villanyautókra, csak NINCS. Szóval ezt a visszakozást nyugodtan el is felejthetjük. Nem az akkupakkok ára esett drasztikusan hanem az akkumulátor előállítási költsége. És ez egyébként a felhasználók is tapasztalják, lásd akkukapacitás nővekedés az autókban. Apró méretű villanyautó eladás? 5-10 éve mennyi is volt? Mondjuk ehhez viszonyítsunk. Nincs komoly mértékű támogatás. Tovább inkább nem is megyek.Az a baj hogy nagyon fekete fehérben látod a világot. Az emberek nem azért használják városban az elektromos autókat mert azok elektromosok hanem az emberek erre használják az autót. Nem arra hogy naponta 700km-t tegyenek meg. Szóval tök mindegy hogy kis benzines vagy nagy SUV villanyautó ha 20e km futásteljesítményt nézünk per év akkor annyit nézünk. Nem lesz kevesebb a kis benzines mert az kicsi.
Nincs olyan hogy tiszta energia, max tisztább energia. Nem is értem miért akarod keresni?
Nincs kis elektromos autó? Ugye most csak viccelsz velem?
Ez a baj hogy szerinted szerinted szerinted. Köszi de ez nem templom, száraz számok és tények. Hidd azt hogy egy nagy elektromos SUV környezetszennyezőbb mint egy kicsi benzines. Egészségedre. És marhára nem az autógyártók tehetnek arról hogy az emberek egy kicsi és egy nagyobb autó közül a nagyobbat veszik meg úgy hogy a nagyobb a drágább.
Igen sokmindent kéne szabályozni. Igen a csúnya németek is mindig ottvannak mikor igazolni akarjuk magunkat. Igen hasonlítsd össze a német lakossági energiaárat a magyar rezsicsökkentett árral.
Ha mindenáron a környezetet szeretnéd védeni akkor inkább tegyél érte minél többet. Téríts meg embereket az ötleteddel miszerint menjenek kevesebbett autóval. 1 éves tapasztalataidat majd írd le ezzel kapcsolatban. Persze felőlem globális vagy európai szinten is csinálhatod. Azért én nem raknék sokat arra hogy ez hatékonyan fog sikerülni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
8th
addikt
válasz Tigerclaw #67 üzenetére
Kőolaj kitermelés sem egy környezetkímélő tevékenység. Ráadásul azt csővezetéken vagy tankereken keresztül kell küldeni a fél világon, közben becsúszik néha egy-egy tankhajó vagy tengeri fúrótorony baleset szóval azért az sem egy kimondott sikersztori környezetvédelmi szempontból. Lehet mondani, hogy az egész rendszer az olajfúrótornytól a benzinkúton lévő kútfejig kész és olajozottan működik de erre a másik oldal is mondhatja, hogy az erőművek ugyanúgy készen vannak és konnektor is akad néhány minden háztartásban. Nem védem az elektromos autót amíg lehet a kúton dízelt tankolni én ugyan ki nem szállok belőle de azért be kell látni környezetvédelmi szempontból a belsőégésű motorral hajtott autó egyáltalán nem versenyképes. Mondom ezt benzinvérűként.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Tigerclaw #80 üzenetére
" ... ha a minitank lesz a jovo szemelyautoja."
Erről jut eszembe ... -
paatrick
senior tag
válasz Tigerclaw #85 üzenetére
Fantasztikus, jól szabályozná a szaporulatot is, mert egy sima 50-es városi karambolnál meghalna/megnyomorodna benne mindenki.
USA/EU ügyben meg: egyrészt EU-ban a mai SUV-ok semmivel nem nagyobbak mint egy sedan. Csak magasabb. Ez az X3-as BMW konkrétan rövidebb mint egy Passat. Mivel az EU-ban fokozatosan csökkentik a motorokat, így nem lesz 4 tonnás SUV mert egyszerűen nem tudna menni. Elektromos se, mert nem lenne hatótáv. Nőni méretben nem fognak mert az európai utakon, városokban be van határolva kb mekkora autóval lehet kényelmesen közlekedni.
USA-ban meg nem feltétlen azért menő a pick-up, nagy kocsi mert ezzel lehet rajolni. A nagy többség nem a városban él hanem suburbban vagy ranchen. Legnépszerűbb modell a Ford F150, 4 üléses pick-up, ergó befér a család meg a havi bevásárlás is. Nem akad el a hegyen se, földúton se, tud vontatni is. Nincs olyan hogy leugrok a boltba itt van 5 percre. Plusz ott rengeteg a vállalkozó akinek a cuccai sokkal jobban férnek egy pick-upban mint egy "kis" kocsiban.Most megnéztem neked:
X3-as 1800 kiló
sima 5-ös 1700 kilóTehát még csak nem is nehezebb egy átlag szedánnál.
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő