-
GAMEPOD.hu
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
zarew
senior tag
Olvastam,hogy az aksik forrasztása,illetve a biztosíték hibája a gyenge pontja. Szóval én az itthoni beszerzést preferálom. Ha minden jól megy december elején megrendelem 113 eFt ért, itthoni garival.
-
zarew
senior tag
Szia!
Csak 250W :-). Én is most várom az enyém. A GB ről rendeltem. 72 be fáj de ez a 20 aksis változat. Neked honnan jött? Reményeim szerint úgy küldik,hogy egyéb költség nem rakódik rá.....Én is nézegettem vidiókat róla. Volt ahol úgy látszott egyszerű csavar- beállítással orvosolható a kormány lötyögés. Én egy kicsi tuningolni szeretném.Nagyobb fesz, több akksi....csak már itt lenne....23.-án rendeltem. -
zarew
senior tag
Nekem is cn raktárból jön, Europe Railway Priority Mail - ként. Ez állítólag simán jön.15-25days online írja,tehát lassan követhető lesz. Aksinak ezeket meg ezeket néztem. Az utóbbiból rendeltem is párat. Természetesen mielőtt rendelnék, veszek egy tesztmennyiséget ! Már rendeltem egypár apróságot hozzá...
Remélem velem is jól gyorsul majd, 88 kila vagyok sörözés előtt. -
zarew
senior tag
Sziasztok!
Ma érkezett meg a youth verzióm. Minden nagyon jó ,működik, egy aprócska hiba van, nem indul el, meg sem nyikkan a motor. 34% -on van az akksi,töltődik szépen ,kommunikál a telefonommal, nincs lezárva az alkalmazásban,sem jelszavazva. Mi a tosz lehet??? Vagy egyszerűen egy hibásat fogtam ki? Seggíítsééggg!! -
zarew
senior tag
Na megvan a megoldás! A lényeg a ritmuson van: a rollert meglököd,és utána tolod a gázt! Tehát miután elindult már a kerék, csak utána nyomi... De érdekes,hogy ezt jól tudtam ,mégsem ment. Én pörgettem kézzel a kereket,fiam meg rángatta a gázt, egyszer csak elindult. Érdekes azóta mindig el tudom indítani,pedig tegnap este vagy fél órát lökdöstük ketten ugyan ezen szisztémával. Na mindegy ,boldogság!!
Egyébkén szándékomban áll tuningolni avasatalumíniumot , ez alapján. ( ezek egy kicsit bepörögtek a témába )
Jó lenne,ha mindenki venne ilyet, és felpörögne a fórum.A hátsó féket érdemes finomhangolni, a féknyereg pozíciójának beállításával, a bowden kenésével. Jó sokáig szöszöltem vele,de még nem tökéletes.Remélem nem a tárcsa üt.
Az alsó akkufedél , haslemez tényleg elég gyerha.Ja és jópofa a "lopásvédelem" ha a telefon látja a rollert "kékfog" és rápattan valaki, bekapcsolja a motorféket és pittyeg - rezeg a teló. Pesze ha elfut vele a hóna alá kapva,akkor csak az önmegsemmisítő segíthet!
[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
Mindenképpen javítgatom. Azért is vettem a kisebb verziót, mert alapnak jó. Látnom kellett. Érdemes vele foglalkozni úgy döntöttem. Ezt a kormányrúd lötyögést nem értem . Nálam is volt, ráhúztam a beállító csavarra,most nem mocorog, igaz kicsit nehezebb kioldani. Az akksikat is cserélni szeretném 3400 asra + fesz emelés stb.
-
zarew
senior tag
Kérem ,ha valaki kristálytisztán érti mit kell rendelni az orosz oldalról a teljesítmény tuninghoz akkor beszéljünk,mert rendelnék!
-
zarew
senior tag
De nagylelkűek vagytok Mikor a hazai ára 125 - 150 és a beszerzése nehézkes. De120 ért van az aprón , csak fehér .Igazából akkor duzzogtam be a hazai forgalmazóra mikor november vége felé 115 ről 150 re emelték az árát az M365 nek. Na akkor rendeltem meg kuponnal,biztosítással együtt 73566 ft ért a Youth verziót. Ha hozzárakok még 10 akksit + 10000-ért ,van egy M365 öm.
Az enyémet 60v ra szeretném alakítani: mint feljebb említettem műszaki segítséget szívesen veszek,mivel nem vagyok biztos melyik alkatrészeket kell megrendelnem. Az akksit, 48db 3000mAh 18650-es magam összerakom. A többit is össze lehetne rakni,( kontroller, BMS, vezérlőpanel ) de sajnos annyira nem értek az elektronikához (sem).
Mindent összevetve akinek szüksége van rá,sokat gyalogol,illetve a közlekedését megoldja ezzel, annak ennyiért hatalmas vétel. Ennyiért egy divatosabb mobilt nem lehet kapni!Ja és ha valaki még a huzatra is huzatot rak,az az elején fóliázza le a bekapcsológombnál lévő sötét műanyag elemet,mert nagyon könnyen karcolódik!
[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
Ha kereskedő hozza be ,ugyan ez már ( mármint az enyém ) 95 be kerül.És még nincs rajta haszon. Ismerve a hazai szerény 30-40% haszonkulcsot.....de szerintem a 120 ast kérdezd meg, van-e gari itthoni? Ha jó a fehér.
A magyar gari,miután eldöntöttem szétberhelem nekem lett fontos.[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
A teljesítménynél figyelembe kell venni, hogy frissen töltve sokkal erősebb mint mondjuk 50% alatt. Ezt tapasztalom mindig. Mert ügye a kezdeti 4,2 v ról 3.6 alá esik, elmegy az erő. És hazafelé a kezdeti nyama-nyema nyaaamaa-nyeeemaa lesz a 90 kilóm alatt. Ezért érdemes mindig tölteni. Na meg tuningolni! Ha véletlenül valaki tudja a motor pontos típusát írja meg.
Nekem ez megy...
[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
Néhány tapasztalat az első100 után.
A gumimarkolatok láthatóan kopnak. Az alsó műanyag fedélből kilógnak a csavar fejek,és kopnak is rendesen.A sok mozgólépcsőzés nem tesz jót neki. A csavarokat érdemes lapos fejűre cserélni süllyeszteni. Egyébként a fedél jól zár,tömít. A kormányoszlop zárómechanizmusához lehet be kéne szereznem egy nyomtatott tömítő-hézagoló műanyagot. Ha nagyon meghúzom akkor nehéz kioldani, ha meglazítom,hogy nyitható legyen,akkor meg mozog. Egyébként sok nyomtatható alkatrész terve lelhető a neten. Nálam a hátsó sárvédő semmiképp nem ér bele a kerékbe. Talán ha felrakom egyszer a 10" gumikat. A hátsó féket nagyon sokáig állítgattam de most sem tökéletes.Vagy nem fékez eléggé,vagy beleér. A fedélzet peremére érdemes puha szegélyt ragasztani,mert jó párszor bevertem a bokámat.Nagyon tud fájni! A lámpa elegendő az éjszakai robogáshoz,ha nem vak sötétben tesszük.Terveim szerint beleteszem a hiányzó 10 aksit, ( youth verzió ) a motor hajtó kábeleket vastagabbra cserélem,a vezérlő kap egy nagyobb kondit,és kisebb ellenállású sokkal jobb minőségű FET t eket, jobb hűtéssel.( ezt egy hozzáértő barátom vezényli) Terveink szerint ez hoz vagy 25% - 50% teljesítmény növekedést viszonylag kis befektetéssel. Ha nem elég akkor jön a vezérlő csere és fesz emelés. Ja és kell az orosz oldalról a korlátozások nélküli szoftver.Összességében nagyon jó kis járgány,nagyon szeretem. -
zarew
senior tag
-
zarew
senior tag
Szenzációs! Nagyon jó, érzésre legalább 20-30 % os teljesítménynövekedés, főleg gyorsításkor. És az emelkedőn ahol eddig felvánszorgott fürgén lohol. Az indításhoz is elég egy minimálisat megtolni. A szabadonfutó is jó, csak akkor fékez az első kerék,ha a fékkart húzzuk. Ma a w verziót próbáltam. Persze többet fogyaszt, de alacsonyabb töltöttségnél is úgy húz mint előtte fullon. De meg kell szokni,a szabadonfutót, megy mint állat.
-
zarew
senior tag
válasz Ateszpapa #129 üzenetére
Igen,de az orosz nem elérhető. Nekem a Youth van. De tökéletesen ugyan az a cucc mint a 365 csak 2/3 akku kapacitással. Bírnia kell a cuccnak,mert fesz emelés nem történt. Tervezem a motorhoz menő kábel cseréjét 2.45 ös szilikonos "vasaló" zsinórra. Ha lesz egy kis időm kicserélem. Ja és persze telenyomom akksival.
-
zarew
senior tag
Igen , erről beszéltem. az orosz srác főleg a bizniszre hajt nem önzetlen felfedező. Ezért is csak a zárt telegram csatornán üzletel, hogy nyoma se legyen. Semmi weblap semmi webáruház.A max szoftot is úgy tudom csak a nála járt vezérlőkre teszi rá, nem küldözgeti fűnek - fának. De mint a példa mutatja érdemes foglalkozni vele, ha a vezérlőt jól feltörik jelentős teljesítmény növekedést lehet elérni. De ekkor az 50-55 akku bepréselése szükségessé válik, mert az örömrollerezés zabálja ám a villanyt.Én épp most szeretnék egy házi ponthegesztőt összerakni akkupakk taknyolására.
-
zarew
senior tag
válasz tom956ster #144 üzenetére
Szerintem ez nagyon jó, ezt használom. Egyetlen hátránya, hogy kell még egy alátétcsíkot vágni, mert nem elég nagy átmérőjü a kormány.
-
zarew
senior tag
A hátso kerék leengedése talán szelephiba is lehet. Én nem cserélném le tömörre, mert sokatcsökken a rugózás. Én január elején felfújtam azóta úgy van. 230km körül tartok. Vasárnap tervezek egy kis átépítést.Majd ha kész leírom. Nekem itt van pár kép a 187 belseljéről,fóleg a vezérlőről. Én már csak a CFW w verziót használom. Igaz,hogy nincs olyan motorfék,viszont okosan ki tudok gurulni vele,így akkor sem fogyaszt ügye. A hatótáv legalább egy harmaddal csökkent, de nem hajtom ki soha teljesen.
-
zarew
senior tag
A kormány enyhe lötyögését egyszerűen szőrös ragasztószalaggal megoldottam. Azóta nem ropog,nem lötyög,tökéletes.
A hátsó lámpa vezetékét megvizsgálva sérülést nem láttam, mert nem tud beleérni a kerékbe. De ha beleérne egyszerűen egy petpalack darabot ragasztanék rá sziló,illetve olvadótakonnyal. Persze aki pénzt akar költeni vehet több ezerért 3d nyomtatott cuccokat mert az olyan menő.
Viszont,ami nagyon érdekelne az egy elemtakaró alj amit csak az orosz oldalon láttam.Nekem a mélyített verzió kellene,hogy az 55 akksi beférjen.
Illetve olvastam,hogy 10" külsőt is fel lehet tenni. Na azt hogy?? Egyébként botrány,hogy sokkal nagyobb a belső mint amekkora kéne.
-
zarew
senior tag
válasz Ateszpapa #186 üzenetére
Szia! Nekem is kiment,igaz enyhe berhelés hatására. Ki tudod mérni egy multiméterrel ha szakadt.A hozzáértő barátom egyszerűen egy kiszámolt vastagságú drótot beforrasztott. De folyamatban van a beszerzése. Sajnos az erről készült fotók valahogy most szálltak el a telómről,hogy a driveba fel akartam tölteni.Majd szétvet az ideg....
-
zarew
senior tag
válasz tom956ster #213 üzenetére
Nem tudom , nekem a KETTŐ ! hónap után 72ezresbe megállt a Youth verzió. Persze most néztem,már másak az árak. A Youth alig olcsóbb... De ez is hasonló.
-
zarew
senior tag
válasz Ateszpapa #216 üzenetére
Inkább arról van szó, hogy a roller nem Xiaomi fejlesztés,hanem egy nagy gyártó rollerét " brandelik" tehát a maguk céljára gyártatják le és pl saját szoftvert raknak rá. De a nagy gyártó az alapot másnak is eladja. Tehát ha te Ateszpapa rendelsz tőlük 100000 db rollert,és mondjuk gyárilag kétmotorosnak szerelteted össze, akkor az egy Ateszpapa roller márka lesz, és rá is írják neked . Láttam egyébként még két másik néven is ugyan ezt a vázat.
-
zarew
senior tag
Állítólag 2400 wattot préseltek ki a két motorból.
Na itt is van. Érdemes a videókat megnézni aki nem látta.[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
Nem értem,ha a belső nélkülivel megyek tüskébe az miért jobb? Én még szerencsére nem kaptam defektet. Azt a keresztben lyukacsos kereket próbálta valaki? Jobb mint a tömör? Talán a legjobb megoldás egy speciális védőszalag lenne a kerékbe amit nem lehet kiszúrni. Láttam valahol az Alin.
Más: valakinek esetleg sikerült szétszednie a motort ( első kereket)? A fedőlemez rá van ragasztva szerintem. Valami éles vékony erős acéllal kéne levállasztani. A motorhoz menő kábelt szeretném vastagabbra cserélni. -
zarew
senior tag
válasz tom956ster #229 üzenetére
Készítem a terepet a 60v osításra. Akkor az 1000W is előfordul.
oris : még mindíg nem értem miért jobb ha nincs belső. Én úgy gondolom a belsősnek több az esélye a lassú eresztésre.
Vagy a tömlőtlenítés csak takonnyal jó. Abban van ráció. Keresek is ilyen videot ahol tesztelik. Aztán rendelek[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
válasz tom956ster #239 üzenetére
Én most rendeltem ilyen szalagot. De szerencsére 400km alatt nem volt defektem,pedig az üvegdobálló kedves emberek mindent elkövetnek az állomás környékén. Multkor elbambultam, csak a ropogásra figyeltem fel,de megúsztam....
[ Szerkesztve ]
-
zarew
senior tag
-
zarew
senior tag
Megjegyzem,nekem sokkal nagyobb kerékbe való belsőm van amint ebben a vidióban is mutatják!
-
zarew
senior tag
válasz Ateszpapa #294 üzenetére
Ekkora bizti van benne gyárilag. Namost a tuning miatt ez kevés, 30 - 40 A os a megoldás,csak ez nagyobb méretű nem fér a másik helyére. A enyémen egy méretezett drót beforrasztásával ( ellenállás láb ) oldódott meg.
-
zarew
senior tag
Azért ez barokkos túlzás. Nekem csak egy szőrös tesa szalag van csillapítónak, és persze rendesen beállítottam a csavarokkal is mert ügye azt is lehet. 500 valahány megtett km ,90 kilós vagyok és volt benne terep is. Semmi hiba.Még egy nyavalyás defekt sem. Ja hogy bennevannak a defektvédő szalagok? Ja hogy érdi földutakon járok vele amik híresen jó minőségüek. Lehet. Persze ha fékezek igyekszem nem a kormányt rángatni...szóval akinek ez a roller szar, az nem tudom mit fog venni, de kiváncsian várom a tippeket!
-
zarew
senior tag
-
zarew
senior tag
Néhány szösszenet a gumiügyhöz. 600 km ig ( kb.4 hónap) még után fújni sem kellett a kerekeket. 4-5 bar. Utána 1-2 napos szünetekkel 5 x volt defektem. Bringázom is, úgyhogy ez így lehetetlen. Sosem találtam a külsőn sérülést, vagyis a lyuk csak a belsőn volt. Ebben volt két vadiúj belső is. Sajnos az első kerékbe még nem tudtam belsőt szerezni. A lyukak legtöbbször a belső hegesztési „varratainál” keletkeztek és inkább repedés alakúak voltak. Ebből következik, hogy valami módon a külső belseje nyírja ki a belső külsejét . Mivel az első defekt után még megtettem a lapos gumival jópár métert szerintem, innentől a külső sérült belső oldalfala nyírja ki a belsőt. Ja és az első defekt után defektvédő szalagot ragasztottam a gumiba. Jelenleg „naked” stílusban tolom, nincsenek a takaró műanyagok felrakva, csak a kábelnél. valamint a belsőragasztáshoz szükséges minden kelléket hordom magammal. 18 as villáskulcsot vennem kellett, mert eddig nem volt. Ja és a gumi szét-összeszerelése pár perc alatt megvan. Csak gyakorlat kérdése és gondolom kinyúlt a külső is. Rendeltem egy pár 10” komplett gumit az Aliról,útban... Itthon nem kapható ez a 15 cm es felniméretre való. A következő defektnél biciklibelsőbe fogom csomagolni a belsőt. Akkor is én fogok győzni!
-
zarew
senior tag
Megérkeztek az aliexpressről rendelt gumikülsők 10” méretben belsőkkel együtt. Na a felrakás nem volt egyszerű, mert a futófelület profilja nem fért be a villák közé. Ezért flexel félköríves virsligumira faragtam a superbike-ra való profilt. Hátul a villamerevítőt kalapáltam is egy kicsit. A hátsólámpa átkötést is módosítottam, meg persze a sárhányó felfogatását és a kitámasztót egy gumilappal megemeltem egy centit. Külön szívás volt, hogy az egyik guminak a belső peremét is meg kellett faragnom egészen a drótig. De most ennyi gányolás után, végre működik. A kb 1 centivel növelt keréksugár nagyon jótékonyan hatott a futáskényelemre. Remélem most már leszálltam a szopórollerről., volt vagy 8 defektem. Minden esetben a külső dörzsölte ki a belsőt.
-
zarew
senior tag
Hajjajj, ha tud valaki tutira passzoló 10" gumit, ami rámegy a felnire szóljon,mert én a 3. gumit dobom ki. Érdekes amit elsőnek rendeltem párban annak az egyik passzolt,a másik nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vicces képek
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Fotók, videók mobillal
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Apple Magic Keyboard MK2A3T/A (Model : A2450), Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony