Új hozzászólás Aktív témák
-
batman91
őstag
Jónak ígérkezik, ebbe legalább modern tankok is lesznek.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
Th1sN04ll
senior tag
És hogyan fogják lemodellezni az új tankok páncélzatát, mikor egyikről sem lehet pontos adatokat tudni?
Illetve mekkora pályák lesznek mert egy mai tank szerintem olyan 5km-ról ellő egy kocsit, vagy még kisebb járművet... Ezen felül ugye vannak rakéták, és miegymá amit egy tank tud indítani, nagy fejszébe vágták a kis baltájukat szerintemDe hogy kapjak választ jelentkezek beta teszternek, lássuk
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
És hogyan fogják lemodellezni az új tankok páncélzatát, mikor egyikről sem lehet pontos adatokat tudni?
Sehogy sem, de nem is meglepő, ez is Arcade játék lesz, ahogy a WoT és a WT is az (Igen, tudom, hogy a WT-nek van Simulation játékmódja, de már abba beletört a bicskájuk az alkotóknak, hogy személyzetet lássunk a nyitott küzdőtérrel rendelkező harcjárművekbe - a korhatár miatt).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Nyeste86
csendes tag
Azért az hogy a WOT egy arcade játék nagyon erős túlzás. Az elején 3 évvel ezelőtt talán tényleg az volt.
Iszonyatos munkát ölnek bele hogy minél élethűbb legyen, a tankokkal harcolt veteránokat, régi tervező irodák egyes képviselőt is felkeresik hogy minél élethűbbé varázsolják a játék élményt. Elég komoly számításokat végez a játék motorja napjainkban...Például akit érdekel: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem a szimuláció egyáltalán nem azon múlik, hogy látod-e a személyzetet a járműben. Ezernyi más szimulátor van ahol szintén nem látni. Ez még nem nagy probléma. De azért a War Thunder simulation módja is messze van egy igazi szimulátortól. Arcade alapokra építették fel, amiben választhatsz nagyobb kihívást jelentő játékmódokat, ennyi.
(#5) Nyeste86: Mondom ezt úgy, hogy a closed beta óta (azaz igencsak pár éve) tolom kisebb-nagyobb megszakításokkal, de folyamatosan a WoT-ot. Az a játék soha nem volt több egyszerű arcade lövöldénél, soha nem akart többnek tűnni és soha nem is lesz több nála. A tankok egy igen nagy hányada például sosem létezett, csak a tervezőasztalon, sokszor még ott is csak félig. Csinálhatsz olyan tank+torony+löveg kombinációkat amik szintén nem tükrözik a történelemhűséget és komolynak tűnő penetrációs rendszer ide vagy oda, maga a célzás teljesen arcade. Nem beszélve arról, hogy a létező, megépített, harcban is részt vett tankok paraméterei sem mindig fedik a valóságot a balance miatt.
A WoT egy arcade játék, ízig-vérig. Felesleges többet belelátni. Egyszer ülnél le egy igazi szimulátor elé és rögtön feltűnne az ég és föld különbség köztük.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem, ott sincs kismillió dolog belevéve, például a német harckocsik páncélzatának egyre romló minősége az ötvözők hiányával arányban (1943 közepétől egyre fokozódó mértékben), a különféle technikai finomságok (pl. intercom hiánya, vagy az, hogy a szovjet T-34 rajok úgy néztek ki, hogy a rajparancsnoknak volt rádió adó-vevője, míg a másik két harckocsinak csak rádióvevője, stb.). Arról már nem is szólva, hogy a valóságban ugye nincs tier alapú beosztás. Példának okáért: a KV-2-essekkel főleg 50mm-es löveggel szerelt Pz.III-asok és rövid 75mm-essel szerelt Pz.IV-esek találkoztak. Egyetlen KV-2 napokig volt képes megállítani a német előrenyomulást. Ahogy a Tiger I.-essel is találkoztak még BT-7-esek és Cromwell harckocsik is - elég csúnya eredménnyel.
Szóval nem, még a WT sem tekinthető reálisnak, akárhogy is nézzük, az is egy arcade játék, ahol az elsődleges cél a megfelelő játékélmény, ebbe pedig a realizmus nem fér bele, maximum annak egy brutálisan lecsiszolt, a játékmechanikának és a játékegyensúlynak mélységesen alárendelt váza... (A WT-ben is ugye emlékszünk még, amikor az FW-190 Dora kapott csak úgy 150 (?) Kg bónusz tömeget, mert túl jól emelkedett, és ezáltal túl erős volt a saját tierjében)
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nyeste86: Hogy aztán lazán megerőszakolják ezeket. Nézz bele alaposabban a WoT lelkivilágába, simán vannak szorzó értékek a páncélzatra, pen.-re, stb. változókra. Mert a balance ezt kívánja. Hidd el, egy időben követtem alaposan, pár hónapja ismét utánanéztem, ugyanez megy pepitában.
Szóval ne zavarjon össze a marketingrizsa, amit az orrod elé löknek, a WoT arcade játék. Ez még nem lenne baj, az már inkább, hogy folyton azzal jönnek, hogy ez mennyire valós, és mennyi háttérmunka van mögötte. Ott kezdődik a probléma, hogy a valóságban azonos körülmények között nincs +/- 15%-os szórás az átütési mértékben...
Ha pedig elkezdünk belemenni a játékmechanikába, akkor elég a láthatósági rendszer csodájára járni, amelyben nem veszel a nyílt mezőn feléd robogó harckocsit, csak mert a játékélményt rombolná, ha a pálya egyik végéből látnád a másikat egy sima harckocsiban (nem is szólva tüzérséggel, műholdnézetben!).
Ezeket a tényeket mind aláírom rendben van, nem szimulátorról van szó persze, de nem is arcade
Akkor mi? Ahol a játékmechanikát a balance-nak és a játékélménynek rendelik alá, az arcade. Szerintem...
Stauffenberg: Nem, ez csak egy kiragadott példa volt, de a szimulációhoz tartozik az, hogy látod a legénységet, és azt, hogy egy találat milyen károkat, sérüléseket okoz bennük...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Bad Pritt
nagyúr
Én is jelentkeztem.
A WT nem tetszik, plusz 2. VH meg akörüli tankokkal van az is tele, ez az AW legalább ebben is más, kíváncsi leszek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #11 üzenetére
Nagyon sarkítva a dolgot: igen.
De hány és hány MOD is foglalkozik a hiányzó sérülési model pótlásával az FSX (meg az azt megelőző FS-ek) esetében?
Attól, hogy kihagyták gyárilag, igenis sérül a szimuláció, az pedig, hogy igyekeznek ezt pótolni a rajongól, mutatja, hogy ezt sokan így látják, mert nem az arcade fanoknak készülnek a damage MOD-ok...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Stauffenberg
nagyúr
Na jó, de szebb felhőket, szebb térképeket, szebb modelleket is készítenek modderek, pedig ezeknek is csak a vizuális élmény fokozása a célja. Mint szimulátor nem lesz tőle több a játék. Ahogy az FSX sem lesz több szimulátorkén, ha egy épületbe belerepülve felrobbansz ahelyett, hogy csak kiírna egy üzenetet.
Na most persze nem az ellen beszélek, hogy a vizuális tálalás nem fontos, csak egyszerűen nem ugyan annyira fontos, mint a repülési modell, időjárási körülmények, légköri jelenségek, avionikai rendszerek minél pontosabb modellezése. Egy LHBP - EGLL viszonylatot anélkül is le tudsz repülni tökéletes szimulációval, hogy a géped fel tud robbanni ha földhöz vágod. Sőt, akkor is le tudod repülni tökéletes szimulációval h a pilótafülkében nem ülnek lemodellezett pilóták.
Ezek az apróságok persze nagyban fokozzák az élményt, de nem ettől lesz valami szimulátor. Jobban mondva ezek hiánya mellett is lehet valami igazi szimulátor. Ami 20-30 éve szimulátor volt, azt nem fosztjuk meg ettől a titulustól, csak mert ma már szebbet és jobbat tudunk.
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #14 üzenetére
Mint említettem, ez csak egy példa, ami (szerintem) az adott esetben elég sokat tenne a szimulációért.
Az FS esetében sem csak azért tenne így, mert a földbe csapódva kiszámolja, milyen kárt szenved a gép sárkánya, hanem azért, mert a sérülés model felelős azért is, hogy például egy rosszul sikerült felszállásnál kitörik a futó, és te ezek után hogy rakod le hasra a gépet. Ha nincs sérülésmodel, akkor a hasra szállás esélyesen kilőve...
Nyílván e nélkül is szimulátornak lehet nevezni, mert kompromisszumokról beszélünk.
Csak a WoT és a WT esetében könnyedén félredobták a szimuláció eme ágát a korhatár miatt. Amúgy pedig még ráadásul részben ki is számolják, csak nem jelenítik meg, hiszen a személyzet sérülését számolja mindkét játék!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Crytek
veterán
Köcsög mmo.
Egy jó tankos single game jó lenne már végre!Next PC Upgrade: 2022
-
DummyBoy
senior tag
Online játékok Nézőpont kérdése a dolog, 1 kezemen meg tudom számolni hány single játékkal játszottam az elmúlt pár évben xD
@WoT árkádizmus: Először akkor töröltem le a WoT-ot, mikor az ISU BL10-esével 3 lövésből 2 lepattant, egy pedig "didnátpenetrét" volt egy 50 méterre álldogáló Hummel-en ... (Persze ezután végre meggyúrta a fikagolyót, észrevett, és egy lövéssel kiszedett ...)
Life is shor...
-
őstag
Valaki tudna mondani egy normális,belső nézetes harckocsi szimulátort?Régebben a Red Orchestra-val toltam qrva sokat,az se volt hardcore szim,na de a fíling mindent vitt,nem ez a külső nézetes marhaság érdekel engem.
XXX
-
addikt
Nem néz ki rosszul (mondjuk nekem pár robbanás elég fura volt) de szerintem az igazi gamereket úgy is a játékmenet érdekli inkább mint a grafika.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Lei559
tag
"Modern tankok"
Háát nekem a végén úgy tűnt , hogy egy M103 pózol az esőben.. az meg minden csak nem modern..
-
Bad Pritt
nagyúr
Az egy M60 Patton variáns volt. Valahol még most is szolgálatban van jelentősen módosított változatban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Snip3r_HUN
addikt
Jónak tűnik, bár remélem nem egy mmo-t kapunk
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Snip3r_HUN #30 üzenetére
Nem tudom eldönteni, hogy ez a komment a funkcionális analfabétákat gyártó csődtömeg közoktatás ékes példája, vagy olyan trolltól származik, aki kicsit sem vicces.
[ Szerkesztve ]
-
Snip3r_HUN
addikt
válasz Stauffenberg #31 üzenetére
Látom mi a cikk címe, de direkt írtam a hsz. végére egy "szmájlit"...
[ Szerkesztve ]
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Snip3r_HUN #32 üzenetére
És ez humoros? Komolyan kérdezem. Nem értem én a mai gyerekek vicceit.
-
petikeh
tag
szerintem, ha olyan tankok lesznek benne, amik mondjuk úgy a második VH. után 45 és 50 között kezdtek el gyártani, majd folyamatosan az idő előrehaladtával eljutnak egészen napjainkig, egészen vállalható dolog is kisülhet belőle.
-
cskamacska
addikt
Leszámítva, hogy a legtöbb páncéltörő jármű II.VH után kimondottan nem klasszikus tank volt harckocsiágyúval, pláne nem mostanában. Megnézem abból a pár tucat MBT-ből(tucat országra lebontva) hogy tudnak valami értelmeset kihozni. A promó képen feszítő M1128 Stryker, és mellette a PT-76 a WoT csapzott valósághűségét is megtaposó alkotásra enged következtetni.
Ha pedig tank szimulátor, jó tipp a Steel Fury: Kharkov 1942 és a Steel Armor: Blaze of War.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
L3zl13
nagyúr
MMO az Obsidiantól, akik még bugmentes játékot nem nagyon produkáltak, utána meg lesz@rják a javítást? Hmm...
Inkább maradnának az RPG-knél. Az RPG-iket még a fenti hiányosságok ellenére is élvezetem.
Aki hülye, haljon meg!
-
kekegsm
őstag
Akkor lenne igazi a szimuláció, ha egy találat után meghalna a játékos, kiégne a szoba...
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
addikt
-
#41133696
törölt tag
"Elsőnek talán annyi, hogy mennyire lesz hiteles a játék, mennyire lesz valósághű, ugyanis a mai harckocsik legtöbb adata (például páncélzat) szigorúan titkos."
Ez lenne az előnye ha fejlesztenének WWII-es meg Vietnamos új BF-et, azoknak a tankoknak már nem titkos
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Autós topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- Ford topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...