- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A konzolról átportolt játékok között azért akad optimalizálatlan vacak is, lásd: GTA IV.
"azért nem ártana egy DX10 támogatás hisz messze a legtöbb gamernek DX10-es a kártyája"
Persze, mert most jött még csak ki a Dx11 és nincs mit játszani rajta. Ez velős megjegyzés volt.
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
Ez Neked is, és mindenki másnak is szól:
Nincs ellenérv
A Microsoft szerint a DirectX 10-nek egy hibája volt: nem kompatibilis a DirectX 9-cel. Ennek köszönhetően a fejlesztőnek gyakorlatilag két API-t kellett támogatnia. Ezenkívül érdemes megjegyezni, hogy az API nem volt elérhető a jó öreg Windows XP-re, és a Vista sem terjedt megfelelő mértékben, ami a legtöbb programozót választás elé állította. Nos, a DirectX 11 a WDDM (Windows Display Driver Model) hiányában továbbra sem telepíthető XP-re, azonban a fejlesztők problémáját megoldotta a redmondi óriáscég. Az új API ugyanis hat futtatási szintet támogat:*
D3D_FEATURE_LEVEL_11: értelemszerűen ez a szint mindent tud, így nincsenek korlátozások.
*
D3D_FEATURE_LEVEL_10_1: DirectX 10.1-es kártya esetén jön létre.
*
D3D_FEATURE_LEVEL_10: a DirectX 10-es kártyával ebben a módban fut a kód.
*
D3D_FEATURE_LEVEL_9_3: a shader modell a 3.0-s kártyákat támogatja, azaz ideális a GeForce 6 és 7, valamint a Radeon X1000 szériához.
*
D3D_FEATURE_LEVEL_9_2: speciális szint, kifejezetten a shader modell 2.0-s Radeon termékekhez.
*
D3D_FEATURE_LEVEL_9_1: az összes fentebb nem említett DirectX 9-es grafikus chip ide tartozik, beleértve a GeForce FX-et is.Az előbb tárgyalt hat erőforrás automatikusan, a program indulásakor jön létre a számítógépben talált hardvernek megfelelően. Ez azt jelenti, hogy a programozónak elég a DirectX 11-es kódot megírni, és az API minden mást kezelni fog, azaz a kódban szereplő nem kompatibilis utasításokat és funkciókat egyszerűen nem futtatja. Ezzel a módszerrel a fejlesztők mindenkinek az igényét kielégíthetik, és még a befektetett munka is jelentősen csökkenthető.
Úgyhogy itt be is lehet szerintem fejezni a vitát. Azért nincs az ajánlottnál a DX11 kártya, mert egyszerűen nem követelmény. A játék magától be fogja lőni a DX szintjét gépben található kártyához.
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Igen, többre én sem számítok, de erre a gépre már egy fillért sem fogok költeni. Én nem vagyok egy játékos típus, nagyon ritkán játszok, csak kíváncsi leszek, hogy hajlandó lesz-e egyáltalán elindulni a gépemen egy DX11-es játék Ha majd elindul, akkor a fejlesztők remek motort írtak.
A tech4-es és Source motort magas illetve max részletességgel gond nélkül viszi a gépem.Mindenki: Amúgy meg a hivatalos gépigényt sohasem szabad szentírásnak venni, az csak egy útmutató féle. Több olyan játékkal találkoztam már, aminek a minimum igénye bőven meghaladta a gépem képességeit és mégis vígan futott a játék.
Az ajánlott igényre általában igaz, hogy azon már magas vagy akár maximum részletesség mellett is játszható a sebesség.
Ezeket tapasztalat alapján mondtam.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest