Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz julius75 #38 üzenetére

    Nem miattad, de te is a problema resze leszel. Trend lett az egyre nagyobb, nehezebb, gyakran sokkal rosszabb alaktenyezoju autok vasarlasa. Minden szempontbol joval nagyobb kornyezeti terhelest jelent, attol fuggetlenul hogy epp diesel, benzines, hibrid vagy full elektromos.

    Megertem a SUV-osok egy reszet, akik mondjuk a rosszabb utak miatt vesznek SUV-ot, vagy epp azert mert tudjak hogy hasznaljak majd foldutakon is, de a nagy tobbseg csak divatbol veszi es csak olyan utakon hasznalja ahova a klasszikus szemelyautok tokeletesek. Az szinten problemas amikor csak felfujnak egy autot, rapakolnak 1-200 kg-ot hogy kinezetben durcabb legyen, de a terepjaro kepessege meg csak annyit valtozik, hogy emeltek a hasmagassagan 2 centit. A joval magasabb doboz miatt meg 2 literrel tobbet fogyaszt es bizonytalanabb orszaguton, foleg kanyarokban, mert jobb futomuvet mar nem raktak ala.

    Ha kieroszakoljak az EU-ban azt az elektromos valtast, amit beterveznek, konnyen lehet hogy a SUV divat veget jelenti majd, mert nem csak megfizethetetlenul draga lesz, de erosen csokkenti majd a hatotavot is az elonytelenebb forma. Annyit mar most latni, hogy elektromosbol a kisautok fogynak jobban, egyszeruen anyagi okbol, pedig most meg csak a penzesebb vasarlok szalltak be a buliba. Sokan leadnak egy teljes meretkategoriat a korabbi igenyeikbol.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák