Új hozzászólás Aktív témák
-
Morden24
nagyúr
Az open ending-et üdvözlöm, az kell.
A 100+ óra ÉS mellékküldetések, hááát... én lennék a legboldogabb, ha így lenne, de maradjunk annyiban, hogy örülhetünk, ha mellékküldetésekkel és olvasnivalóval együtt 100 óraA grafika szerintem jó, ahogy van. Annyit megtehetnének, hogy a környezeti textúrákat feljavítják.
Ezen felül max. a karakteranimáción kéne dolgozniuk. A többi maradhat, ahogy van, és akkor senkinek nem kell gépet fejlesztenie hozzá.Inkább csináljanak normálisabb skill tree-t, mert a mostani eléggé... hm. Egyszerű.
A kombinálható varázslatok jó ötlet, erre rá kéne feküdni.
Több és "mélyebb" specializáció. Jó lenne, ha a karakterspecializációk konkrétan kihatással lennének a történetre.
Kiterjedtebb alkímia lehetőségek: a növények és ásványok száma szánalmasan kevés.
Több fegyver altípus: nem ártanának pl. szálfegyverek a játékba, ha már seregostromok meg egyebek vannak.Ööö, a sárkányok egy pindurival lehetnének nagyobbak
Sokkal-sokkal-sokkal több helyszín, szereplő és dialógus-lehetőség.
Sokkal több nyomozós küldi.
Jobban kidolgozott Fade.
Több démon.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Jogos, amúgy a "rövid" tényleg rossz kifejezés, mert nem az. Valójában elég hosszú.
Rövid helyett én a kevés szót használnám. Kevés helyszín, kevés környezetváltozás, kevés város, kevés kisebb falu. A nagy terepek is kevesek a Deep Roads kivételével (mondjuk abból nem is kéne nagyobb, a labirintushent itteni megfelelője ).
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Azt viszont adom.
A töltési idő kevésbé érdekel, mert lényegében nem változtat a dolgon, hogy 10 vagy 30 másodpercet tölt, de a memory leak az tényleg gázos.(#16) Lenry: Vigyázzá', ezek csak Vistaboy vágyálmai, nem a Bioware ígéretei
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Ja, de ott csak a fénykardok és vibroblade-ek vívóanimációját kellett megcsinálni, amik egyébként egyeztek.
Itt meg nem ártana kitalálni, hogy az egyébként fizikailag használhatatlan formájú kardot pl. hogyan hárítja a delikvens buzogánnyal, vagy kétkezes csatapöröllyel.
Egyébként igen, ezt szerintem is meg kéne csinálni. A KotoR vívásait öröm volt nézni, az ember beállította a harci cselekményeket, aztán meg drukkolt a karaktereknek
Én inkább azt javasolnám, ha már a grafikánál vagyunk, hogy esetleg hozzák össze, hogy az íjakon legyen húr. Ezutóbbi rohadt nagy cink.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
irreálisan vastag húr kéne ahhoz hogy lásd
Azért ez általában össze szokott jönni más játékokban
Az más kérdés, hogy ha a realitást tartjuk szem előtt, akkor tényleg túl vastag lenne, de
1. pont a Dragon Age az, ahol a vesszők is túl vastagok, szóval ezzel az erővel azok sem kellettek volna
2. fantasy játékokat sem fegyverszakértő szemmel kell vizsgálni, mert akkor gyakorlatilag legalább a páncélok és fegyverek (főleg a vágófegyverek) felét ki lehetne dobni, mert bizonyos formák egyszerűen nem léteztek, és nem azért, mert nem voltak elég kreatívak a páncél- vagy fegyverkovácsokEngem talán ez az egyetlen, ami konkrétan zavar, és igénytelennek tartom. Mármint a húr.
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
női karakterrel játszók biztosan gyorsan feladták a dolgot, mivel úgy fut, mint aki besz*rt.
Na, ez is igaz. Még nem indítottam női karit, de pl. Morrigan-t kellett párszor használnom, és elég gyorsan lebomlik a kecses vadon boszorkánya-hangulat a sunáról, amikor úgy szalad a bottal a kezében, mint a majmok a 2001 Űrodüsszeia elején
Grafika helyett amúgy a szabályrendszerre kéne ráállni. Ez a probléma akkor, amikor maguk rittyentik a szabályrendszert, nem pedig egy létezőt használnak fel. Kezdjük úgy, hogy Perception főképesség kötelező lenne több okból is.
Egyébként én is egyetértek, szerintem is remek a játék.
Én nemrég toltam végig Human Noble - Warrior karakterrel, most indítottam Human Mage-et, és ha ezzel végigtolom, akkor még ficcen egy elf női rouge.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
Gothic sorozat kapásból. Ha jól emlékszem, az NWN2-ben is volt.
Egyébként a Dragon Age fegyverei kimondottan puritánok pl. az Oblivion cuccaihoz képest
Na jó, az Oblivion az megszámlálhatatlanul sok iránból blőd.
BTW nem vagyok fegyverszakértő, csak egy reál beállítottságú szerepjátékos
Detto
Sectumsempra - For Enemies
-
Morden24
nagyúr
illetve először mindkét nőt d*gtam, aztán fellázadtak, hogy miért járok át a másik nő sátrába éjszakánként?! Ez pl. baromira tetszett...
Jaja, én is meglepődtem ezen
Én meg max. az elfig vagyok hajlandó elmenni általában, eléggé humán beállítottságú vagyok... legalábbis nagyon sokáig fog tartani, hogy rávegyem magam pl. egy törpe karakterre...
Én általában a saját jellememet játszom - hogy ez pontosan milyen karaktert eredményez, az a játéktól szokott függeni. A human noble karakterem eléggé vendittív és rebellis volt - viszont a mage az most arcane warrior/blood mage lesz, ennek megfelelő világszemlélettel.
Az elf rouge-ot assassin/duelist-nek tervezem, szeretem az ilyen jellegű karaktereket.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Xbox Series X|S
- Milyen légkondit a lakásba?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...