Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Mr.Grincs #7736 üzenetére

    akkor nem lesz egyszerű a dolog, pláne ennyi cserés iphone után, mert ha az előfizetéssel és sim kártyával nincs probléma, illetve területi - ideiglenes - hálózati hiba sem adott, akkor a telefonra csak azt tudja mondani a szolgáltató, hogy csere, mivel még az a hibalehetőség sincs, hogy a szolgáltatóval, vagy annak sim kártyájával nem fér össze a gyártó/típus - mint történt az korábban egy másik szolgáltatónál -, hiszen forgalmazza a szolgáltató, és rengetegen használják probléma nélkül.
    pláne, ha adott szolgáltatás/sim kártya másik ilyen típusú telefonnal is hibátlan.
    arra lenne még lehetőség, hogy hiába van hűség és kötbér adott típuson, kiharcolni a cserét más típusú telefonra, egy év alatt 5 darab cserés iphone után már bőven mondhatja az ember, hogy kiábrádult belőle, másmilyet szeretne - akár a meglévő hűséges szerződés módosítása árán is -, de ha ragaszkodsz a jelenleg használt típushoz, akkor nehéz ügy...
    a telefonon próbálj még ügyködni, például a hálózati beállítások visszaállítása, esetleg visszatöltés, és korábbi mentés visszaállítása nélküli próba, a csupasz firmware verzióval.
    a korábbi 4 darab cserélt iphone is ilyen hibákkal bírt, vagy azoknál más volt a probléma?

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák