BioWare: A Dragon Age 2 grafikája csodaszép lesz

A Dragon Age: Origins vitathatatlanul egy nagyon jól sikerült játék lett, és amikor a történet véget ért, mindenki sejthette, hogy lesz a játéknak folytatása. Előbb jöttek a különféle DLC-k (Letölthető tartalmak), majd pedig nemrég bejelentették hozzá az első dobozos kiegészítőt is, az Awakening-et, ami elméletileg a történet folytatása lesz, de biztosan nem a vége.

Rengeteg kérdés maradt megválaszolatlanul a Dragon Age: Origins végére, és kétlem, hogy a kiegészítőben mindenre választ kapnánk. Sőt, ha megengedtek egy személyes véleményt, szerintem pont azért kell a kiegészítő, hogy annak a végét úgy alakíthassák, hogy az ember tűkön ülve várja majd a Dragon Age 2-t. (Na meg persze, mert így jobban lehúzhatják a játékosokat, mintha mindezeket beletették volna már az alapjátékba is. Mert beletehették volna. Legalábbis abból, hogy ilyen hamar érkezik a kiegészítő, én erre következtetek).

A Joystiq meginterjúvolta Greg Zeschuk-ot, aki elmondta, hogy a második részben a grafikán fogunk majd leginkább fejlődést tapasztalni (Pedig lenne még pár dolog, alább összefoglaltam, persze ez csak saját vélemény). A második részben rengeteg újítást fognak a motorba pakolni, amitől a grafika "szuper forró" lesz, legalábbis Greg szerint. Megemlíti még azt is, hogy szerinte a Dragon Age világa lenyűgöző, és a játékosok majd rengeteg szuper dolgot fognak tapasztalni a folytatásban. Én csak három dolgot kérnék, de azt nagyon:

1. Legalább 100 órányi játékidő mellékküldetések nélkül;

2. Szabadon bejárható pályák, ahol tényleg oda mész, ahová akarsz;

3. Nem lineáris történet, aminek nem lesz vége a főboss halála után.

Azóta történt