Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz namaste #139 üzenetére

    És hozzájuk van rendelve egy L2 partíció a memóriavezérlőn keresztül, amibe dolgozhatnak még. Mostantól nem így lesz. Lesz egy nagy megosztott L2, és annak a kliense lesz az összes ROP blokk.

    (#137) sb: Itt a gyakorlatot kell nézni, mert elméletben minden olyan megoldás, amit kidolgoztak az egyes API-kba/OS-ekbe jó. De a gyakorlatban mégsem olyan jók. Mindegyiknek megvan a maga kis hibája, amitől végeredményben kisebb-nagyobb mértékben csökken a kihasználhatóság hatékonysága. A különbség leginkább annyi, hogy ez mennyire múlik a programozón, mert nyilván az explicit API-knál nagyrészt a program felelőssége ez. De attól, hogy elméletben lehet jót írni, a gyakorlatban nem biztos, hogy mindenki jót ír. Most gondolom titeket a játékok érdekelnek, és nagyon beszédes adat, hogy itt vagyunk 27 darab valamilyen explicit API-t használó játékkal, és ezek közül a Sniper Elite 3 az egyetlen olyan cím, amelyben tényleg jól van megoldva a VRAM menedzselése. Ez nyilván jelzi, hogy persze, meg lehet csinálni, thumbs up Kevinnek, csak hát az arányok ugye.

    (#145) Reggie0: Nagyon sokat kell befektetni abba, hogy jobb munkát csinálj, mint a hardver. Megteheted a Vegával is, de kicsi az esélye, hogy a mai rohanó világban, amikor nagyon időre fejlesztesz, manuálisan jobb munkát fogsz csinálni. Ha nem időre mennének a fejlesztések, akkor a gyakorlatban is sokkal jobb lenne az optimalizálás.

    (#138) b. : Pontosan a pénzközpontúság vezetett oda, hogy legyen egy ilyen megoldási út az aktuális gondokra. A világ mindig változik. Amikor API-kat cserél az ipar, akkor gondokat old meg, de ez nem jelenti azt, hogy nem lesznek új gondok. Ez van. Valószínűleg sokkal jobban járnánk, ha a fejlesztők kapnának mindenhez plusz egy évet, de nem fognak kapni. :(
    Az aktuális API-knál ugye az a kellemetlen, hogy a kernel drivert kivégezték, tehát onnan már nincs lehetőség javítani rajtuk. Marad a hardver. Egyébként nagy általánosságban a Metal sikerült a legjobban az új API-k közül. Pont megtalálta az arany középutat a régi elavult modellek és a fejlesztői szabadság között. Erre lehet a leghatékonyabban dolgozni.

    (#147) polgi803: Már régóta az. Sőt, a jelenlegi kiadások között most a Radeon Software kódminősége a legjobb. Ezen már nem nagyon van mit javítani, csak tartani kell a szintet.,

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák