Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Th1sN04ll #2 üzenetére

    És hogyan fogják lemodellezni az új tankok páncélzatát, mikor egyikről sem lehet pontos adatokat tudni? :DDD

    Sehogy sem, de nem is meglepő, ez is Arcade játék lesz, ahogy a WoT és a WT is az (Igen, tudom, hogy a WT-nek van Simulation játékmódja, de már abba beletört a bicskájuk az alkotóknak, hogy személyzetet lássunk a nyitott küzdőtérrel rendelkező harcjárművekbe - a korhatár miatt).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Th1sN04ll #4 üzenetére

    Nem, ott sincs kismillió dolog belevéve, például a német harckocsik páncélzatának egyre romló minősége az ötvözők hiányával arányban (1943 közepétől egyre fokozódó mértékben), a különféle technikai finomságok (pl. intercom hiánya, vagy az, hogy a szovjet T-34 rajok úgy néztek ki, hogy a rajparancsnoknak volt rádió adó-vevője, míg a másik két harckocsinak csak rádióvevője, stb.). Arról már nem is szólva, hogy a valóságban ugye nincs tier alapú beosztás. Példának okáért: a KV-2-essekkel főleg 50mm-es löveggel szerelt Pz.III-asok és rövid 75mm-essel szerelt Pz.IV-esek találkoztak. Egyetlen KV-2 napokig volt képes megállítani a német előrenyomulást. Ahogy a Tiger I.-essel is találkoztak még BT-7-esek és Cromwell harckocsik is - elég csúnya eredménnyel.

    Szóval nem, még a WT sem tekinthető reálisnak, akárhogy is nézzük, az is egy arcade játék, ahol az elsődleges cél a megfelelő játékélmény, ebbe pedig a realizmus nem fér bele, maximum annak egy brutálisan lecsiszolt, a játékmechanikának és a játékegyensúlynak mélységesen alárendelt váza... (A WT-ben is ugye emlékszünk még, amikor az FW-190 Dora kapott csak úgy 150 (?) Kg bónusz tömeget, mert túl jól emelkedett, és ezáltal túl erős volt a saját tierjében)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Nyeste86 #5 üzenetére

    Nyeste86: Hogy aztán lazán megerőszakolják ezeket. Nézz bele alaposabban a WoT lelkivilágába, simán vannak szorzó értékek a páncélzatra, pen.-re, stb. változókra. Mert a balance ezt kívánja. Hidd el, egy időben követtem alaposan, pár hónapja ismét utánanéztem, ugyanez megy pepitában.

    Szóval ne zavarjon össze a marketingrizsa, amit az orrod elé löknek, a WoT arcade játék. Ez még nem lenne baj, az már inkább, hogy folyton azzal jönnek, hogy ez mennyire valós, és mennyi háttérmunka van mögötte. Ott kezdődik a probléma, hogy a valóságban azonos körülmények között nincs +/- 15%-os szórás az átütési mértékben...

    Ha pedig elkezdünk belemenni a játékmechanikába, akkor elég a láthatósági rendszer csodájára járni, amelyben nem veszel a nyílt mezőn feléd robogó harckocsit, csak mert a játékélményt rombolná, ha a pálya egyik végéből látnád a másikat egy sima harckocsiban (nem is szólva tüzérséggel, műholdnézetben!).

    Ezeket a tényeket mind aláírom rendben van, nem szimulátorról van szó persze, de nem is arcade

    Akkor mi? Ahol a játékmechanikát a balance-nak és a játékélménynek rendelik alá, az arcade. Szerintem...

    Stauffenberg: Nem, ez csak egy kiragadott példa volt, de a szimulációhoz tartozik az, hogy látod a legénységet, és azt, hogy egy találat milyen károkat, sérüléseket okoz bennük...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Stauffenberg #11 üzenetére

    Nagyon sarkítva a dolgot: igen.

    De hány és hány MOD is foglalkozik a hiányzó sérülési model pótlásával az FSX (meg az azt megelőző FS-ek) esetében? :U

    Attól, hogy kihagyták gyárilag, igenis sérül a szimuláció, az pedig, hogy igyekeznek ezt pótolni a rajongól, mutatja, hogy ezt sokan így látják, mert nem az arcade fanoknak készülnek a damage MOD-ok...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Stauffenberg #14 üzenetére

    Mint említettem, ez csak egy példa, ami (szerintem) az adott esetben elég sokat tenne a szimulációért.

    Az FS esetében sem csak azért tenne így, mert a földbe csapódva kiszámolja, milyen kárt szenved a gép sárkánya, hanem azért, mert a sérülés model felelős azért is, hogy például egy rosszul sikerült felszállásnál kitörik a futó, és te ezek után hogy rakod le hasra a gépet. Ha nincs sérülésmodel, akkor a hasra szállás esélyesen kilőve...

    Nyílván e nélkül is szimulátornak lehet nevezni, mert kompromisszumokról beszélünk.

    Csak a WoT és a WT esetében könnyedén félredobták a szimuláció eme ágát a korhatár miatt. Amúgy pedig még ráadásul részben ki is számolják, csak nem jelenítik meg, hiszen a személyzet sérülését számolja mindkét játék!

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Freiherr #24 üzenetére

    Az abszolut harckocsiszimulátor a Steel Beasts. :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák