Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Renderelésnél épp nem szabadul fel erőforrás, ugyanúgy számol a hardver, csak mivel nem kell 60 fps-sel realtime megjeleníteni a képet, akármilyen részletességgel, felbontással elbajlódhat a gép, amíg a jelenet kész nincs. Ilyen folyamatoknál nincs olyan, hogy nem kell akkora hardver, mert bármekkora hardvert képes kihasználni, ha a renderelő szoftver támogatja. Bár ez pusztán technikai kérdés, a nézőt ez nem befolyásolja.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
PC-n sem csúszik a hang, ha csak 20 képkocka van másodpercenként játék közben, kivéve, ha rögzíted, és nem elég gyors ahova rögzíted. Renderelésnél (de akár videókonvertálásnál) ez nem probléma. Egyébként meg ugyanaz, mint amit a játék futásidőben csinál, csak mivel nincs realtime megjelenítés, a gép végezheti a műveletet a maga tempójában a beállított értékekkel.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)