Új hozzászólás Aktív témák
-
JoolsNOS
veterán
Hát nem mondott újat...
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Youri
veterán
kenyjék a hajukra akkor
[ Szerkesztve ]
RTX ON
-
Sirandrish
legenda
Hát ez tényleg nagy újdonság
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Polllen
nagyúr
Még meg kell nyomni ennek a generációnak az eladásait, na...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Gergosz2
veterán
vajon miért?
Előhuzzák az oblivion motorját , talán kicsit kipofozzák, de komolyabb fejleztésbe nem kezdhetnek mivel a xbox hardvere nem mai darab. Nem csodálom hogy könnyebb fejleszteni rá.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
őstag
A PC-n a memória lehet lassabb mint XBOX-on, ellenben PC-n sokszor négyszer, nyolcszor annyi van.
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
keIdor
titán
Gondolom a PC itt is port lesz.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
KvPt
tag
Nem azért de most annyit mondott, hogy kényelmesebb konzolon fejleszeteni. Nem értem, hogy az ilyen híreket mért kell mindig személyes sértésként kezeleni, meg rögtön konzolportot kiálltani. A cikk is megemlíti, hogy pc-n lesz a legszebb, szóval mi a gond?
[ Szerkesztve ]
-
qad
senior tag
"A cikk is megemlíti, hogy pc-n lesz a legszebb, szóval mi a gond?"
Crysis 2-re is ezt mondták csak bennefelejtették a konzol parancssorokat.
[ Szerkesztve ]
-
torma99
aktív tag
Az SSD-k elterjedésével ez a probléma azért jelentősen csökkenni fog.
-
dBLOOD
tag
AHAHAHA! Persze, konzolon egy hardverre fejlesztenek.
Bàr ki se jönne PC-re. Vègre megszabadulna a PC-RPG èra Makogò-Howardèktòl. Interplay-nèl bepròbàlkoztak egy zsìros perenkìvülièrt (de hiàba), egy konzol-exkluzìv ES lenne a hab a tortàn.
Bocs, ùj akart lenni![ Szerkesztve ]
Sok a birka, sokan szeretik a sz*rt.
-
Polllen
nagyúr
válasz bishoplogan #16 üzenetére
Attól, hogy egy időben adják ki, miért ne lehetne port? Vagy azt hiszed két külön verzió készül? (az most más kérdés, h miről mire portolnak, megjelenés után úgyis meglátjuk)
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Gergosz2
veterán
válasz bishoplogan #16 üzenetére
mniért zárná ki egymást a kettő?
mw3 is konzolport lesz , az elődei is azok voltak mégis egy napon jelenik meg a konzolos és a pc verzió.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
bishoplogan
senior tag
ezért lesz konzolos a game PC-n, nem pedig port. az oké, hogy konzolra előbb elkészül a demonstrációs változat meg hasonszörű verziók. a mostani pc-s játékok egyre inkább "konzolosodnak". A konzolport pl. az idén megjelenő PC-s LA Noire. na az egy igazi port lesz, és még lehet konzolos is lesz
szerk: de lehet én tudom rosszul a port és a konzolosodás fogalmát. szal bocsi akkor.
[ Szerkesztve ]
-
maszi99
őstag
Minden egyes új hír erről a játékról visszafogottabbá teszi a rajongókat.
Nálam például az első várományos volt eddig év végére, még pár ilyen hír, és tuti kihagyom a vételt.
Példát lehetne venni a CD Project üzleti hozzáállásától, és a konzolról se feledkeztek meg
Ha a Dragon Age 2 sorsára jut a játékuk ne csodálkozzanak, ha a régi eladásaik meg fognak egyezni a jelen eladási adatokkal, és lehet tökön szúrni magukat, meg aki megveszi az is sajna.
A régi jobban fogy most is mint az új Dragon Age esetében, és hiába adják már 7-8 ezerbe a fullos kiadást, a kutyának sem kell már megjelenés óta sem.
Pedig már tavaly karácsonykor nem lehetett előrendelni annyian előjegyezték, azt jött a demó, és robbant a bomba.
A mai napig nem kértek elnézést az átbaszott vásárlóktól.
Most meg azon filózgatnak, hogy talán jobb lenne visszatérni a 3. részben az előző kerékvágásba.
Na most jól kiadtam magambólhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
maszi99
őstag
Ezt remélem nem komolyan kérdeztet, mert nagy lenne a lista
Nem 1 középkategóriás játékról szólt a fáma kezdetekben , azóta meg csak a faragás megy állandóan, semmi pozitívum
Járj kicsit jobban utána dolgoknak, oszt meglátod magad ishttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
#56573440
törölt tag
válasz bishoplogan #19 üzenetére
a konzol port kifejezést akkor szokták használni ha konzolra programozták legelső körben. ezzel technikailag semmi baj nem lenne, átforgatják (portolják) pc-re mert ugye újraírni senki nem fogja, felnyomják a textúrákat és csilivili lesz pc-n is, de alapvetően az irányítás rovására megy ha nem bill-egér kombóra van kifaragva az irányítás, a lehetőségek (ugye billen kicsit több a gomb mint konzolon...). ebből jön hogy fps-eknél már a crisys-ban is benne maradt az auto aim, amire semmi de semmi szükség nem lenne pc-n, stb. a játék eleve nem bill egérre íródik, és ezt lehet érzeni. más kérdés hogy az egész ipar elmegy mostmár a casual azaz alkalmi játékosok felé, és elég ritka az összetett, igazán megszállottaknak szánt termék.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz bishoplogan #27 üzenetére
mihogy? lázadás volt mert kijelentették ez a játék mindig is pc-re íródott és a második is ilyen lesz. ehhez képest a kezdőképernyőn a nyomd meg a start gombot várta a vevőket pc-n, ami ugye konzoloknál van, plussz a grafikai testreszabhatóság is ilyen volt... megjelenés után el voltak küldve anyukájukba meg vissza a fejlesztők 5000 helyen
a piaci modell érthető. a konzolos eladások messze verik a pc-t jóideje, a fejlesztőket meg a profit vezérli, kétszer nem írják meg alapjaiban a játékot, innentől valamire fejlesztik aztán a többire portolják.
[ Szerkesztve ]
-
tDr1v3r
veterán
válasz #56573440 #25 üzenetére
Végre valaki.
Havernál próbáltam PC-n az Assassins Creed 2-t, hát, na az ami nagyon szar konzolport... komolyan, pl az elején folyton ki kellett menni a keymap-hez hogy tudjuk azt hogy mit kell megnyomni.
Az egér meg hát, komolyan, mint amikor Xboxon átalakítóval használsz egeret, kb olyan borzalmas az egész...Valahogy nem tudom bánni hogy otthagytam a platformot, és végleg áttértem konzolra... az ilyen borzalmaktól én már rég falra másztam volna, elég undorító hogy ilyen alapvető dolgokra tojnak a fejlesztők...
[ Szerkesztve ]
disznóvágás, nepotizmus, pálinkagőzös hedonizmus | intelhüttö (c) Tirexi, szívünkben őrzünk örökre <3
-
KvPt
tag
Szóval, ha van egy interjú amiben megkérdezték ezt tőle, és azt találta válaszolni, hogy xboxon kényelmesebb fejleszteni, mint pc-n, akkor attól ez már nem lehet olyan jó játék, vagy mi?
Mint faragás nekem csak a cuccok javításának eltörlése ugrik be, de azért ez se olyan halálos dolog. -
maszi99
őstag
Ha pc-n fos lesz a játékkezelés emiatt akkor megölheti a játékélményt , ez nem elég?
A cuccok javítása az csak részlet, max nem szegelünk állandóan
A kérdés már csak az lesz mit mire portálnak, ill mennyire csinálták meg a grafikát, mert konkrétumok közlése nem történt meg, még most sem.http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
gandrus
tag
Tárgyak nem használódnak el, egyszerűsített, konzolos kezelőfelület, tulajdonságok kivétele a játékból (maradt vagy három: erő, mana meg állóképesség) és lehet, hogy van még több dolog is, de hirtelen csak ennyi jut eszembe. Ezen hírekből (is) egyértelműen látszik, hogy elsősorban a konzolosoknak készült a játék, faék bonyolultságúra tervezve. Innentől engem nem érdekel. Lehet arra hivatkozni, hogy a konzolra való fejlesztés több pénzt hoz, de engem ez nem érdekel. Az Obliviont megjelenéskor megvettem, ezt pedig nem fogom. És mielőtt valami hülye troll azzal jönne, hogy lewarezolom, közlöm, hogy nem fogom. Csak jogtiszta játékaim vannak.
Szerk: a sorozat legjobb darabja egyértelműen az első rész volt szvsz. Nem a grafika miatt, de remek hangulata volt...
[ Szerkesztve ]
-
KvPt
tag
Továbbra sem értem:
"a hatalmas adatmennyiséggel történő munkavégzés sokkal egyszerűbb és könnyebb XBOX360 és PS3 esetében, ahol közvetlenül a memóriából hívhatják elő az adatokat."
Mi köze ennek a játékkezeléshez? Mi öli meg a játékélményt?
(Maradjunk a hírnél, és nem pedig olyan fikciókál, hogy hát mert konzolport lesz.) -
#56573440
törölt tag
-
Mukorka
addikt
Mert ha valami kényelmesebb konzolon az általában rosszabb eredményt nyújt Pc-n. A kényelem jelzi hogy könnyebb megcsinálni valamit ami feltételezheti hogy rosszabb lesz Pc-n az adott dolog. Egyébként mindenki félreérti a hírt, hiszen csak annyit mondtak hogy az előző részekhez képest könnyebb konzolra fejleszteni az új részt. Ergó a motor lett jobb.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
KvPt
tag
De közben hozzá van téve, hogy pc-n szebb lesz.
És egyébként meg nem baj, hogy időről időre nyilatkonzak ilyet a fejlesztők, jó lenne már, ha valami történne a pc-vel, mert hiába a 10-szer erősebb hardver, ha az api-k miatt nem lehet kihasználni, szóval ezek csak serkentik azt, hogy valami fajta új rendszert hozzanak össze. -
shaddam
aktív tag
Nem mondd nagy újdonságot.Bár pár hete meg azt mondta nem fér fel egy 50 gigás blu ray lemezre a doom 4...
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
GegeWarrior
senior tag
-
havasa
aktív tag
+1
Elő volt rendelve az 576-nál, de már régen lemondtam, a lebutított játékmenet és az ultra low poly modell-ek miatt. A konzollal nincs baj, majdnem minden konzolom volt Snes óta, mostani generáció is, de nagyon gyengék már Pc-hez képest és akkor még finoman fogalmaztam, jól lenne már egy Nextgen.Commodore 16 Hyper-V cluster
-
Mukorka
addikt
Pc-n valószínűleg nem lesz rossz ez a játék sem de szerintem aki most játszik és élvezi az obliviont úgy ahogy azt kiadták annak mindegy lesz hogy ez a játék mennyire lesz szép . Amitől valóban félni lehet az a lebutított játékmenet de ahogy most olvastam szinte minden lényeges dolog megmarad ebben a részben is
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Angel1981
veterán
A PC-sek nevében köszönöm ezt az újabb "rúgást"!
-
Harigata
tag
Már a Fallout 3 is elég konzolos beütésű volt.
Azután nem csodálkozom ezen sem. -
Depression
veterán
Ne álmodozz. Mire alkotnának valami értelmeset pc-re, addig itt lesz legalább 1 next-gen konzol csoport, amik olyan szinten lealázzák majd a pc-s csoportot, hogy a pc-s játékipar a kihalás szélére kerül. Azon nem segít már az apik lecserélése...
De nem kell rettegni, egy modern sz.gép árából lesz majd egy szuper játékgép otthon, amihez már másfajta vezérlőket is lehet majd kapni. Így a pc megmarad facebookra, meg munkára.
Nem hiszem, hogy a csilli-villi játékokért lesz már értelmes kereslet 100k Forintos kártyákra évente. Ha valaki játszani akar, akkor úszik az árral, és visszatér a konzolra.
(vissza, mert az a 20 éves pc uralom előtt is konzolon játszott mindenki)Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Z_A_P
addikt
Ugyanakkor azt hozta fel a PC nagy hátrányának a konzolokkal szemben, hogy még napjaink átlagos teljesítményű merevlemezeinek gyors átviteli sebessége mellett is, a hatalmas adatmennyiséggel történő munkavégzés sokkal egyszerűbb és könnyebb XBOX360 és PS3 esetében, ahol közvetlenül a memóriából hívhatják elő az adatokat.
Most ezt nem vagom.
A konzolra is DVD-n / BR-en jon ki a jatek. Tehat onnan tolteni nem gyorsabb semmivel mint PCn. A konzolokban is atlagos HDD van. Tehat onnan tolteni nem gyorsabb semmivel mint PCn. Az atlagos PC-ben sokkal tobb (4-16GB) memoria van, es mennyi is egy konzolban?Csak nekem nem vilagos mirol szol a fenti kijelentes?
OK
-
Youri
veterán
válasz rviktor25 #52 üzenetére
A fordításból kimaradt az, hogy az API-ról (DirectX) van szó, ami miatt a merevlemez közbeékelődik a memória és a GPU közé.
“The negative on PC is that there are still a lot of layers of API before you can look at the hardware. So we might be able to get the data faster on PC, but what we do with that data is still easier on 360 and PS3 where we can look directly at the memory registers and do what we want."
[ Szerkesztve ]
RTX ON
-
maszi99
őstag
Akkor le1xüsítem a problémám.
Ha a konzol lenne az alap, és a pc-re történne a port akkor nagy esélye van a játék nehézséges kezelésének.
Ergó köztudottan a konzolos játék irányítása teljesen máshogy zajlik, mint a pc esetében, amit egér, és bill kiosztással kell megoldani.
Nem minden esetben sikerül ezt jól eltalálni a fejlesztőknek, hogy a játékosok többségének megfeleljen, és ez a játékélmény rovására mehet.
Pontosabban hiába szép a játék, csak éppen nem tudsz vele megfelelően játszani.
Az igaz, hogy nincsenek még konkrétumok lefektetve sok mindenben, de eddig még 1 pozitív hír sem hangzott el számomra sajna.
Az is lehet, hogy csak én egyedül tapasztalom így a jelenséget, de nem hinném.
Jelen álláspont szerint még nem mondtam le a játékról, még várom a fejleményeket.
Azért arra kíváncsi leszek, hogy a hozzászóló közösségből mennyien fognak tolongani a játék topikjában, és milyen jelleggel írnak majd ott.
Volt már rá példa, hogy 1 sikerjáték topikjában vagy közel félszáz hsz-t töröltek (akik reagáltak is rá mindet) a tesztem miatt, hozzáteszem az év nagy buktái közé tartozik.
Éppenséggel épp a konzolosodással kapcsolatosan, és semmi illetlent, csúnyát nem írtam le benne, még választ sem kaptam a jelenségre.
Nem szeretném megismételni a dolgothttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Mukorka
addikt
Szebb lesz mint az elöző és lesznek sárkányok is Máris két jó hír.
Teljesen 3D térkép is lesz. Visszatér minden eddigi osztály ès csillagjegy is
Oblivion is konzolport de jól megcsinálták , legalábbis belső nézetből.
A konzolosodással az a baj hogy sokaknak nehezen kezelhető a játék konzolon ezért mivel az a fő platform , a pc-sek is öröklik az egyszerűsítést.Ebben a cikkben csak arról van szó hogy könnyebb az új motort xboxra programozni mint az elözőt meg persze a szokásos dicséret a gyors elérésnek.
Csak azt felejtik el hogy kevés a ram ezért darabos a pálya betöltése amit a pc-s Oblivion is remekül örökölt. Bízom benne hogy pc-n nem az eddig bemutatott videókon látható 10 méteres látótáv lesz mint a boxos verzión.
Mondjuk nekünk még így is ott lesz az ini fájl hogy korrigáljunk dolgokatMukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
maszi99
őstag
Köszi a biztató hsz-t
Úgy legyen , csak én a DA2 óta nagyon csínján bánok a sikerjátékokkal, főleg amit várok.
Erősen kerülöm a tökön szúrom magam feelinget, pláne amiért nem keveset dob ki az ember.
Nem tudom te hogy állsz ezzel a dologgal, de nem hinném, hogy más véleményed lenne.
Csak azt rühellem, a dologban, hogy megint nekünk fanoknak kell eszkábálni a dolgokat sok esetben, hogy ténylegesen jó legyen a játék.
Ez így nagyon nincs rendjénNa szebb jövőt:
http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
maszi99
őstag
Azért nagy fájdalmam, hogy nem lesz demó belőle, és csak az erős latolgatás megy.
Matek ezerrel megjelenésig, és csak a közben lehullott hírmorzsák vannak, amikben semmi tényleges momentum, csak vakkantgatások.
Mindenesetre bizakodó vagyok azért, nem temetek előre semmit, csak csínján, és ésszel, óvatosan közelítem meg a dolgokat.http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
aktív tag
szépen lassan adagolgatják befelé, hogy ez sem egy pc-s minőségű játék lesz és itt a grafikai rész egyáltalán nem érdekel!
a konzolos játékokban nincs szabadság, helyette van "egyszerűbb" irányíthatóság, lineáris játékmenet, a küldetésekben semmi kihívás, mert épphogy meg nem oldja a játék helyetted (nyomogatni kell a gombot, mint állat)+szép átvezető videók.
might and magic, wizardry, master of orion játékokon felnőtt embereknek az egész konzol hangulat gagyi. tizenéveseknek való, fogyasztói társadalmi hangulat. minden azonnal kell, semmiért ne kelljen küzdeni, ne kelljen semmin gondolkodni, készen rakják a képünkbe, emésszék is meg helyettünk, nekünk annyi a dolgunk, hogy nyomogatjuk a kontrolleren a gombot, mint a hülyegyerek és még azt is hisszük, hogy ügyesek-okosak vagyunk.sajnos...
vén vagyok
हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!
-
Ilsyde
őstag
http://www.cracked.com/blog/5-ways-to-tell-youre-getting-too-old-video-games
^ olvasd végig, megéri
-
gyuszaa
őstag
Hűha, micsoda újdonság.
Józan paraszt ésszel a bárki megmondja, hogy ha valami szabvány termék akkor nem okoz nagy fejtőrést kiegészítőt gyártani valamihez, mellesleg 2005-óta megszokták a programozók.
Pc-nél is egyfajta hardver lenne, lényegesen könnyebb lenne optimalizálni a játékokat. -
frame>24
addikt
EZ hatalmas, mekkora szövegek:
"Wait a second. Is it possible that those old games didn't do anything magical with their programming to create "immersion," and that, like my kids with GTA, I "immersed" myself in those games because I was playing them at a time before I was dead inside?"
szerk.: ja igen, kiöregedtem én is...
[ Szerkesztve ]
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
#06658560
törölt tag
Normális rpg olyanokkal, hogy nem sérülő tárgyak, már nem létezhet. Az már egy komoly herélés. S tuti nem a pc piac miatt votl benne.
Spec nem azt írtad, hogy örüljünk, mert mennyivel szebb lesz pc-n mert beígérték? Konkrétan normálsi rpg-nek nem a grafika fogja megadni a hangulatát, hanem midnen egyéb más- a Might and Magic asszem kilenccel játszadoztam sokat, borzasztó pixeles, mégis ezerszer hangulatosabb, mint a Dark Messiah, pl. Ami meg grafikailag lényegsen előrébb jár. De egy Betrayal at Krondor eddig minden más játékot ütött hangulatra rpg téren számomra. Pedig a grafika végképp borzalmasnak nevezhető. -
gandrus
tag
válasz #06658560 #67 üzenetére
Mondjuk a Dark Messiah nem rpg, hanem akciójáték, rpg elemekkel, szóval nem igazán érdemes összehasonlítani a kettőt. A Dark Messiah egyébként elég kellemes játék szvsz. Meg is vettem. Mondjuk a MIght & Magic 1-8 játékokat is megvásároltam, viszont csak a 6-8-at játszottam végig. A hatos a nagy kedvencem. A kilences rész nekem nem tetszett speciel, olyan fura volt. Egyébként teljesen egyetértek a mondandóddal. Az Elder Scroll első része, az Arena is csúnya volt, meg az irányítás is régimódi, de remek hangulata volt.
-
KvPt
tag
válasz #06658560 #67 üzenetére
Igen, azt írtam, de alapvetően arra volt ez egy reakció, hogy itt szinte mindenki arra a következtetésre jutott ezen hírből, hogy a pc verziót már le se sz@rják, holott valószínűleg csak a motor optimalizálásáról volt szó, arra értik azt, hogy kényelmesebb konzolon, és mindemellett hozzátették, hogy pc-n szebb lesz. Tehát alapvetően annyi derült ki, hogy a fejlesztőknek nehezebb dolga volt pc-n, éppen ezért továbbra sem értem, hogy egyeseket ez mért vág földhöz.
-
Mukorka
addikt
Konzolra könnyebb + több eladás
Pc-re nehezebb + kevesebb eladás.Ezt ha összerakom akkor elgondolkozom azon fejlesztőként hogy minek van pc verzió...
Ez az ami sokakat zavar. Továbbá pc-n játszani jobb, a látvàny szebb, az irányítás összetettebb és mégis dicsérni merik a konzolt, ez fáj minden Pc-s játékosnak. Nem érdekli őket hogy ez a remekmű visszafejlődik mert konzolon könnyebb megcsinálni és többet is keresnek vele? Boldogok a fejlesztők hogy egy elavult gép tragikus kontrollerje miatt a saját játékuk eszmei értéke csökken?Ha képtelenek Pc-re fejleszteni az irányítást azzal csak azt érik el hogy nem is kérünk belőle így pedig duplán jól járnak.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
gandrus
tag
Nagy tévedés! Nem ebből a hírből jutottunk erre a következtetésre, hanem alapvetően az előzőekből, ez már csak a ráadás volt, hogy ilyeneket hangoztatnak... Az a közhely meg, hogy "pc-n szebb lesz" már sok esetben elhangzott, aztán legtöbb esetben kiderült, hogy bullshit az egész. A régi motorosokat (rpg téren) meg egyébként se érdekli különösebben a grafika.
-
KvPt
tag
Könyörgöm, egy olyan szempontból dícsérték a konzolt ami, mint mondtam a motor optimalizálásra vonatkozik, hogy ebből, mér következne bármiféle visszafejlődés, amikor kerek perec megmondják, hogy de ettől függetlenül szebb lesz, azt én nem tudom.
"Boldogok a fejlesztők hogy egy elavult gép tragikus kontrollerje miatt a saját játékuk eszmei értéke csökken?
Ha képtelenek Pc-re fejleszteni az irányítást azzal csak azt érik el hogy nem is kérünk belőle így pedig duplán jól járnak."
Felmerül a kérdés, hogy miről beszélsz?
De most komolyan, hogy jön ide az irányítás, a hír egyáltalán nem áll összefüggésben vele, maximum ilyen hülye spekulációk szintjén, amit egy egyáltalán nem erre vonatkozó megjegyzésből szűrtök le.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen