-
GAMEPOD.hu
Xiaomi Mijia M365 és M187 (Youth Edition) elektromos rollerek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Én is láttam, szerintem jó ár érte.
Hátsó lámpa 1000-2000Ft, de én is biciklis villogóval használom, amit a táskámra akasztok (magasabban van, jobban látszik).
A karcok csak esztétikai szempontból lehetnek zavaróak, rozsdásodásra eddig még senki nem panaszkodott.
Sárvédő merevítő 500-1000 Ft, akár itthon is nyomtatnak neked. Reflektív csíkok szintén pár száz forintból megvannak ebayről.Amire figyelni kell, az a kormány összecsukó mechanika (zárnyelv állapota, kotyogás, nyikorgás, csavarok feszessége), valamint az akku állapota.
Akku cellák között ne legyen túl nagy eltérés sem feltöltött, sem merített állapotban (max. 0,2V).Használat közben kapcsold be a lámpát és úgy is menj vele (ha rángat, akadozik, akkor biztosíték hiba, olcsón javítható). Fékeket próbáld, tárcsa állapotát ellenőrizd.
Hamar el fogják vinni.
Harrrr!!!!
-
Lőrinc
újonc
Sziasztok!
Tudtok olyan szervizt ajánlani, akik vállalják a defektes gumi cseréjét?
Hátsó defektet kaptam, a kereket kiszedtem, de a belsőt kiszedni is szívás, nem hogy visszarakni.
Olvastam az összefoglalót, az alapján rendelek új külső-belső-t, de az idő míg ideér,
esetleg itthon lehet hozzá kapni valahol jó külsőt és belsőt is?A szerviz elsősorban Bp-en érdekel. Előre is köszi a tippeket.
-
erikecske1
csendes tag
Sziasztok 2-3 honapos videok vannak csak, tudtok segiteni, hogy sima uj 365 osre pro dasboardot hogy tudok rakni? Szereles resze oke, szoftveres oldalrol ha csak ugy out of the box (sync nelkul) atrakom a pro dasboardot es ugy syncelem be az mukodhet vagy mindenkepp kell szoftveresen downg stb? Van valakinek esetleg egy friss leirasa hozza? Nekem nem kell tuning csak gyari szoftver hogy mukodjon a dash. Ha csak downg, vannak filejaitok amik "naprakeszek" es teljesen gyariak?
Koszi elore is! -
dogi01
aktív tag
Nekiálltam a hátsó lámpa szerelésének. A vezeték a csatlakozóknál sérült. Összeforrasztás elött le akarom tesztelni a hátsó lámpát? Mekkora feszültségen kellene müködtetni? roller vezetékén max 1,5V-ot mérek bekapcsolt lámpánál amit keveselek kicsit. (labortáppál probáltam 1-5V között bekapcsolni a lámpát de semmi áramot nem vesz fel, így lehet az is halott. (ahogy néztem csak sérüléssel szedhető szét a lámpa.
[ Szerkesztve ]
-
mekkGyver
aktív tag
Ha "labortáppal" próbáltad, akkor már valószínű, hogy tényleg halott, főleg, ha 5V-ig feltoltad!.
Az egy LED (dióda), amit áramkorlátozás nélkül nem szabad bekötni. Nem kioktatásképpen mondom, de jobb lett volna ezt is előtte megkérdezni, vagy kicsit olvasgatni, mielőtt feszültséget kötsz rá. Ettől függetlenül a másfél volt lehet tényleg kevés. Nem rángat gyorsításkor felkapcsolt lámpával?[ Szerkesztve ]
Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
BossBoss
őstag
Sziasztok! Beszereztem egy 365 Pro-t. Ma azzal jöttem melóba. 5 km végig jó minőségű bicikli út. Tetszik. A Xiaomi Home app zaklat a firmware frissítéssel. Eddig nemre nyomtam mert olvasgattam h nem mindig jó. Lehet frissíteni? Nem lesz gond? Illetve ezt a kijelzővédőt itthon is be lehet szerezni, vagy csak kína? Köszi!
-
MODERÁTOR
Újra kell forrasztani a forrfüleket, forrpontokat az akkuban. Házilag nem érdemes, mert a normál forrasztás túlmelegíti a cellákat. Facebookon a roller csoportjában van pár ember, aki ezzel foglalkozik, valamint lehet próbálkozni akku javító boltokkal, ahol vállalnak ponthegesztést.
Oda kell még figyelni hegesztéskor, hogy ne csak az egyes csoportok legyenek kiegyensúlyozva, de a cellák is.Ha még garanciális, akkor természetesen vissza kell vinni és javíttatni.
Harrrr!!!!
-
kzkz
őstag
Nincs a forrpontokkal gond ahogy néztem. Elmászott a balansz, a BMS kéken világít folyamatosan.
Egy hete még jó volt, azóta nem használtam.
Elvileg garis, de megbontottam, és belül a nedvesség matricák is pirosak, szerintem a párától.
Próbáltam kimérni hogy hol a gond, de nem sikerült, lehet rosszul csináltam, de mindenhol 3,9-4 közötti, nem találok sehol 3,3-at.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
A BMS csak cella blokkok között tud balanszolni. Amikor a fő forrfülek válnak le, akkor a roller meg is szokott állni, mert nem érzékeli az adott blokkot.
Jelen esetben valószínűbb, hogy valamelyik celláról vált le a fül. Szabad szemmel nem lehet látni, és méréssel is nehéz észrevenni, mert amikor rámérsz, akkor rányomod a fület a cellára. Próbáld úgy, hogy körömmel alányúlsz és óvatosan elemeled a cellától a forrfület."nedvesség matrica" - Lehet pára is, mert elég rossz helyekre ragasztották, de lehet beázás is, nem tökéletes a szigetelés...
Harrrr!!!!
-
kzkz
őstag
-
kzkz
őstag
A folyamatos kék led azt jelenti, hogy nem tölt tovább, mert azt hiszi, hogy tele az akksi.
A piros villogás, hogy túl alacsony a feszültség.
Ha túlmerül az akksi, nem kell megijedni akkor ha a töltő csak 1mp-re lesz piros (azaz tölt), majd utána 2mp-re zöld, és ezt csinálja folyamatosan. Ha 3,6V alatti a feszültség, akkor így "tologatja" az akksit, majd 3,6V-nál beindul a rendes töltés.Rendeltem ebay-ről (Lengyelországból) új BMS-t, elvileg egy fokkal jobb, mint a gyári, és kompatibilis vele. Kb. 13e.
[ Szerkesztve ]
-
lazlora
tag
Sziasztok.
Tud valaki javasolni szakit aki ért és foglalkozik elektronika javítással? Sajnos csak annyi hibát észlelek hogy nem kapcsol be a roller. Töltést felveszi.
Köszi!
"A lot of times, people don't know what they want until you show it to them." S.J.
-
kékbéka
újonc
Sziasztok!!
M 365 Prom van, éppen első defektes... a kérdésem hogy valaki tett e már 10 collos gumit erre a típusra és ha igen mik a tapasztalatok , akár tömörben is gondolkodom.. Köszönöm. -
#81556480
törölt tag
üdvözlet
Tömör gumi vélemény ?
Nem elsősorban komfort miatt, hanem mert ha defektel akkor lehet 1-2 hónapig nem tudom megcsinálni mert kamionba hordanám magammal.
-
mekkGyver
aktív tag
Szerintem a kamionban elfér 1-2 villáskulcs meg a pótgumi (vagy folt), és gondolom a javításra is akad fél óra szabadidő. A tömörgumival kirázza a beleidet, és - típustól függően - lassabb és instabilabb is lesz a roller. Amelyik meg elfogadható komfortban, az hamar kopik, és akkor nem nyertél vele semmit ha gyakran kell cserélni.
Ez a defekt téma túl van lihegve erősen. Ha nem jársz lapos gumival, semmivel sem gyakoribb a defekt, mint egy kerékpárnál, csak a kerékpárosok nem szokták posztolni. A másik, hogy a nagy rettegés miatt minden szir-szart beleraknak a kerékbe (pl. defektvédő szalag, slime...) és sokszor azok miatt kapnak defektet.Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.
-
#81556480
törölt tag
dzsanesz a kis masina. Igaz használni nem lehet, de már úgy 25 métert mentem vele
Elsőre halálfélelmem volt, aztán megszoktam.
Fogyni kéne
-
Mr.Silkó
veterán
Sziasztok,
Mától én is csatlakozom a klubhoz egy fehér M365-tel, ma hozta meg a futár, de este lévén még csak ismerkedtem a rollerrel, majd holnap indul az éles tesztüzem.
-
B-L-A-C-K
titán
Új roller szervizes oldal indult (biztos már sokan ismerik amúgy is), a barátom csinálja, legfőbb kép M365/M365Pro-kal foglalkozik, kiegészítők, szerviz, gumi csere, bármiben tud segíteni. Innen már rendeltek is tőle kiegészítőket.
Aki akar csatlakozzon.
-
kzkz
őstag
válasz Criminal017 #1534 üzenetére
Ez ilyen. Érdemes néha ránézni, hogy nem ér-e a gumihoz hozzá, mert az ki tudja dörzsölni.
-
Criminal017
őstag
...
Egy rosszul sikerült mozdulat eredménye egy elhajlott féktárcsa. Beleér a fékbe. Lehet ezzel kezdeni valamit? Mennyire egyedi ez a tárcsa? -
B-L-A-C-K
titán
válasz Criminal017 #1537 üzenetére
Megnézed hol van az elhajlás, fogsz egy fogót és visszahajlított.
-
hitman77
senior tag
Sziasztok,
Ide is beírom, mert még nem tudom, hogy hol van nagyobb mozgolódás m365 ügyben. Szóval néhány napja vettem használtan egy ilyen rollert és a második utamon defektet kaptam az első kerékre. Utána néztem, hogy miként kell szétszedni, mert elég rosszakat hallottam a szerelhetőségről, de szerencsére abszolút nem volt problémám vele, kivéve a szeleppel, amit szinte lehetetlen kiszedni a felniből. Persze ha leveszem a motor takarót, akkor meg lehet oldani, de nem tudtam kicsavarni a csavarokat, annyira meg vannak húzva. Így még nem tudom, hogy az összerakás hogy fog menni.
A lényeg, hogy holnap ugyan kapok két grnítura külsőt és belsőt, de gondoltam rendelek lyukacsos tömör gumit is a következő esetre, hogy ne kelljen megint parázni a defekt miatt és a szerelést is el tudjam kerülni. Régebbi tapasztalatokat olvastam a tömör gumikról, de van olyan köztetek aki régebb óta használja így? Mi a vélemény róla? Melyik típust érdemes rendelni?
köszönöm előre is.
-
MODERÁTOR
válasz hitman77 #1539 üzenetére
Meg szokták kicsit reszelni a szeleplyukat, úgy már könnyebben megy be az új belső szelepe.
Igen, az első kereket tartó két anyacsavar és a motor környékén a többi csavar is menetrögzítővel van bekenve gyárilag. Sokszor annyira erős, hogy a csavar nem bírja a terhelést és elnyalódik a feje.Tömörből a lyukacsos szerintem nem ér semmit (borzalmas menetkomfort és gyorsan amortizálódó akkupakk), de a cellás tömör bevált. Én a 10"-os verziót használtam hátulra. Összevetettem ballonos 10"-os gumikkal, míg azok nem fértek be hátra, addig a a cellás tömör kis átalakítással befért (a hátsó lámpa kábelcsatlakozót kell módosítani).
Ismerősöm a 8.5"-osat használja a Pro-n, eddig elégedett vele.Harrrr!!!!
-
Criminal017
őstag
válasz B-L-A-C-K #1538 üzenetére
Egész délután a féktárcsát, féket állítgattam, de sajnos nem lett jó. Olyan hülye módon hajlott el, hogy esélytelen egyenesre hajlítani.
Ha féket állítom akkor annyira tágra kell állítani, hogy alig van fékhatás.
Az M365 Pro féktárcsája mennyire egyedi? Itthonról rendelt már valaki? Honnan érdemes?
-
#81556480
törölt tag
válasz Criminal017 #1541 üzenetére
3600 ft kb egy uj tárcsa, szerintem mondjuk biztosan ki lehet egyengetni. az éven 3 motor tárcsát csináltam meg
Gondolom nem szedted le, ezért nem fértél hozzá, vagy nem jó helyen hajtottad.
-
-
bujtorgeri
újonc
Sziasztok!Most jött meg a vadiúj M365 rollerem.Az app nem csatlakozik a rollerel valakinek ötlet???
-
MODERÁTOR
válasz bujtorgeri #1544 üzenetére
Próbáld ki a M365 Tools vagy M365 Dashboard alkalmazást. A gyári amúgy is lassú, lezárás bugos és mindig frissíteni akarja a rollert firmwarét.
Ha ezekkel sem megy és semmi nem látja, akkor lehet hogy nem eredeti a roller. Eredeti Xiaomin a talp csúszásgátlója előtt ott van a Mi vagy Mijia logo, talp oldalán az eredeti matrica sorozatszámmal, matt a sárvédő.Harrrr!!!!
-
bujtorgeri
újonc
Néztem a taposónál ott van a mi logó,matrica sorozatszámmal is
-
bujtorgeri
újonc
Sikerült a nem gyári appal!
-
bujtorgeri
újonc
-
oroszlan12
tag
Sziasztok!már egy csomó videót megnéztem de nem jövök rá,h a nem kerék felőli fékpofát azt lehet úgy állítani mint a belsőt,a kerék felőlit?
-
MODERÁTOR
válasz oroszlan12 #1549 üzenetére
Igen, a bowden feszességével. Kicsavarod a bowden rögzítőcsavarját és a rugónak ellentartva beállítod a fékpofát. Minél közelebb van, annál rövidebb úton fog a fékkar.
Harrrr!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Filmvilág
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Kupon kunyeráló
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...