Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyeste86
csendes tag
Azért az hogy a WOT egy arcade játék nagyon erős túlzás. Az elején 3 évvel ezelőtt talán tényleg az volt.
Iszonyatos munkát ölnek bele hogy minél élethűbb legyen, a tankokkal harcolt veteránokat, régi tervező irodák egyes képviselőt is felkeresik hogy minél élethűbbé varázsolják a játék élményt. Elég komoly számításokat végez a játék motorja napjainkban...Például akit érdekel: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem a szimuláció egyáltalán nem azon múlik, hogy látod-e a személyzetet a járműben. Ezernyi más szimulátor van ahol szintén nem látni. Ez még nem nagy probléma. De azért a War Thunder simulation módja is messze van egy igazi szimulátortól. Arcade alapokra építették fel, amiben választhatsz nagyobb kihívást jelentő játékmódokat, ennyi.
(#5) Nyeste86: Mondom ezt úgy, hogy a closed beta óta (azaz igencsak pár éve) tolom kisebb-nagyobb megszakításokkal, de folyamatosan a WoT-ot. Az a játék soha nem volt több egyszerű arcade lövöldénél, soha nem akart többnek tűnni és soha nem is lesz több nála. A tankok egy igen nagy hányada például sosem létezett, csak a tervezőasztalon, sokszor még ott is csak félig. Csinálhatsz olyan tank+torony+löveg kombinációkat amik szintén nem tükrözik a történelemhűséget és komolynak tűnő penetrációs rendszer ide vagy oda, maga a célzás teljesen arcade. Nem beszélve arról, hogy a létező, megépített, harcban is részt vett tankok paraméterei sem mindig fedik a valóságot a balance miatt.
A WoT egy arcade játék, ízig-vérig. Felesleges többet belelátni. Egyszer ülnél le egy igazi szimulátor elé és rögtön feltűnne az ég és föld különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Na jó, de szebb felhőket, szebb térképeket, szebb modelleket is készítenek modderek, pedig ezeknek is csak a vizuális élmény fokozása a célja. Mint szimulátor nem lesz tőle több a játék. Ahogy az FSX sem lesz több szimulátorkén, ha egy épületbe belerepülve felrobbansz ahelyett, hogy csak kiírna egy üzenetet.
Na most persze nem az ellen beszélek, hogy a vizuális tálalás nem fontos, csak egyszerűen nem ugyan annyira fontos, mint a repülési modell, időjárási körülmények, légköri jelenségek, avionikai rendszerek minél pontosabb modellezése. Egy LHBP - EGLL viszonylatot anélkül is le tudsz repülni tökéletes szimulációval, hogy a géped fel tud robbanni ha földhöz vágod. Sőt, akkor is le tudod repülni tökéletes szimulációval h a pilótafülkében nem ülnek lemodellezett pilóták.
Ezek az apróságok persze nagyban fokozzák az élményt, de nem ettől lesz valami szimulátor. Jobban mondva ezek hiánya mellett is lehet valami igazi szimulátor. Ami 20-30 éve szimulátor volt, azt nem fosztjuk meg ettől a titulustól, csak mert ma már szebbet és jobbat tudunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...