Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz F_Gergely #77 üzenetére

    ha te tényleg olyan régen tanultál vezetni, mint ahogy mondod, akkor neked nem azt tanították, hogy hegyről lefelé pumpálva fékezünk, hanem azt, hogy abban a fokozatban motorfékkel jövünk le, amiben az autó kényelmesen fel tudna menni. a pumpálós fékezés egyébként is azt jelenti, hogy ha megcsúszott a kerék, akkor felengedjük a féket és ismét benyomjuk, kicsit finomabban.

    tehát nem fékezünk folyamatosan, nem ég be a fék.

    de, le lehet fullasztani az autókat, pláne úgy, hogy vészfékezel és nem nyomod ki a kuplungot. esetleg csúszik is az út. akkor az átlag sofőrnek kakukk van, elszáll a kormányszervó, a fékszervó, a vészfékasszisztens, meg a fene tudja még mi. ez a mezei sofőrnél minimum sok karosszérialakatos melót jelent 100 rugó önrésszel. úgyhogy vészfékezés szigorúan kinyomott kuplunggal, szigorúan teljes erőből benyomott fékkel és hagyjuk dolgozni az elektronikát.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák