Új hozzászólás Aktív témák

  • sagem

    addikt

    Azért az is hozzátartozik a dologhoz hogy a kezdeti tündöklés után elkezdték futószalagon gyártani a középszert, nagy pénzekért megvették a népszerű licenceket, de a kiadott produktumok sem tartalmilag sem technikailag nem voltak kiemelkedőek. A motor régen sem volt nagy durranás, nem is nagyon fejlesztették, de ezt korábban elfeledtette a briliáns tartalom a rajongókkal, na, az utóbbi időben elmúlt a varázs, a 250 fős csapat egyszerre 2-3-4 történeten dolgozott, meg is látszott rajtuk. Ráadásul időközben kijött pl. egy Life is Strange is, amely megmutatta, hogy nem kell ide tévés/mozis licenc ahhoz, hogy ütős kalandjátékot tegyen le valaki az asztalra:)

    A rajongók megcsömörlöttek az egy kaptafára készült játékaiktól, ha tudták volna tartani a minőséget, azaz inkább kevesebb, de jobb történetet szállítottak volna nem hiszem, hogy csődbe mennek. Persze semmire nincs garancia, de valószínűleg a színvonal eséssel egyenesen arányosan esett a bevétel is, a kiadásaik ugyanakkor csak nőttek a licencek és nagyra duzzadt állományuk miatt.

    [ Szerkesztve ]

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

Új hozzászólás Aktív témák