Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
a védának van visszatartó ereje, azon az 500 méteren, amíg ellát...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
joghurt
addikt
Szerinted ellát kilométerekre, kanyarokon át, hogy ezt ellenőrizni tudja?
Egyébként a vártnál kevesebb "esemény" talán annak is köszönhető, hogy a reklámozotthoz (és a pénzszórás indoklására használthoz) képest nem képes sem a biztonsági öv használatát, sem a vezetés közbeni mobilozást ellenőrizni.
Egyetértek azokkal, akik fanyalognak, hogy a sok tízezer km-s közúthálózatból ennyiért figyelni fognak kb. 100-at.
A záróvonal átlépése, irányjelző mellőzése, tilos jelzésen áthajtás, elsőbbség meg nem adása - tipikusan nem fix telepítésű kamerákat igényelne, hanem mobilt.
A tej élet, erő, egészség.
-
Micsurin
nagyúr
A kamerák ekkora területet látnak be...van olyan is ahol a kanyar miatt max 200m (khm... Verőce és Nagymaros közt)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nem kell ellátnia, tegyük fel tudják hogy azon a szakaszon vagy 2 km-en át záróvonal van. Lehet tudni mennyi idő alatt teheti meg egy autó ezt a 2 oda, 2 vissza km-t. Amennyiben ennél korábban tűnik fel akkor záróvonal átlépés.
De ha úgy szól a törvény, hogy csak akkor bírságolhatnak, ha ténylegesen rajta van a felvételen, akkor ez az opció kiesik.
⭐ Stella
-
zoo8800
veterán
2:30-nál azt a közútkezelős kocsit is megb.ták vajon?
rip and tear, until it is done
-
bambano
titán
A mélyszántást végző traktor ritkán tesz büntetendő cselekményt
Én a 47-esen a tépei traffinál járok gyakrabban, illetve a debreceni Mikepércsi úti kivezetőn. A tépei előtt és után kanyar van, azon aligha lát túl, a debreceninél meg mindenki lelassít 70-re és úgy araszol végig.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Forstar
csendes tag
+ adó az államnak, megérte a befektetés . Nem kell a jómunkásembernek a kocsiban üldögélve várni! Sztem még jobb lenne ha minden autóba kötelező lenne a fekete doboz,természetesen az autósoknak saját pénzből, nemzeti autósboltból és havonta le kellene adni a rögzített anyagot különben nem indulna az autó.
Én már nagyon várom a bőr alá ültethető igazolványt!!!
http://index.hu/tech/hardver/idchip/ -
félisten
Ha mar nem latja a kamera, nem tudni mennyit haladt ott.
Amennyiben tovabb tudsz haladni az elso kihajtoig es nem kormanymu/fekberendezes romlott el, haladhatsz a leallosavon. Sokkal biztonsagosabb, mint ott allni es varni. Az alapszabaly pedig az, hogy
3. §3 (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse
Ami a legkisebb veszelyt jelenti azt kell csinalni. Az autopalya/autout peldaul egy igen veszelyes terulete a kozlekedesnek.
[ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
Ez a videóösszeállítás szörnyű! Végig sem bírtam nézni! Aki ezt csinálta inkább kezdjen valami másba
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
F_Gergely
őstag
Nagyon helyes, meg tobb ilyet mindenhova. Legalabb sok szabalyszego paraszt fizetheti a birsagot!
-
Thome
addikt
Ehhez csak ennyit tudok hozzáfűzni: LINK
Nem szól másról, csak a pénzbehajtásról.Hozzáteszem, aki eddig is hajtott, az ezután is fog, maximum ezt a pár száz métert kibírja normális tempóval.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Azon részével egyetértek, mint ahogy a záróvonallal is, kötelező haladási irányra, bizti övre és egyéb ilyen nyalánkságokra, aminek tényleg balesetet okozhat a be nem tartásuk, én még az index nemhasználatát is büntetném ha rajtam múlna és lenne hozzá technika.
De itt a fő mozgatórugó még mindig a pénzbehajtás, telibesz*rják ezek azt hogy kevesebb baleset legyen, amikor egy nyílegyenes országúthoz (90km/h megengedett) odabiggyesztik, majd arra a kis szakaszra 60-at nyomnak ki, hadd szaladjon bele a marha, addig nekem senki ne mondja hogy ez azért van, hogy kevesebb baleset legyen.
-
tomcat78
őstag
Engem csak az lep,meg,hogy egy taxit sem láttam......
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Thome
addikt
Kötelező lenne... De tudod, mint a viccben is, hogy kinek a legfeleslegesebb a munkája? Hát aki a bmw-kbe indexet szerel.
Ettől függetlenül ez márkafüggetlen dolog és nem telik el olyan nap, hogy a oda-vissza a 20-20km-t megteszem a munkahely és otthon között ne teljen el úgy, hogy ne lássak index nélkül kanyarodót. Ez az ami veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
-
#21715712
törölt tag
A telefont egyenlore nem latjak,ennekk ellenere senkit nem buzditok telefonalasra.
-
noPublicFG
senior tag
Az autó nyugati, de a benne ülő bizony keleti. Szabályosan kéne közlekedni...
A telefonálásról meg annyit: minden második embernek "áJfón", vagy "Számszung" telefonja van. Bizony, mindben széria a kihangosítás.[ Szerkesztve ]
plus ça change, plus c'est la même chose
-
oszy
veterán
válasz noPublicFG #31 üzenetére
Viszont akkor sem tarthatod a kezedben. Így kell az autóstartó
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
-
kakuk.tamas
addikt
válasz #21715712 #37 üzenetére
Kresz szerint NEM tarthatja, és nem használhatja (állíthatja) be vezetés közben!
És a szabálysértéseket, amit a rendszer 'kidob', még egy ember megnézi. Vagyis képesek kiszűrni, ha nincs bekötve a biztosági öv, vagy valami mással foglalkozik a vezető, az út figyelése helyett.És én nem ilyen traffipaxot telepítettem volna, hanem egy fekete zsákot tettem volna ki, amire rá van írva, hogy 'Ez a zsák lehet a tiéd is'.
[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
#21715712
törölt tag
válasz kakuk.tamas #39 üzenetére
Hallgasd vissza azt az adast fent van soundcloudon. Ott elmondja az ezredes ur,h a telefont nem nezik nem buntetik. Ennek ellenere en is gyullolom,ha valaki ugy telefonal mivel en is mindig kihangositoval szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
válasz #21715712 #40 üzenetére
Elhiszem, hogy azt mondta, de hülyeség.
A kresz szerint szabálysértő bármi figyelemelterelő dolgot csinálni/használni.
És ha nem is 100%-ra, de 90%-ra biztos lehetsz benne, hogy kiszúrja. Volt már olyan, aki emiatt kapott levelet.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
#21715712
törölt tag
válasz kakuk.tamas #41 üzenetére
Eves es ivas miatt hany embert buntettek meg? UA a jogszabaly szerint.
-
F_Gergely
őstag
Alszent es hazug lennek ha azt mondanam minden korulmeny kozott 100%-ig mindig betartom a szabalyokat, mert nem. Viszont ha megallitanak es megbuntetnek nem tepem a szam, es probalom magyarazni, tisztaban vagyok azzal hogy szabalyt szegtem es tudtam/ismertem az ezzel jaro kovetkezmenyeket is.
Ezert nem ertem a felhaborodast mikor valaki buntetest kap.
Engem meg ugy neveltek, hogy vallaljam a felelosseget a tetteimert, es ne kibujni akarjak. Suliban is ha valami volt kerdeztek ki tette siman kialltam kihuzott hattal hogy en voltam es nem masra mutogattam meg "de hat o kezdte".
Ezeket nem lehet kimagyarazni... en pont leszarom mire kolti a kozeg a birsagbol befolyt penzt, es azt is mi celbol ellenorzi az autosokat. A lenyeg hogy legyen kontroll, es igen, aki szabalyt szeg buntessek meg. Csak a mertek nem mindegy, mert aki palyan 200al szlalomozik a mercivel az ne 300 ezret kapjon hanem.mondjuk masfel milla birsagot. Legkozelebb mar ketmillas birsagot, es igy tovabb. Nagyon gyorsan leszoknanak a gyorshajtasrol. -
vadkörte
addikt
válasz Hieronymus #36 üzenetére
Ismerem azt a dombóvári szakaszt. Az bizony záróvonal, még ha nem is látszik 100%-ban annak.
Üdv. V. Körte
-
F_Gergely
őstag
elolvastam, de akkor sem értek egyet. Biztonságosabb kihangosítóval vezetni, ezzel az erővel ha több utast viszel néma csend kell hogy legyen, nem beszélgethetsz mert elvonja a figyelmed. Sőt, rádiót se semmi mást ne hallgass mert elvonja a figyelmed. Ez hülyeség, már bocs.
-
#40553216
törölt tag
Ez, mondjuk, akkor érdekes, ha az egyik kameránál valaki egy olyan autó mögött van, amelyiket a másik kameránál már megelőzött, de közben végig záróvonal van.
(#16) Lauda
„Az autopalya/autout peldaul egy igen veszelyes terulete a kozlekedesnek.”
Meglehet, bár mintha a statisztikák (össz úthossz, autószám, megtett km) nem ezt mutatnák.(#45) Lauda
Nem. És a másodszori felszólításod után is: nem. Mert a kitétel ez volt: „mintha kezben tartanad a telefont”. A kézben tartásnál eleve a szemed is elveszed az útról, mikor fizikailag felveszed a telefont, nézed, hogy jól húzod-e el az ikont, és vezetés közben vagy csak egy kézzel fogod a kormányt és esetleg váltasz is, vagy a válladdal szorítod a füledhez, így meg félrehajtod a fejed, emiatt másképp érzékeled a teret. Egy dologban ugyanolyan: arra is figyelsz, amit hallasz és amit válaszolsz. De ez nem különbözik attól, mint amikor beszélgetsz valamelyik utassal vagy amikor a rádiót hallgatod.„mert megint nem arra reagaltal”
Helyesebben nem arra reagált, amit te fontosnak tartasz a mondanivalódból. Mert ebből neki más a fontos.(#34) Danex
Engem bringázás közben két-három éve „elütött” egy stoptáblától kijövő autó. Már messziről láttam, hogy jön a kereszteződéshez, és valahogy beugrott, hogy nem fog megállni. „De, megáll.” Nem állt meg. Az elütés szerencsére csak annyi volt, hogy mindketten megálltunk, úgy, hogy hozzáért az első villához. Megrémülve kért bocsánatot, mert nem látott, meg ilyenek. Ezután elmagyaráztam neki, hogy 1. ha a gyerek – ahogy szokott – most a gyerekülésben lenne mögöttem, akkor leszedném a fejét; 2. ha Nyíregyházától Sopronig senki nincs az úton, a stop táblánál akkor is meg kell állni.[ Szerkesztve ]