-
GAMEPOD.hu
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
zarew
senior tag
De nagylelkűek vagytok Mikor a hazai ára 125 - 150 és a beszerzése nehézkes. De120 ért van az aprón , csak fehér .Igazából akkor duzzogtam be a hazai forgalmazóra mikor november vége felé 115 ről 150 re emelték az árát az M365 nek. Na akkor rendeltem meg kuponnal,biztosítással együtt 73566 ft ért a Youth verziót. Ha hozzárakok még 10 akksit + 10000-ért ,van egy M365 öm.
Az enyémet 60v ra szeretném alakítani: mint feljebb említettem műszaki segítséget szívesen veszek,mivel nem vagyok biztos melyik alkatrészeket kell megrendelnem. Az akksit, 48db 3000mAh 18650-es magam összerakom. A többit is össze lehetne rakni,( kontroller, BMS, vezérlőpanel ) de sajnos annyira nem értek az elektronikához (sem).
Mindent összevetve akinek szüksége van rá,sokat gyalogol,illetve a közlekedését megoldja ezzel, annak ennyiért hatalmas vétel. Ennyiért egy divatosabb mobilt nem lehet kapni!Ja és ha valaki még a huzatra is huzatot rak,az az elején fóliázza le a bekapcsológombnál lévő sötét műanyag elemet,mert nagyon könnyen karcolódik!
[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
Ha kereskedő hozza be ,ugyan ez már ( mármint az enyém ) 95 be kerül.És még nincs rajta haszon. Ismerve a hazai szerény 30-40% haszonkulcsot.....de szerintem a 120 ast kérdezd meg, van-e gari itthoni? Ha jó a fehér.
A magyar gari,miután eldöntöttem szétberhelem nekem lett fontos.[ Szerkesztve ]
-
Ateszpapa
addikt
Xiamishopnál 125 körül van a youth edition Magyar garival. De nekem az is drága. 70-76 ezres ár érték még okés nekem. Csak ügye várni kell vagy 2 hónapot. Mondjuk az nem baj addigra jobb lesz az idő is. Csak most egy kicsit szomorú lettem hogy 20$ emelték az akciós árat. Szerintetek várjak inkább, sűrűn szokott 299$ lenni vagy vegyem meg 319$ ért?
-
Zoo123
senior tag
válasz Sz.Péter #221 üzenetére
A BMS az a Battery Management System?
Pontosan mit állítasz át?
Amit én láttam az orosz videón nagyobb akkumulátorpakk használatához át kellett programozni a BMS-t, beleírták hogy hány Ah az akku kapacitása, hány cella, stb.Vagy ez a BMS 107/115 az firmware verziót takar?
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
Zoo123
senior tag
válasz Sz.Péter #223 üzenetére
Freedom verzió, akkor már mindent értek.
Az akkumulátor kisütési görbéje olyan hogy minél nagyobb áramerősséggel meríted a cellákkat annál kisebb a kapacitás (Ah). A freedom verzió, ha jól emlékszem kiüti az 500W-os limitet, (max teljesítmény 1000W ha jól emlékszem?) jobban megy a roller, jobban is terheli az akkumulátort, ezért némileg csökken a kapacitás (ha csutka gázon mész elég jelentősen).
De ez csak elméleti okfejtés, majd te leírod mennyit csökkent a hatótáv a freedom szoftverrel.
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
oris
aktív tag
válasz Sz.Péter #233 üzenetére
Nagyon egyszerű volt, kivettem a belsőt, körbevágtam a szelepnél, vettem egy motorkerékpár szelepet, annak a tövéről a kúpos tömítést ráhúztam a belsőből kivágott szelep tövére, majd beszorítottam a lukba kívülről egy kerékpárszelepről leszedett fixáló gyűrűvel (nem tudom mi a hivatalos neve). Felni takarítás után (eléggé meg volt oxidálódva belül) feltettem a gyári külső gumit, levegő bele és kész is.
Az ötlet innen van: youtube - Xiaomi m365 convertir ruedas a tubeless
[ Szerkesztve ]
"Nagyon ritka az ember, akinél a szavak teljesen fedik az élet valóságát. Talán ez a legritkább tünemény az életben." Márai
-
tom956ster
aktív tag
válasz Sz.Péter #242 üzenetére
Racevétem.
Nem tudom még, mekkora szop@s az elsőt gumizni, de a tömör gumik felrakása még jobb móka lehet, mint a tömlőset szerelni. Ezt a részt lehet, hogy egy kerékpár szervízre bíznám, főleg mert panelben hiányzik egy alap műhely környezet...
Egyébként nem lehet rossz megoldás a tömlő nélkülire való átalakítás sem...3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
tom956ster
aktív tag
válasz Sz.Péter #361 üzenetére
Ezt majd a hosszútávú tesztek igazolják vagy cáfolják....
Ma mentem szintén pár 100m-t a rollerrel (elől - hátul lyukacsos tömör). Ha egy átlagos járdán gurulok Salgótarjánban, és azt mondom viselhető, akkor szerintem az ország többi pontján is hasonló vagy csak kicsit rosszabb a komfort. Ha egy új kerékpárutat veszünk alapul, oda meg tökmindegy.
Ha a váznak baja lesz a tömör gumitól, akkor ott már baj van... a motorban károsodást szerintem szintén nem tesz. Egyedül a kerékcsapágyak használódnak majd el hamarabb, de ez sem az első 100 km-en várható.
Az elektronika más tészta. Szerintem vannak már tömörrel tapasztalatok külhonban, ott lehetne okosodni, hátha írnak valami biztatót vagy elszomorítót
Mindettől függetlenül nem tartom szerencsésnek az eltérő köpenyes kialakítást. Elől folyamatos para a defekt miatt, hátul meg "pattog" az elejéhez képest.
Nekem a full tömör setuppal egyébként sokkal közvetlenebb az irányítás. Negatívum, hogy mintha a tapadás kicsit kevesebb lenne, de ez származik a kerék keményebb gumi keverékéből... gondolom.
3D civil engineer / Dell Precision M7720 /desktop workstation: Gigabyte GA-Z170XP SLI | i5 6600k | 2x16 GB Jigsaw|2 x ASUS GTX 1060 6GB | Server: HP Gen 8 Microserver
-
Zoo123
senior tag
válasz Sz.Péter #567 üzenetére
Szóval te átlagosan 25 Km-t megtettél egy feltöltéssel, ergo mindíg Eco módban használod?
Már megérkezett az új hátsó külső-belsőm, ha lesz egy kis időm akkor megcsinálom annál is a "defektvédelmet".
Eddigi teljes feltöltések számát írja valahol az alkalmazás?
Alattam átlagosan 15 Km-t megy egy feltöltéssel (20Km/h átlag, sok lassítás gyorsítás, 90Kg súly) és 964 Km-nél járok, tehát kb 64 teljes feltöltésen vagyok túl.''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
m4rk.89
aktív tag
válasz Sz.Péter #708 üzenetére
Van rá megoldás elviekben, de valami kütyü kell hozzá. Sajnos a PDF francia
-
hunluki
senior tag
válasz Sz.Péter #713 üzenetére
Áhh, köszi az infót. Amúgy nekem semmi gondom a motorfékkel, elég sokat használom, nagyon ritkán fékezek, szóval nem dobnám el a lehetőséget
200+ Km már befigyel pedig alig két hete van nálam a gép Kíváncsi leszek meddig bírja majd az erős kiképzést. YT videón láttam egy 1k+ km review-t, ha jól számolom akkor ez nekem még augusztusban de legkésőbb szeptemberben simán megvan. Főleg hogy barátnőmnek is megtetszett és tervezzük körbegurulni a velencei tavat[ Szerkesztve ]
-
Tomy Yayo
senior tag
válasz Sz.Péter #739 üzenetére
Sziasztok!
Szemezgetek egy ilyen rollerrel, és lenne pár kérdésem:
1) az M187-et már nem gyártják? Megszüntették? Vagy csak én keresem rosszul? Pár helyen találtam youth editiont, de nem 187-esnek hívják, ill. drágább az m365-nél.
2) igazából csak a teherbírás miatt kéne inkább M187, ezért kérdésem, hogy az M365 100kg-os teherbírása az mennyire a felső határ? Mi lesz, ha hátizsákkal, esetleg gyerkőccel együtt 110-120kg-val ráállok? Van valakinek tapasztalata? (az, hogy kisebb lesz a hatótáv, evidens, de úgyse használnám ki az egészet soha)[ Szerkesztve ]
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
-
Tomy Yayo
senior tag
válasz Sz.Péter #747 üzenetére
Köszönöm
Tudom, hogy nem jön ki a matek, de tesztekben, meg xiaomi fórumokon valahol írták, hogy ez a hivatalos indok, hogy a több akku miatt nehezebb önsúly = kevesebb teherbírás, mert a váz ugyanaz. M365 leírásában mindenhol 100kg van.
De a kérdésemtől nagyon eltértünk, valakinek személyes tapasztalat teherbírásról 100kg felettieknek?
Régi megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Tomy Yayo
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung S-Pen több féle színben! Samsung laptophoz, tablethez, ultra telefonhoz
- Apple Airtag új, bontatlan és tokok - Darabra is 1db/11eFT 2db/21eFT 3db/31eFT
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- ONYX BOOX tok TAB ULTRA billentyűzettel, fekete
- Apple Magic Keyboard MK2A3T/A (Model : A2450), Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia