Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz MineFox54 #11 üzenetére
"Használati értéke ugyanolyan magas mint egy mai autóé"
Ha valamiben különösen nagy kihívásokkal küzd egy '67-es Mustang, akkor az a használati érték.
Futómű nincs, fék nincs, a váltó csapnivaló, a motor meg nem túl erős, de legalább zabál, a töréstesztjét ne is akard látni, nem hogy légzsákok nincsenek, de fejtámlák és biztonsági övek sem, ahogy ABS meg ESP se. És akkor a megbízhatóságról, a karbantartásigényről, alatrészellátottságról meg hasonlókról szót se ejtettünk.
Szóval nem, a használati értékével komoly problémák vannak.(#14) quailstorm: Ha vezetési élmény, akkor sokkal inkább egy MX-5, mert abban van is
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
8th
addikt
válasz MineFox54 #11 üzenetére
Tényleg nem lom, inkább egy rakás szar. Nem konkrétan EZ a példány hanem maga a típus. A fogyasztása a legkisebb baja úgy sem jársz vele annyit. Egy barátom közel tíz éven át birtokolt egy 66-os fekete convertible-t. Tip-top volt, nem sajnált tőle semmit mégsem volt vele egy problémamentes szezonja sem pedig csak hétvégenként ült bele, hogy megjárassa egy kicsit télen pedig sosem szedte elő a garázsból. Használati értéke zéró, nulla egy mai modern autóéhoz képest. Borzalmasan szar nyúlós fékek, szar futómű, szar kormányzás, szar ülések!!, gyenge hangszigetelés, biztonság terén is egy vicc még egy mai kisautóhoz képest is. Alkatrész ellátása problémás, az usából rendelt alkatrészek 90%-a silány kínai import ami annyit is ér. Eregeti gyári bontott alkatrész mondjuk nem vészes hozzá de mire ideér és itthon kisipari úton felújíttatod... az legalább méretben és minőségben is garantáltan megfelelő lesz cserébe qrva sokba lesz a végén. Lehet hogy akkor modern volt de mai szemmel nézve egy rossz vicc ez az autó. Olyan mint egy gyönyörű szép de segg hülye nő akit szívesen ágyba vinne az ember de két értelmes mondatot nem tudsz váltani vele.
[ Szerkesztve ]