Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AAAgold

    senior tag

    válasz keIdor #278 üzenetére

    "Azt kellett volna odaírni, hogy 1080p az valójában 4K render, az 1440p az 5K, és a 2160p (4K) meg valójában 8K."

    elmagyaráznád nekem, hogy mi az a resolution scale és mire való? mert amit írsz, az alapján semmi más funkciója nincs, mint hogy a PH-n alacsonyabb fps-t produkáljon max beállítás mellett egy játék, mint más oldalak tesztjeiben

    "Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #278 üzenetére

    Belsőleg igen. De azért nem 4K-nak van mondjuk jelezve a játékon belül, mert valójában a frame pufferbe kerülő pixelmennyiség ettől nem változik.

    (#279) TaaT: Tulajdonképpen arról van szó, hogy a mintavételek mennyisége megnégyszereződik, és a végső képkocka az extra adatok mellett lesz kiszámítva, és reprezentálva egy visszaskálázás után. A hatása gyakorlatilag az élsimítással ér fel, de technikai értelemben nem élsimításról van szó.

    (#282) AAAgold: Igen. Gyakorlatilag a legjobb képminőség 200%-os res. scale mellett érhető el.

    (#285) do3om: Már írtam, hogy frissült a program, és valami belső limit keletkezett, ami miatt a worst case mérésekre rosszabbul reagál, mint régebben. Ebben az a furcsa, hogy az átlagos terhelésre pedig jobban reagál. Azt is írtam, hogy ha ez nem változik meg, akkor a Warhammer majd megy, és jön a helyére egy másik stratégia. Ezekkel a programfrissítésekkel nagyon nehéz mit kezdeni sajnos, mert nem mindegyik eredményez pozitív változást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák