Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz Stauffenberg #11 üzenetére
ezt jól eltanulták tőlük.
sajnos.
-
k-adi
nagyúr
válasz Stauffenberg #18 üzenetére
kit érdekel övé e a tortaszelet vagy nem? a lényeg hogy jó katalizátor a cég és ez nekünk csak jó
szar az összeszerelési minőség? igen
lepattogzik a festés? igen
rocsdásodik? igende nem a leaf miatt kezdtek el a többiek is, hanem valószínűsítem inkább a tesla miatt
amúgy nem meglepő hogy atom nyomatják a PR-t, abba usa mindig is elől járt
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Stauffenberg #26 üzenetére
elsőre ez jól hangzik, de ehhez akkora logisztikai háttér kéne, meg közös szabvány, meg közös érdek hogy esélytelen.
a gond az alapakkuval még ott van az is, hogy aki a nagy aksiját otthon tudja tölteni este (20:00 - 06:00) az miért szenvedne a kis alapaksival és menne kútra nagy aksiért, ami nem is az övé csak bérbe kapja?
így csak még inkább széttöredezné az egészet ráadásul hatalmas feladat lenne a kútaknál ezt kialakítani, karbantartani és menedzselni[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz Stauffenberg #32 üzenetére
Töltőoszlop lesz több, csak idő kérdése. Vagy évek
Ez a kígyózó sor kép meg amint gyakori lesz, rögtön beég az emberek agyába és lejtmenetbe megy az e auto piac. Utána már késő lesz kapálódzni
+ Alapvető igazság már most is (1%nál) hogy az vegyen e-autot aki otthon tudja is tölteni. A töltőpontok nem arra vannak, hogy 0-ról 80-100ra feltöltsed a kocsid, csak mindenki ezt hiszi.
Én értem, hogy a panelosok így nem fognak tudni átállni és megint a gazdagoké ez is, meg a kertvárosiaké, de amíg nincs tényleg gyors-töltő pont, addig inkább a panel-es emeletről kilógatom a kábelt réteg szoruljon ki az e-autozásból, mintsem, hogy kilométeres sorok égjenek az emberek fejébe.. mert onnan nincs visszaút egyhamarViszont azt se csinálhatod, hogy a nagy aksisokat kitiltod a töltőpontokról, hogy a kicsiknek legyen hely és akkor hátha gyorsabb a sor