Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"Különösen trükkösen járt el, mivel három kollégája számítógépére is olyan szoftvert telepített, melyek kinyerték a rendszerből az információkat, majd továbbküldték őket – ez a program azok után is tovább működött, hogy Tripp elhagyta a vállalatot, vagyis azt akarta elérni, hogy ha fény derül az adatlopásra, azzal a kollégáit vádolják meg."
Az IT világból érkező ember cégénél "random" dolgozó bármit telepíthet másik dolgozó gépére. És ezek után még azt is higgyük el Musknak, hogy ért az autógyártáshoz?
-
#06658560
törölt tag
válasz Dare2Live #25 üzenetére
Mivel változtatta meg az autóipart? Semmivel.
2xar: Azzal, hogy tud gyártani a Panasonic-kal közösen akkut, még nincs előnyben, pláne, mert az egész akku ipar Kína kezében van, és ezen Musk se tud változtatni. Ahogy a gyártással azon sem, hogy az akku technológiánk szar. Már százötven éve.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Ja, mert olyan egyértelmű feltörni bármit egy nem IT-snak, hogy csak hip-hop meg lehet tenni, nem balfaszul szervezték meg és alkalmazták a jogosultság policyt, és szoftverek telepítését... Igen, valóban hihető, hogy a csóka mindenhez IS értett.
#32: Mi reformálás, hatalmas teljesítmény abban, hogy bele baszok valamibe egy kétszer akkora akkut, háromszoros áron?
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Onnan, hogy volt említve, merre dolgozott területileg.
#56 & #58 strogov: A hibrid nem zsákutca, hanem átmeneti lépcső. Amíg lesz értelmes akku. És az sem biztos, hogy feltétlen mindenkinek kell autóval rohangálni célállomáson, vagy kell annyi csomag, esetleg vígan megoldható az élet autó nélkül- mert van közösségi közlekedés, vagy minden egy kupacban van, gyalog elérhető.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
És az hol csúcsproci a mobilból? amit BiP itt emlegetett.
#103 Cifu: "Az előre megmondás persze nem játszik, ám itt megint fejlesztői kérdés van: azért az ARM alapokra építkező megoldásoknál nagyon jól el tudnak játszadozni fejlesztői platformokon addig, amíg a végleges megérkezik."
El lehet játszani, de: mennyi lesz a költsége, mit fog fogyasztani, milyen lesz a teljesítménye... A Tegra mikor volt csúcs mobil SoC?
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #112 üzenetére
Nekem szokott kelleni állítani a klímát, mivel más a hőérzetem, ha a képembe süt a nap ötszáz kilométeren keresztül, mint ha a hátsó szélvédőt süti. Vagy ha valaki más értékre állította előttem és az nekem nem megfelelő.
De például a tetőablakot mennyire akarod kinyitni, azt a tapipadon tudod megtenni, százalékos pontossággal, csúszkát huzigálva.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #114 üzenetére
Speciel én elég gyakran állítgattam, amíg ilyen autóm volt, hogy mi az optimális a szellőzés és a szélzaj, huzat tekintetében. Vagy kinyissam, vagy csak billentsem. És bizony ezt a Teslán csak a kijelzőn tudod megtenni, nincs neki dedikált gomb. Ráadásul nem nyomsz egy virtuális gombot, hanem egy csúszkát kezelsz, ami lehet sok lesz, állíthatod visszább utána, vagy csiki-csukizol.
#116 hobizoli: nagyon nem fillérbaszásból nem csupa kijelző az autó, hanem mert bizonyos helyekre kell a fizikai gomb, ergonómiai szempontból. Nem véletlen, hogy a Mercedes csak a központi kijelzőket cserélte le LCD-re, de a gombokat meghagyta, ahogy a Command rendszert is.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #120 üzenetére
A szellőzés elég fontos, mivel az autó klimatikus és szellőzési viszonyai a koncentrációt, reakcióidőt drasztikusan képesek befolyásolni. Aki sokat megy, az tapasztalja. Az állóütés megint nem ugyanaz. Te most a jelek szerint folyamatosan terelni próbálsz, úgy, hogy Tesla belsőt még csak képen láttál.
-
#06658560
törölt tag
válasz hobizoli #122 üzenetére
Nem három percenként, hanem néha, de akkor nem keveset kell esetleg, mire komfortos lesz. Például elindulsz délelőtt, éjjel érkezel, közben mászol pár hegyet, kapsz esőt, erős napsütést, fáradsz. Ahogy klimatizált irodában is ha süt rád a nap, melegebbnek érzed a levegőt, mint amikor árnyékos a helyiség, hiába nem nyúlt senki az automata klimához. Speciel nekem ilyen esetben egy fok is sok tud lenni, nem kényelmes. Pláne a sok századik kilométer után, vagy éjszaka. És a hova fújja a levegőt, milyen intenzitással sem érdektelen. Nem a sarki boltba leugrás során fontos, de már egy céges autó esetén is felvetődik, mi a kényelmes, pláne ha pár órát áll a napon
Az,hogy te rengeteg dologra érzéketlen, vagy igénytelen vagy, nem jelenti azt, hogy mindenki az.
#124 2xar: Attól, mert valamit bele raknak a még nem lesz feltétlen jobb. Mivel biztonságosabb egy érintő panel egy gombnál? Vagy gondolkodni neked luxus?
#123 T_Chris: milyen stratégiai megállapodás? Honnan tudod bármelyik SoC gyártótól megtudni, mit fognak hat év múlva gyártani és mennyiért, milyen tulajdonsagokkal? Valamint mennyi ideig gyártják utána? Jó 1-négy-hat év, amikor tudni kell mi kerül az autóba, majd a facelifttel együtt hat-nyolc év után még tíz évig kell alkatrészt biztosítani. Melyik gyártó árul és gyárt jelenleg tizenöt éves SoC-ot, CPU-t, GPU-t? És melyik támogatja? Melyik csúcs SoC felel meg beágyazott rendszerek követelményeinek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen