Új hozzászólás Aktív témák

  • LGLuke

    őstag

    válasz nemszabad #13 üzenetére

    Azt értem, hogy némelyik szerelő nem tud gondolkodni. Istenem, hát nem atomfizikusok. DE mi a manóért kell bedőlni nekik?
    Itt egy példa: Csodadízel, 160 ezernél eltörő főtengellyel

    Nem szeretnék japán vs német csatába bocsátkozni. Azt azért hozzá tenném, hogy ma hazánkban kb. az újonnan eladott autók 80%-át cégek vásárolják a statisztikák szerint. És a japók sehol nincsenek. VW konszern (főleg VW, Skoda, de akad Audi és Seat is...), Ford, Opel dominál. Valamint minden autó a garanciális időtartam alatt a márkaszervizekben köt ki a garancia megőrzése végett.

    Miután egy 8-10 éves autó magán utón, használtan 2-3 tulajdonos után a privát szerelőkhöz jut, aaddigra már nagy a különbség.
    A full extrás volt céges Mondeo, Passat szerinted ugyanazt a megbecsülést kapja a használójától, mint a fapados privátként vásárolt Yaris?
    A szakértő meg levonja a blőd következtetését...
    Valóban a Toyota és társai a '90-es években nagyon tartósak voltak, ma meg sajnos Magyarországon maximum Yarist és Corollat tudnak eladni a privát vevőknek, azt is alap felszereltséggel.
    Szerinted a full extrás tele kütyüzött (céges) autóknál van több hibalehetőség, vagy a fapadosoknál?

    Egyik ismerősöméknek Toyota és Audi-VW szlonjuk is van. Simán mondta az ismerősünk, hogy sajnos a Toyota már nem az, ami régen volt minőségben és szerinte felszereltségben is jobb a VW-Audi.
    Tulajdonképpen mi Toyota Avensist néztünk és inkább rábeszéltek annak idején egy Highline felszereltségű VW Golf VI TSI-re. Valóban a japán dízelek nem jók, a szívó benzinesek meg gyengék...

    Pedig nekünk volt Toyotánk és nagyon szerettük, szívesen választottuk volna azt.
    Mai napig nem bántuk meg a döntést.

    Ebből nem azt szeretném kihozni, hogy a japánok vackok! Ellenkezőleg! Abból mi, vásárlók profitálunk, ha minél több választási lehetőség és konkurencia van. Csak azt, hogy a privát szerelők csak hibákkal találkoznak és nem nehéz a németet vacaknak kikiáltani, ha német a magyar autóállomány 65-75%-a, miközben ezek java céges autó volt. :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák