Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem értem, miért éled meg ezeket a véleményeket ekkora támadásnak, a From soha el sem jutott odáig, hogy a nehézséggel foglalkozzon egy runon belül.
Pont elég balanszolási feladat nekik a new game plusokat beállítgatni minden lehetséges karaktertípus számára.Mondjuk az vicces, hogy ez már asszem a hatodik FromSoft start, amit interneten követek és mindig megvoltak ezek a körök.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
A From lassan három évtizede tökéletesíti a formulát és soha nem volt népszerűbb a soulsike zsáner, a From játékai is atom sikeresek és a nagy kiadóktól kezdve a kis indie stúdiókig mindenhol követik a példájukat, nem hinném, hogy bármikor külső nyomásra változtatnának.
Azt inkább el tudom képzelni, hogy készítenek majd valamilyen vadhajtást vagy teljesen más játékot és akkor ott nem a nehézség lesz hangsúlyos, de ez is elég hihetetlennek tűnik a zsáner jelenlegi helyzetében.
Amúgy Miyazaki egyszer mondott egy olyat, hogy ezek a vélemények meg kérések hozzájuk nem igazán jutnak el, mert a Bandai szabad kezet ad neki(k), a közönség felől meg csak a rajongókkal foglalkoznak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Šolaire
veterán
Én mindig azt mondtam ezek nem nehéz játékok, mivel fix szabályokkal dolgoznak. Ha megpróbáljuk ráerőltetni a sajátunkat akkor a game büntet, ha kitanuljuk akkor át lehet vágni rajta mint kés a vajon. Mivel saját szabályrendszere van mint pl a papír ceruza szerepjátékoknak fontosak a stat pontok a fegyó fejlesztések stb ezért értelmetlen a nehézségi szint. A lényeg : Git Gud!!!
Nem mellékesen grat a cikkhez színvonalas![ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/