-
GAMEPOD.hu
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jhonny06
veterán
válasz stellaz #1149 üzenetére
Egyrészt nem lehet mindent kipróbálni, másrészt egy Media Markt-ban egy elektronikai webshop készletének a töredékét fogod csak megtalálni.
A kakaós csiga úgy jön ide, hogy ha azt nem viheted vissza csak azért, mert nem tudod, hogy milyen lesz, akkor egy elektronikai cikket miért vihetsz vissza? Ráadásul nem csak élelmiszert nem lehet visszavinni, ezer másik dolgot sem.
-
stellaz
addikt
válasz Jhonny06 #1151 üzenetére
Készleten és a raktárkeszleten az tudod ugye, hogy nem ugyanaz? És de, kipróbálhatod, kint van egy bemutató termék, megnézheted, vásárlás előtt vagy után egyből kinyithatod megnézni mit veszel. Azért miért kérsz pénzt, hogy elhozod a nagykerből és postára adod, de más egyebet nem vállalsz? Itt mi a hozzáadott érték? A postára adást külön kifizetem. Kakaós csigát meg most komolyan magyarázni kéne, vagy csak trollkodsz? De mondom, ha ez a keményebb biznisz, vár az offline kereskedelem tárt karokkal.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
Sziasztok!
Tudtok olyan helyet ajánlani, ahol ténylegesen van is M365 Pro raktáron és tudják is szállítani, lehetőleg 1-2 héten belül?
A geekbuying-nál 05.13-án rendeltem EU raktárból, erre küldenek egy levelet, hogy jövő héten tudják csak szállítani, majd az élő chat-ben bevallják, hogy nincs nekik raktáron. Lemondtam a rendelést és visszakértem az árát
Köszi,
KZ -
Jhonny06
veterán
válasz stellaz #1152 üzenetére
Nem, továbbra sem tudsz mindent kipróbálni a Media Markt-ban, amit árulnak. A raktárkészlet és a készlet közötti különbség pedig mindegy, a lényeg, hogy az egyik helyről beszerezhető, a másikról pedig nem.
A kakaós csigát pedig komolyan próbáld meg megmagyarázni, nem fog menni. Milyen jogon viszel vissza egy elektronikai terméket, amikor élelmiszert, mosóport és még 1000 másik dolgot (ami nem élelmiszer) nem tudsz visszavinni, pedig ugyanúgy fogalmad sincs arról, hogy milyen, hogy fog beválni, stb? Pont ennyi értelme van a 14 napos elállásnak..
-
Alwares
aktív tag
Európából még nem lehet rendelni sehol se láttam még, szvsz ahol azt írják hogy van az kamu. Június elején érkezik nagykerekbe úgy tudom, a kínából rendelve egyelőre meg felejtős mert 35-60 munkanap. Én még várok vele, remélem jövő hónapban lesz lassan, ha nem akkor veszek mást, nyáron már ezzel akartam járni.
-
Brain75
senior tag
válasz stellaz #1152 üzenetére
Amatőrnek nézel mindenkit akinek nem tetszik a 14 nap ? Hajrá nyiss webáruházat és állj át a másik oldalra, mikor a nyereséged 15-40 százalékát elviszik az elállások. 14 nap ?????? Mi a fenéért kell 14 nap arra hogy valamit megnézz ? Ja hogy 14 nap egy GPS-nél például pont elég, hogy elmenj vele nyaralni meg vissza és utána használtan visszaadod ? Vagy veszel egy fényképező gépet és visszaviszed 1500 expo-val benne 13 nap után ? Hát igen. Ez a vásárlói tudatosság. Majd a kereskedő fizeti a szórakozásodat ?! És még sorolhatnám a különböző eseteket.Igen webáruházam van, igen ezzel foglalkozom, igen tisztában vagyok minden törvénnyel, kormányrendelettel és jogszabállyal ezzel kapcsolatban.És nagyon nem értek egyet a 14 nappal. Semmi sem indokolja hogy az okos vásárlónak 14 napja legyen arra hogy megnézze tetszik-e vagy sem. Idézem a jogszabályt.:
"25. § A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget. "Amikor valaki 160 órát néz egy tv-t vagy 80 kilométert tesz egy rollerbe, vagy 1500 fényképet készít egy fényképezőgéppel és utána a 14 -ik napon visszaviszi elállással, az teljes mértékben kimeríti a használatba vétel fogalmát.És igen ilyen miatt mentem már bíróságra és érdekes módon én nyertem.
Részemről téma lezárva[ Szerkesztve ]
/LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/
-
stellaz
addikt
válasz Jhonny06 #1154 üzenetére
Feladom, bocs.
Brain75
Egyelőre én azt látom, hogy 2 órán belül sem cserélik a gyári hibás cuccot az egyik legnagyobb webshopban. Amúgy arról miért nem beszélsz, hogy egy webshopnak mennyivel alacsonyabbak az egyéb működési és beruházási költségei? Egy webshopot megnyitni azért kissé alacsonyabbak tőkét és szakértelmet igényel, ezért olyanok is nyitnak, akinek nem kéne. Tele a web himihumi áruházzal, azt sem tudják mit árulnak, aztán a mesés árukészlet valójában egy excel lista, meg kínai verziós termékek, stb. Ha meg gond van, mossák kezeiket és megy a nyígás, hogy rohadt vásárlók.
Tisztelet a kivételnek.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Ezt nem tudnátok inkább privátban intézni?
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
bb.bocs
őstag
nemsokára én is "közétek tartozom "üdv mindenki.
-
kaszaking
tag
Sziasztok.
4 napja én is közétek tartozok. Eddig 90km-t mentem vele de nagyon élvezem. Jó kis gép -
kzkz
őstag
Sziasztok!
Tegnap én is vettem egyet, 35km-t mentem vele. 85kg vagyok beöltözve kb, alattam nyélgázon 20km-t bír ki, az utolsó 3km alatt belassult, először csak 20km/h környékére, majd 18, majd már alig ment.
A hátsó fék alig fog, pedig a Lurdy boltban azt mondták be van állítva. Hát egyrészt a tárcsa se egyenletes, ezért eleinte cicceget, mert hozzáért a fékbetét, de valahogy abbahagyta most, de továbbra se fog. Még jó, hogy van motorfék...
Korábban járt nálam már egy M365, annak még rosszabb volt a féke, még egyenetlenebb volt a tárcsa, sőt ott a kerékben is volt egy nyolcas.
A V1.2-es verzióm van, itt könnyebben le tudom nyomni a kallantyút, amivel le lehet dönteni a kormányt. A korábbin alig tudtam megmozdítani. Lehet, hogy változtattak valamit ezen is.
A custom firmware-t tényleg ki lehet deríteni, hogy egyszer már fent volt? Egyelőre nem módosítottam.
Üdv,
KZ -
kzkz
őstag
válasz stellaz #1162 üzenetére
Igen, néztem videot, hogy hogyan kell beállítani, csak az a két csavar ami a "nyerget" tartja nem fogja eléggé, mert ha behúzom akkor elmozdul. Volt olyan, hogy egy korábbi példányon annyira meghúztam, hogy szétment a menet, és soha többé nem volt jó. Majd még kísérletezek vele, de eddig nem mertem hozzányúlni, legalább tudjam használni egy darabig
Olvastam, hogy 5 bar-ig is felnyomod a gumit. Én 3,4-re tettem, és már így is alig megy össze, ha ráállok, összenyomni se lehet kézzel. Az úton is feszesnek tűnik. 85kg vagyok kb. A kézikönyv 3,4 bar-t ír, bár testsúlyt nem ír hozzá.
Egy ilyet találtam:
The right tire pressure ..
50 - 70 kg
- Front 2.07 - 2.76 bar / (35-40 psi)
- Rear 2.76 - 3.45 bar / (40-50 psi)
70 - 90 kg
- Front 2,76 - 3,10 bar / (40-45 psi)
- Rear 3.10 - 3.79 bar / (45-55 psi)
90 - 100kg
- Front 3.10 - 3.40 bar / (45-50 psi)
- Rear 3.40 - 4.10 bar / (50-60 psi)
>> 100 kg
- Front 3,45 - 4,14 bar / (50-60 psi)
- Rear 4.14 - 4.48 bar / (60-65 psi)Az első kerék felfújására tudok trükköt? Rácsavarom a toldót, felfújom, de amikor lecsavarom a toldót (a másik vége még a pumpán van), akkor egy csomó levegő kijön a csavarás közben.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Én simán a bovden feszítő csavarra gondolok, az csak annyit csinál, hogy közelebb vagy távolabb engedi a pofát, így kevesebbet vagy többet kell húzni a fékkaron, hogy a pofa elérje a tárcsát. Igazából én csak a rekuperativ féket használom általában, a hátsó féken nem is állítottam semmit. Sima rollerrel megtanultam kvázi fék nélkül közlekedni
A gumit most én is 4 barra fújtam (raktam bele defektgátlót), de az első kerék esetén azért elszöszöltem, el kell találni, hogyn tudod minél gyorsabban letekerni, nem ment elsőre, és így is vagy 5,5 barrol kellett indítani. Tipp: a hátsó szelepre egy szelep anyát érdemes rátekerni, mert úgy lapos guminál sem esik be a szelep, ha pumpálni akarod.
Amúgy teli roller kerék után az 5 bar is pihe-puhának tűnik
Tehát rolleres viszonylatban hidd el, hogy űrkorszaki fék van rajta és futását tekintve keleti kényelem[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
Nektek is le van ragasztva mindkét oldalt az akkumulátor tartó fedele egy-egy matricával, ami haegsérül, akkor elveszik a garancia?
Nekem az alja kezd lejönni, a felvert víztől és portól :-(
-
madoxx
aktív tag
Mi az a hardveres mod ami bizonyos firmware verziókhoz kell az összefoglalóban lévő táblázat szerint?
-
Sajtmacska1
újonc
Sziasztok! Tavaly ősszel vettem egy M365-öt. Először is köszönöm a fórumozók információit sokat segítettek a hozzászólások. Előző héten kaptam az első defektet, A belső teljesen szétrepedt. A neten találtam belsőt, a kicserélésével sokat szívtam de aztán sikerült. (hála a kötegelőnek). Újra róhatom a kilométeréket, már lassan 300Km van benne. A bolt ahol kaptam belsőt: rolleralkatresz.hu
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Pár hét tapasztalata után én azt mondom, hogy ez egy jó termék, de az alábbiakon nagyon jó lenne változtatni:
- Legfontosabb rendes defektálló gumi. különösen, hogy szerelni nem útszéli feladat és körülményes a beszerzése is a belsőnek, külsőnek. A kerékpáripar ezt már 20 éve túlhaladta.
- Vízállóság. Mivel a termék rollerezésre alkalmatlan, összecsukva is túl nagy a szállíthatósághoz ezért különösen fontos lenne, hogy bírja az esőt. Egy közlekedési eszköztől ez azért elvárható lenne, gondolom műszakilag sem egy órási kihívás.
- Kormány szerkezet: egyszerűen gyenge. Ez megint nem űrtechnika.
- Általános ellenállóság: Jó volna ha a keményebb használatot is bírná, padka le, padka fel, stb. Nagyon lassít és fáraszt, hogy minden padkánál, gödörnél lassítani kell, vagy akár leszállni.
- Hátsó sárvédő merevítése. Filléres tétel, mégis fontos lenne.Szóval ez egy jó és kifinomult termék, de a fentieken még nagyon jó lenne, ha módosítanának, mert ezeken áll vagy bukik a napi használhatóság, megbízhatóság. Érződik, hogy a koncepció nem egy valódi roller villanyosítása volt (ez a része kifogástalan), hanem egy elektromos járművet szerettek volna rollerhez hasonló praktikummal és egyszerűséggel felruházni (itt érződik a rutin és a tapasztalat hiánya).
A fék és a meghajtás kifogástalan, sőt, zseniális.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz stellaz #1168 üzenetére
Hát a Pro verzión se oldották meg ezeket a problémákat. Szóval lehet újabb éveket várni, talán a PRO2
A hátsó sárvédőt én megemeltem, elvileg 10"-os kerék is befér alá, de még ezzel a 8,5"-ossal a megemelés után is hozzáverődik a kerékhez a lámpa kábele. A merevítő kell hozzá, már úton van, azt nem volt kedvem kinyomtatni...
A hátsó fék nekem nem a barátom, lásd korábbi hozzászólások, de már nagyjából fog.
A kerekekbe ilyet nyomtam, remélem ér valamit, 170km-t mentem vele eddig.
A szeleptoldó meg sokat segít, könnyebb vele felfújni az elsőt, kevésbé ereszt vissza.Nekem rugózás kellene még előre hátra pluszban.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
A gumi legnagyobb baja nem az, hogy a szúrt defektet nem bírja, mert arra az ilyen defektgátlók aránylag jók. A nagyobbik baj, hogy a vágást sem bírja, mert azt nem nagyon lehet javítani. Vizes aszfalton fokozott a veszély, mert sokkal könnyebben viszi az üveg a nedves gumit.
[ Szerkesztve ]
-
XabaS
csendes tag
Sziasztok!
Az M365 tools működik már együtt az 1.5.1-es firmware-rel? Még nem frissítettem rá. Illetve mi működik a gyári appon kívül a fentivel? -
maj-viktor
őstag
Sziasztok!
Elektronikus hiba esetén van bevált szerviz hely!?
Hazai importőr? Wayteq?
Vagy valaki foglalkozik ilyennel errefelé!?JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
eFeMeR74
senior tag
Sajnos a belsős ilyen kis kerekű rollerek és egyéb ezközök esetén a defektet elég nehéz elkerülni,de nem lehetetlen. A legtöbb esetben a külső és belső közötti mozgás,dörzsölődés okozza a defektet, ezért nagyon fontos a megfelelő guminyomás. Valamint nagyobb melegben a külsőhöz könnyenben hozzáragad a belső
(ezért is ajánlott a külső belső közé a hintőpor használata) A defektgátló szalag megint csak arra jó, hogy erősebb,vastagabb lesz a külső fala,de felgyűrődés és nem megfelelő guminyomás esetén szintén kidörzsőlheti a belsőt. A legjobb megoldás egy jó minőségű(vastag falú) külső és belső használata lehetőleg a régi bevált hintőpor használatával, valamint a szúrt sérülések elkerülése érdekében valami defektgátló folyadék és slussz😃 80-85 kg felett a guminyomás mehet 4-5 bar közé nyugodtan. Jó megoldás lehet, ha havonta egyszer egy visszahűlt gumit teljesen leengedni, hogy elváljon a külső a belsőtől(ha esetleg hozzáragadt) főleg, ilyen melegben. A komfort miatt mindenképpen ballonos gumiban gondolkozzatok. Ha jól emlékszem valaki próbálkozott belső nélküli megoldással is csak sajnos ez a felni nem erre lett kitalálva. Bár az ötlet nem olyan rossz😃 Aki jót akar a külső,belső,hintőpor,slime megoldásban gondolkodik. És tényleg komolyan kell venni a megfelelő guminyomást. Az ne csodálkozzon,aki 140kg megterheli és utána defektet kap😃 főleg nem megfelelő nyomás mellett. 140 kg min 5 bar nyomás😃MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
beg
veterán
válasz eFeMeR74 #1174 üzenetére
Pont most cseréltem tömörre (erre a fajtára), az eddig használt 4,5-5 bar után felüdülés. Viszont a komfortosabb utazásért cserébe lomhább lett a szekér, de azt meg CFW flasheléssel kompenzáltam, így 27-29 km/h a sebesség hátizsákkal együtt 100 kg környékén.
Aki ezek után azt mondja, hogy a tömör ráz az eddig vagy 1 bar nyomáson használta a tömlőst vagy nagyon merev tömört rakott fel, vagy pehelysúly ligában játszik
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Jhonny06
veterán
Én is most egy ilyet várok éppen. Hátul most a sima lyukacsos tömör van, de az brutálisan ráz, remélem ez jobb lesz. Ha beválik, akkor mindkettőt lecserélem, az elsőn még a gyári gumi van. Nekem az az érzésem, hogy ha mindkettőt tömörre cseréli az ember, akkor valahogy sokkal komfortosabb, mint ha csak az egyiket. Gondolom hiába keményebb a tömlősnél, jobban eloszlik a rázkódás.
Amúgy azt olvastam erről a gumiról, hogy nagyon gyorsan kopik a felülete meg úgy az egész gyorsan elhasználódik, remélem nem lesz igaz. Mondjuk én nem használom sokat, viszont a tömlősről teljesen letettem, már agyfaszt kapok az állandó aggódástól, hogy mikor kapok defektet. Persze lehet csökkenteni az esélyét, de ez nekem kevés. A defekt miatt 1 évig a garázsban állt, annyira elvette a kedvem a használattól, szerintem összesen 20km-t se mentem vele, mióta megvettem, röhejes ez az egész. És még néhányan le merik írni, hogy ez nem probléma ennél a rollernél..
-
eFeMeR74
senior tag
Mindennek megvan az előnye,hátránya.Tökéletes megoldás sajnos nincs. Nem csodálom, hogy lomhább nem semmi gördülési ellenállása lehet. Kiváncsian várjuk 200-400 km futás után is a véleményeket róla. Mondjuk kopás terén Addig is használd baleset és "defekt" mentesen
Viszont aki megtalálja a komfortra, biztonságra, dinamikára, defektmentességre a megoldást ne tartsa vissza az infót. Egyébként létezik olyan fenli,gumi a M365 höz amire fel lehet tenni belső nélküli külsőt ami fújva nem ereszt?MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
beg
veterán
válasz Jhonny06 #1177 üzenetére
Lehet, hogy gyorsan kopik, majd kiderül. Gondolom a fizikát itt sem lehet átverni, tömör legyen puha legyen és még ne is kopjon
Inkább gyakrabban cseréltetem kopás miatt, de legalább tudni fogom mikor kell nem pedig rulettezni kell minden elinduláskor, hogy most vajon lesz defekt vagy sem.
Pár száz km után jelentkezem hogy mennyit kopott.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mekkGyver
aktív tag
Éppen a napokban foglalkoznak a híradások azzal, hogy a nagy gumigyárak elkezdték szabadalmaztatni a tömör gumikat, már a tesztelési fázisban vannak, tehát autókon is pár éven belül megjelenhetnek a defektmentes kerekek.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
beg
veterán
Az nem fogja ledarálni a sárvédőket? :)
Majd jöhet tapasztalat ha felraktad. Kíváncsi vagyok az mennyivel lassítja, most ezekkel a 8,5 kerekekkel meg felpöckölt gyorsulással és végsebességgel kb. 14 km-t tud az eddigi 20 helyett.A gari lejárta után szerintem a duplázott akksi pakk projekt lesz soron
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mekkGyver
aktív tag
A hátsó sárvédőt egy "protézissel" fel kell emelni, elől ha jól tudom csak egy csavart kell cserélni lapos fejűre.Elvileg gyorsítani fogja, ha moddolt szoftver van rajta, mivel az kerékfordulat alapján tilt le 30 körül. De érdemes inkább a 10"-os kerékhez való modot csinálni.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
beg
veterán
válasz mekkGyver #1185 üzenetére
A sárvédő fixáló 3d nyomott kellék az alap nálam is, az szépen lefedi a lámpánál is a vezetéket, csak azt leszámítva érdekel, hogy nem ér-e hozzá bárhol bármilyen körülmények között-e. E.
A botox cfw készítőben láttam a kerékméret átváltót, gondolom akkor már többen használják így. (A no kers, disable hard speed meg max speed pöccintés nálam is alap )You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz Jhonny06 #1187 üzenetére
A max sebesség 30-32 körül van, az nem öl meg semmit, csak a motor teljesítményét lehet felhúzni akár 1000W-ig. Jobban gyorsul, dinamikusabb, erősebb, de valamiért a 32 a plafon akkor is. 600W felett már nem célszerű hosszabb emelkedőn tolni neki, főleg melegben, de amúgy bírja.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
mekkGyver
aktív tag
Szerintem nem feszültség függő, csak a motorvezérlő ennél a fordulatnál tilt le. Ha felemelem a rollert, úgy semmi terhelés nincs, de akkor is beáll ennyire. Mellesleg (ahogy olvastam) plusz két cellát bír el a motor, 55V felett már elfüstöl a vezérlő.
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
gti16v
őstag
Sziasztok!leghatékonyabb lezárási mód esetleg,ami praktikus is?
Míg pl a piacon,berohanok a zöldségeshez....
(Tehát,nyilván nem fél napra hagynám valahol...)
Köszihttp://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_20_al6xxx6fbd.jpg
-
Anthony001
senior tag
Sziasztok!
Ha olyan típusú defektről beszélünk, amikor a külső elnyírja a belsőt, ezzel kapcsolatosan van valami tapasztalat, hogy ez kb. hány km után következik be?
Tegnap vettem slime-ot, és a bringaboltos srác mondta, hogy eléggé sok ilyen defekttel érkeznek.Köszi
-
bb.bocs
őstag
sziasztok. az lenne a kérdésem hog a mi home alkalmazás miért nem működik megfelelően... huawei p20 lite.
a rollerrel társítja, majd néha lerakom a progit, és a háttérben fut, mikor visszamegyek a programba, már nem látja a gépet. Ha bezárom a programot és újraindítom, akkor sem tud már felcsatlakozni. törlöm a rollert, felveszem megint. elég macera így. köszönöm a segítséget. -
m4rk.89
aktív tag
válasz Anthony001 #1192 üzenetére
Nem biztos, hogy fixen bekövetkezik... Megfelelő guminyomás kell és ezt hetenként ellenőrizni + 22 dolláros Bangood-os külső gumi.
[ Szerkesztve ]
-
gti16v
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=vAy29WxnGFg
jó lenne,egy ilyen.......nagyon a rollerre....
[ Szerkesztve ]
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_2_20_al6xxx6fbd.jpg
-
mekkGyver
aktív tag
[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
silver87
tag
Sziasztok,
Van egy M365-öm 1.5.1 fw-vel. Megéri a custom fw-t rárakni? nem fog az akkuban vagy a motorban kárt tenni?
A célom a 34km/h és az erősebb gyorsulás lenne. napi 24 km-t megyek vele a munkahelyre egy 4km-es szakaszon a budaörsi dombon felfelé. Mit javasoltok?Zsolt
-
bb.bocs
őstag
hello. nemrég vásárolt m365.ös. hétvégén beraktam a szekrénybe (szombat délután 40-45%) ma reggel elővettem 18 %-on volt . Nem értem. kell pár töltés a vásárlástól számítva hogy észhez térjen, vagy mi lehet az oka hogy az állásban 1 1.5 nap alatt 22-25% eltűnt? (hacsak nem az app hazudott )
-
kzkz
őstag
válasz silver87 #1198 üzenetére
wonder firmware
Please do not let any miracle firmware from some sites or youtube videos babble !!The actual maximum speed depends on the battery voltage , with the Xiaomi M365 initially running typically at 31-32km / h. After a good 10-15min, however, it is already 2-3km / h less, as the battery voltage has decreased. This is noticeable from 50% even with 31km / h versions by means of bucking!
If the scooter with the "miracle firmware" then "only" more 30km / h fast and the scooter jerks uncontrolled at the wrong set maximum speed, then you know.
Our RollerPlausch firmware, no matter which version, is therefore always throttled to 30km / h.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- USB-C - Lightinng kábel és 20W Adapter! Szállítás az árban!
- Gyorstöltők, kábelek, adapterek 2 év garanciával, 90 napos visszaküldéssel - Domshop
- Mous S24 Ultra Limitless 5.0 - MagSafe Speckled Fabric - AJÁNDÉK Spigen üvegfólia & Mous wireless
- ONYX BOOX tok TAB ULTRA billentyűzettel, fekete
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal