Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
Azért a változás minősége erősen függ az implementáció mélységétől is. Illetve attól, hogy a motor milyen mértékben támaszkodik a rajzolási parancsokra. Eleve ahol kevés az objektum, ott a növekedés is kevesebb lesz. BF-ben hiába rombolható a környezet, ettől még annyira sok önálló objektum nincs benne.
-
ithuriel
csendes tag
Plusz egy másik teszt alapján a 2. dGPU-s tesztnél nagyobb a különbség, ha nem használnak 4xMSAA-t, ami asszem pont úgy működik, hogy magasabb felbontásban generálja le a képkockákat és lekicsinyíti az adott felbontásra, tehát a dGPU keményebben dolgozik 4xMSAA mellett.
Source: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nők, nőügyek (18+)
- Óvodások homokozója
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest