Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Kérdésre nem illik kérdéssel válaszolni
De, hogy világos legyen: Nyersanyagok, tervezés, gyártás, logisztika, minden, ami ahhoz kell, hogy egy autó megmozdulhasson. Igen, ebbe bele tartozik az autó által használt energia is. Ez pillanatnyilag nagyjából 15 vs 23 %. Az volt a kérdés lényege, hogy egy generált fejlesztési háború nem e ront a meglévő kb 8% előnyön."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
#27070592
törölt tag
Egy pár hónappal ezelőtt készült interjúban mondta, fent van YT-n is de most nem tudom előtúrni.
Ő egyébként nem azt mondta hogy fölösleges az újrahasznosítás, csak kb annyit hogy a lítium sok helyen elérhető.
Az újrahasznosítás üzletileg veszteséges jelenleg. Tehát állami támogatás nélkül senki hozzá sem fog. -
#27070592
törölt tag
Azért az nem meglepő hogy Musk ilyet soha nem mondana, baromi rossz marketingje lenne.
Viszont 5% a szomorú valóság perpill. -
#27070592
törölt tag
nincs mit újrahasznosítani
Így igaz, a cikk is 10-15 éves időtávot említ, amikor az addig eladott és elhasznált villanyautók millióit cserélni fogják.
A gondok akkor fognak súlyosbodni amikor az elhasznált akkukat is millió tonnás mennyiségekben kapja meg az (addigra talán felfuttatott) újrahasznosító -ipar. -
azbest
félisten
valsz még ma is bőven megfelelne az emberek 90%-ának, akik nem hagyják el az év 90%-ában a hatótávot. Vagy ahol divat 2-3 kocsi tartani, oda másod, harmadik autónak. A kvóta miatt született és amint kibulizták a szabályok enyhítését, eltakarították, megsemmisítették őket. Kb annak korai változata, ahogy a hidrogén autókkal bohóckodtak, amikor később újabb kvótás szabály ellen kellett valami érv, hogy miért muszáj benzinest használni örökké, pedig úúúgy megpróbálták lecserélni. Színjáték volt, csak az ev-1 túl jól sikerült. A hidrogénesnél már vigyáztak arra, hogy tényleg életképtelen legyen. Szvsz. Persze a mai akku tech már bőven köröket ver az ev-1 megoldására.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten