Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoo123

    senior tag

    Ejj-ejj nem bírja ez a roller ezeket Budapesti utakat, ma újabb 4 akkumulátor érintkezőt (a kis fémfülek amik az akkucsomag tetején rá vanak forrasztva a nyákra) forrasztottam meg mert elrepedt. Ki kell találni valami végleges megoldást, mert a rázkódástól előbb-utóbb az összes akkumulátor érintkező el fog törni.
    A hátsó sárvédő is nyiszog, most nézem azon is van egy 4-5 cm hosszú repedés keresztbe, azt megműanyagozom, remélhetőleg még bírja egy darabig.

    Most tartok 950Km-nél, még a héten meglesz az 1000!
    A hibalista eddig:
    -----------------------
    430 Km-nél hátsó kerék deffekt, majd 450 újra (új belső),470-nél újra deffekt.
    480-520 Km hátsó kerék belső nélkülire alakítva működött, majd szálszakadt lett--->kuka.
    Azóta hátsó kerék tömörgumi, nem lyukad ki, cserébe olyan komfortos mintha fakeréken gurulnék.
    670 Km-nél leszakadt 1 akkumulátor érintkező, megjavítottam, remekül működik
    720 Km-nél első kerék deffekt, megragasztottam plusz a külső gumi belső felébe ragasztottam a belsőgumi anyagából 1 csíkot így a futófelületen vastagabb lett a külső gumi, remélhetőleg így kevesebb defektem lesz, azóta is jó.
    948 Km-nél leszakadt 2 újabb akkumulátor érintkező +3 db már félig berepedt, azokat is javítottam, akkumulátor és az alsó burkolat közé ragasztok szivacs csíkokat hogy az akkumulátor kevésbé rázkódjon, hátha megoldja a problémát.

    Itt tartok most, éves futásteljesítmény várhatóan 1500 Km lesz, akkumulátor várható élettartama kb 5000 Km.
    Még mindig imádom a rollert de ha most kéne venni már csakis összteleszkóposat néznék, azokkal remélhetőleg kevesebb a probléma.

    ''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

Új hozzászólás Aktív témák