Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz Stauffenberg #26 üzenetére
elsőre ez jól hangzik, de ehhez akkora logisztikai háttér kéne, meg közös szabvány, meg közös érdek hogy esélytelen.
a gond az alapakkuval még ott van az is, hogy aki a nagy aksiját otthon tudja tölteni este (20:00 - 06:00) az miért szenvedne a kis alapaksival és menne kútra nagy aksiért, ami nem is az övé csak bérbe kapja?
így csak még inkább széttöredezné az egészet ráadásul hatalmas feladat lenne a kútaknál ezt kialakítani, karbantartani és menedzselni[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz Stauffenberg #26 üzenetére
Ez az egész túl utópisztikus.
Na meg hát milyen országról beszélünk?
Magyarországról? Itt a legegyszerűbb és legjobb az lenne, ha kerékpározást valóban elősegítenék.Nem erőltetnék hülyén, hanem vonzóvá tennék.
Ehhez az első, hogy a tetves kerékpártolvajokat elítélnék. Valóban, és nem csak alibizne a rendőrség és az ügyészség.
Ugyanis itt pesten, X, XVI, XIV, kerületben minden 5000 ft nál drágább bicajt ellopnak.
Az én bicajom kb 200.ezer ft, nem kirívóan drága, de nem hagyom ott sehol. Pedig ha csak ez az kéne a boltból, vagy a közelben kell intézni valamit, simán mehetnék azzal, de eleve nagyon-nagyon kevés a tároló, és mire kijössz úgy sincs a helyén.
Nagyon sokan váltanának, ha ez megoldódna. Így sokkal kevesebb autó lenne a városban, minden előnyével együtt.