Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz Tikakukac #186 üzenetére

    Gyors itthoni példa: nyíregyen áll a polcon 3 fajta beszállító lánc! szettje, kompletten, rendes első vonalas minőségben 45k bruttó, haszonnal. Szervizben: hááát 2 hét kellene és 113k.

    Izé, 45 vs 113 között nem látom azt az extrahasznot... Ez simán benne van abban, hogy gyári vs. random neves beszállító. Mert kétlem, hogy három tier-1 beszállítója van az adott alkatrésznek. Azért ez ma már ritka, hogy három gyártó van egy alkatérszre, kettő még szokott (régebben volt Peugeot-nál 8 is, de az már 20 éve volt)... Olyan "apróságokról" meg nem is beszélve, hogy hiába veszed meg ugyanazt a beszállítótól, az nem mindig ugyanaz.

    Btw, neves beszállító pl. egy Bosch. Megvennéd gyári Akebono/Advics helyett? Hát persze, hiszen jó név, olcsóbb is, tier-1 ezer helyen. Aztán jön az ébredés, hogy hát hetente piszkos a felni, hamarabb elmelegszik, illetve sokkal jobban fogy. Aztán két perc google után rájössz, hogy a gyári betét bizony cc, nesze neked tier-1. :U Egy nyamvad Toyota-ról beszélünk btw, ahol 30%-ot "spórolsz" a gyári betétekhez képest. :U

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák