Új hozzászólás Aktív témák

  • doooo

    veterán

    Origins harcrendszere olyan jónak hatott közvetlenül a többiek (talán Unity vagy Syndicate) után... hogy félretettem a nyárra, amikor majd -reméltem volt- csak arra koncentrálok, minden mást befejezek. Nos, elmúlt a nyár is, meg már az őszben is benne vagyunk (befejeztem pár játékot közben, régit is, újat is), de még mindig pihen. Talán egy órát játszottam vele, de valami rémálom volt az irányíthatóság, főleg harc közben. Hatalmas visszalépés részemről a játék élvezhetőségében. Kétségtelenül új dolog, de ugyanannyira felesleges is, főleg ilyen módon. Ha bérgyilkolásról, vagy a gonosz erők megállításáról van szó, amit assassinként nyilván a kíváncsi szemektől elrejtve kellene tenni, akkor elég abszurd pontszámos baromkodásba kezdeni egy boss-szal... :U Egyszerűen nem tudom élvezni vagy figyelni az atmoszféráját a játéknak, a részletes világot, mert az idióta gombkiosztásra kell koncentrálni. Eleve szkeptikus voltam az Origins mivoltával kapcsolatban, valahogy nem tudta átadni azt az Egyiptomot, amit vártam, persze nem is véletlenül, hisz már Egyiptom végnapjaiban játszódik, a hellenizált világban. De amikor már épp elfogadtam, sőt, a tavaszi leárazás idején a Gold verziót is megvettem... akkor szembesültem ezzel a rémálommal.
    Ugyanakkor az Odyssey esetében meg meglepően azonnal megtetszett a trailerekben látottak után a játék. Itt a tesztben kritizálva van a színpaletta, nekem pedig éppen az tetszik jobban itt, vagy legalábbis a hangulat (pedig gyerekkorom óta Egyiptom előkelőbb helyen áll a fejemben, mint Görögország, lehet, hogy ez változóban van, nem tudom). Végül pedig megint egy dolog marad a dolog útjában. A harcrendszer/irányíthatóság. Hiába a kíváncsiság, ha megint csak frusztrált időtöltés a játékmenet. Hamarosan adok egy új esélyt Origins-nek. Aztán meglátjuk mi lesz.

Új hozzászólás Aktív témák