Új hozzászólás Aktív témák

  • dagonya

    aktív tag

    válasz Joci10 #46 üzenetére

    1. de, folyamatosan nyomulnak a hirdetők az arcunkba, azért megy a ph hiszti a reklámblokkolás ellen. a.)b.) azt mindenki eldönti, hogy mit olvas és milyen véleményt alakít ki róla, mint ahogy a ph is önszántából dönti el, hogy miként csinál segget a szájából.

    2. ha valami drága, akkor az drága. attól függetlenül, hogy az adott cég mit épít be az áraiba, fölösleges magyarázkodni, tőlem fizethet önkéntesen duplán áfát, adhat az alkalmazottainak luxusfizetést, vagy örökbefogadhatja az elefántot is az állatkertben.

    3. ha egy szar termék reklámja van beállítva tesztnek az a ph cikke, az gáz, fölösleges az 3dfx voodoora, meg a sarki fűszeresre mutogatni.

    ha a ph ilyen tartalmakhoz adja a nevét akkor sajnos ez alapján fogják megítélni és eközben tökmindegy, hogy mit csinál az ipon, meg az alza, meg a kéményseprő.

Új hozzászólás Aktív témák