Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz Tigerclaw #34 üzenetére

    A játékipart most már sokadik éve pontosan az rohasztja szét, hogy a kiadók többsége az egykaptafás mainstream szemetek sorozatgyártására állt be, mert az a leggyorsabb pénz.

    Ne rójuk már fel a BANDAInak és a FromSoftwarenek h nem állnak be ebbe a táborba, tudnak fejleszteni abból a pénzből IS, ami anélkül folyik be hozzájuk, hogy erőszakot hajtanának végre azokon a játékokon melyek oda juttatták őket, ahol vannak.

    Mások mellett Balika is szépen leírta már, többek között mitől jött ezeknek a játékoknak a varázsa, aki a könnyű fokozatok instant sikerélményére vágyik az menjen már innen máshová, megkockáztatom a játékok 90%-a ilyen, van miből választani, had ne kelljen már az igazi Soulslike játékokat szétb@szni azért, mert random Jakaboknak nem elég a torta 90+%-a.

    Pls, mindenki akinek hiányzik a nehézségi szint állítás, se itt se máshol ne virnyákoljatok már, annyi címből tudtok választani, ha életetek végéig tudnátok gép előtt ülni és játszani akkor sem érnétek a végére, pattanjatok le a Soullike & DS & Elden témáról, nem nektek való, értjük, semmi gond nincs vele de ezt hagyjátok már meg nekünk olyannak amilyen, veletek ellentétben ugyanis nekünk állatira szűk ám a választék.

    (Azt a marhaságot sem kell erőltetni, hogy attól h bekerülne 3-4 szint, mi még nyugodtan tolhatnánk tudom is én "hardon", nem, ez nem az a lineárisan megélhető univerzum, ugyanis az egész játékmechanika megváltozna tőle/emiatt.)

    #nooffense

    Grath:

    Zseniálisan írsz..!

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák