Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
válasz Dilikutya #27 üzenetére
Uhh... ez nagyon más. In-game szinkronban tartod az idővel, míg én fix-időközű renderelésről beszéltem, vagyis minden egyes képkocka pontosan 1/60mp-cel halad előre, tartson a renderelés 1ms-ig, vagy 5 sec-ig. Pont ez a lényeg: egy zenei aláfestésű tréler esetén extrém magas részletességet érhetsz el egy alacsonyabb teljesítményű VGA-n is, csak tovább tart elkészíteni a képanyagot. Erre értettem, hogy gondot okozhat a hang szinkronizálása, de ügyes megoldásokkal akár ez is kiküszöbölhető, sőt, biztos vannak is már rá megoldások. Na de ez már nagyon off...
Amúgy ez a zene nekem nagyon nem bejövős. Mennyivel stílszerűbb lett volna a bf42 főtémáját mutálva visszaidézni... hmmm.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078