Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
De az auto vasarlas nem egy kotelezo tranzakcio, hanem ket fel kozott onszantabol teszi, ellentetben amikor a lebukott csaloval jovatetetik a kart. Akar azt is kivanthatom, hogy elotte vessen harom bukfencet, aztan az majd az en bajom, hogy talalok-e ilyen eladot.
Ez nem hasonlit ra. Ez arra hasonlit, hogy valakit tettenernek, hogy lopja a radiot, majd amikor ki kell fizetni, akkor rakerdez, hogy hol a szervizrol a szamla.
Hogy jon ide az allami mutyi? Itt arrol van szo, hogy egy csalo lebukott, nem arrol, hogy a vevo akarja kiforditani a vilagot.
A csalas utolag derult ki. Majd maskor elore irjak oda az adatlapra, az meg egyszerubb megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
Úgy látom benned igen mély nyomokat hagyott a honi gyermekkor, ha folyamatosan a Németország > Magyarország relációra lyukadsz ki. Jelen esetben a gyártónak az lett volna a kötelezettsége, hogy a termékei megfelelnek az előírásoknak és a reklámozott minőségnek, a vevőnek meg az, hogy ezt kifizeti. A vevő teljesített, a gyártó nem igazán - ennél egyszerűbb dolog a világon nincs hogy akkor végül is itt ki szándékozott ingyen ebédelni. A kuncsaftoknak most pont azért jár a kártérítés, mert a VW az ő kontójukra akart hízni.
-
Amúgy milyen papírt kellene bemutatni a forgalmi engedélyen kívül.
A jármű eladásakor megkapja a gyártó a vasárló összes adatát együtt az eladás időpontjával. Visszahívás esetében szükséges adat.
A forgalmiban benne van az első forgalomba helyezés időpontja. A jármű fontos adatainak halmaza és a tulajdonos adatai.Azt azért érdemes figyelembe venni, hogy a VW egy német autógyártó csoport. Németországnak érdeke, a cégcsoport életben tartása. Amerikában nem fűződött érdek, büntették is gondolkodás nélkül a VW-t.
Magyarországnak, az Audi- keresztül van némi érdeke a cégcsoport életben maradásában. De a kamu szoftverek megengedésében bizonyosan nem fűződik érdeke.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!