Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagem

    addikt

    Azért az is hozzátartozik a dologhoz hogy a kezdeti tündöklés után elkezdték futószalagon gyártani a középszert, nagy pénzekért megvették a népszerű licenceket, de a kiadott produktumok sem tartalmilag sem technikailag nem voltak kiemelkedőek. A motor régen sem volt nagy durranás, nem is nagyon fejlesztették, de ezt korábban elfeledtette a briliáns tartalom a rajongókkal, na, az utóbbi időben elmúlt a varázs, a 250 fős csapat egyszerre 2-3-4 történeten dolgozott, meg is látszott rajtuk. Ráadásul időközben kijött pl. egy Life is Strange is, amely megmutatta, hogy nem kell ide tévés/mozis licenc ahhoz, hogy ütős kalandjátékot tegyen le valaki az asztalra:)

    A rajongók megcsömörlöttek az egy kaptafára készült játékaiktól, ha tudták volna tartani a minőséget, azaz inkább kevesebb, de jobb történetet szállítottak volna nem hiszem, hogy csődbe mennek. Persze semmire nincs garancia, de valószínűleg a színvonal eséssel egyenesen arányosan esett a bevétel is, a kiadásaik ugyanakkor csak nőttek a licencek és nagyra duzzadt állományuk miatt.

    [ Szerkesztve ]

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • sagem

    addikt

    válasz laceszgamer #46 üzenetére

    De azok a régi kalandjátékok logikai feladványokkal, fejtörőkkel stb. voltak tele, szóval igaz, hogy lineáris volt a játékmenet, de cserébe "csinálni kellett" bennük valamit az előrejutáshoz. Ilyesmik nincsenek a TT játékokban, náluk a változatosságot az jelentette, hogy döntési helyzetekbe kerülünk, és elvileg a döntésünk befolyással van a történet alakulására. Sajnos csak elvileg, és ezen csúsztak el valójában, mert egyre inkább semmit nem számított hogyan döntünk, a lineáris sztori mindenképpen úgy haladt tovább ahogyan azt ők akarják. Innentől kezdve nem véletlenül csúfolták a játékokat interaktív moziknak, elakadni/meghalni nem lehetett bennük, a döntéseink meg csak dísznek voltak jelen, egyféle végkifejlet volt mindig. Szemben mondjuk a Life is Strange-el, ott sem volt seregnyi befejezés, de legalább volt valóban súlya egy-egy döntésnek, és maga a játékmenet is szórakoztatóbb volt, vittek az egészbe egy csavart az időmanipulálással, sikeresebb is lett mint a TT játékok.

    Szóval szerintem még mindig van ezeknek a játékoknak piaca, csak a TT féle formula felett már eljárt az idő, több kell a sikerhez. (de továbbra is azt mondom, hogy ha nem egyszerre 3 középszer sorozatot vittek volna, hanem egyet de azt bitang minőségben, akkor nem süllyed el a hajó)

    [ Szerkesztve ]

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

Új hozzászólás Aktív témák