Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    Akik már kipróbálták nem mondtak túl sok jót a játékról :\ Állítólag 9-10 órás az egyjátékos kampány, az AI buta meg teleportálnak(!!!) a társak ha lemaradnak, full lineáris csőhent amiben időről időre nyakunkba szakad egy adag xenomorph és kész. Ráadásul a grafika is le van maradva (legalábbis konzolon, PC-n sem hiszem hogy sokkal jobb lesz) Mindenesetre én még reménykedem. :F

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    válasz Archer #11 üzenetére

    Sajnos ez lett a trend... Hol vannak azok az idők mikor egy játék hetekig lekötötte az embert, meg többször újra is játszott valamit. A mai játékokból 2-3 van max amit újra elővennék bármikor. Ilyen pl. a STALKER részek vagy a jobb sandbox játékok. Ma meg már az arcunk elé tolnak egy pár órás játékot aztán DLC-kkel növelgetik a tartalmat ahelyett hogy kiadnának egy normális terjedelmű alkotást. Rohanó világgal jöttek a rohanó játékok is. Azért tényleg elég gáz hogy 5-6 év fejlesztési idő alatt ennyit sikerült összerakniuk a SEGA-nak/Gearbox-nak. Bár itt inkább a SEGA a hibás mert a játék nagy részéért ők felelnek

  • PeL

    addikt

    Ja és még állítólag a sav sem vesz le a HP-ból akkor sem ha az arcod előtt durrantod szét a xenokat :D

  • PeL

    addikt

    válasz Mister_X #41 üzenetére

    Szerintem ez egy ilyen játékban kivitelezhetetlen lenne. Ott van például a Fallout 3. A fősztorit fél nap alatt meg lehet csinálni, viszont ha csinálod a mellékküldiket meg random felfedezel amit találsz simán bele lehet rakni 2-300 órát. Viszont ehhez iszonyatos mennyiségű tartalmat kell belerakni, lineáris játékmenet ilyen esetben szóba sem jöhet ugye, egy nyitott terű játékmenetet meg ilyen univerzumban max egy kolónia bolygón tudnék elképzelni mint az LV-426 pl. az Aliens-ben. Tele lehetne pakolni mellékküldikkel, bejárható terep is lehetne ha több kolónia lenne a térképen és lehetne közöttük bolyongani stb.

  • PeL

    addikt

    Na már én is játszogatok vele. Túljutottam az első 4 pályán. Azért annyira nem kiábrándító a helyzet mint azt sokan lefestik, úgy látom túl nagyok lettek az elvárások. Nekem sem tetszik hogy lineáris, viszont az aliens film hangulatot azért hozza, voltak részek amik kifejezetten tetszettek (nem szeretnék spoilerezni)

    Nagyképűen, tapasztalt FPS-esként nekiálltam legnehezebb fokozaton, hát úgy még a hud sem látszik, és 2-3 alien sallertől kifekszik a karakterem. Vissza is vettem Soldierre vagy mi (2. fokozat) A sav valóban nem sebez akkorát mint kellene közel sem, de valamennyit sérül a karakter ha túl közel esik össze a xeno, és füstölgő effekt is látszik.

    Grafikáról. Szerintem összességében nem annyira csúnya, rosszabbra számítottam a leírtak alapján bár tény hogy találkoztam nagyon csúnya és pixeles textúrákkal néhol, de sok helyen szép is tud lenni. Ezen a téren sem katasztrofális annyira mint ahogy lehúzták a játékot jópáran. Az animációk néha furcsák, de megszokható gyorsan. Bugokról is irkáltak sokan, én speciel eggyel sem találkoztam eddig ami nagyon szemet szúrt volna. Az egyik liftes résznél táncolt egy helyben az egyik karakter amíg el nem indítottam a felvonót. Néha lemaradnak meg bemásznak a tűzvonalba de úgy vettem észre nem lehet meglőni őket szóval kit érdekel. A hangok is nagyon jók, igaz nem ér fel az AVP 1. részéének hangjaival. A smartgun "dallamára" nagyon kíváncsi voltam de sajna az sincs olyan jó mint az AVP 1. részében, talán az a játék hozta át legjobban a hangulatot minden téren (marine epizód)

    Szerintem mindenki próbálja ki, még akár tetszhet is annak aki nem támaszt túl nagy követelményeket a játék elé

  • PeL

    addikt

    válasz djculture #122 üzenetére

    Ez hülyeség szvsz hogy a demo veszteségessé teszi, ha valóban így van az azért van mert eleve sz*r az adott játék. De tök mindegy mert ha nincs demo akkor letöltik virágboltiban és az alapján döntik el sokan hogy megveszik e vagy sem. Ilyen alapon tényleg felesleges a demo verzió. Aki akarja vagy rajongója az adott témának úgyis megvesz egy játékot, ha nem akkor úgysem fogja. Fogták már a warezra, fogják már a demo-ra hogy mi mennyire veszteséges, itt csak az embereken múlik hogy mi mennyire kelendő, a vásárlási szándékon. Már mindenre ráfogják, de nem vallaná be egy cég sem ha nem sül el túl jól egy játékuk. Mindenféle kifogást meg bűnbakot keresnek, de magukat sosem hibáztatnák hogy igen, ők szúrtak el valamit. Sajnos nagyon kevés fejlesztőcsapat készít a rajongók véleménye, ötletei alapján egy játékot, pedig azok lennének az igazi best sellerek.

    Ezért is bízom a Lost Alpha STALKER mod és a Black Mesa: Source sikereiben, hátha ezek felnyitják a fejlesztők szemeit. Mindkét project rajongói mod, és tartalmaznak saját ötleteket.

Új hozzászólás Aktív témák