Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackSoft
addikt
Épp most vettem VG248QE monitort
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
rodrigez
senior tag
Olvasd el a belinkelt Anandtech-es tesztet, igen alapos. Abban pont GTX760-as kártyával tesztelte Anand a monitort. Kipróbálta Vsync nélkül, Vsync-el és végül a G-sync-el a játékokat. Azt mondta, hogy bár vsync a tearing jelenséget nagyjából orvosolja a mikró akadások (stuttering) viszont nagyban rontanak az élményen. A G-Sync bekapcsolása után viszont szinte teljesen megszűnt az is. Ellenben ha a kártyád sebessége beesik 30fps alá, akkor több "bajt" csinálhat a G-Sync bekapcsolása mint hasznot, mert ilyenkor a G-Sync újra beszúrja az előbbi képkockát, amíg el nem készül az új. A moncsi pedig elég drága lesz, a végén említi, hogy 280$ G-Sync nélkül, azzal szerelt verzió meg 400$. Tehát kb. plusz 30 ezret kell kiköhögni ezért a funkcióért, ami kellően gyors kártya esetén igen látványos eredményt tud!
-
Blindmouse
senior tag
Annak az Arria-nak 530 dollár az egy darabos ára!
Valami nagyon bűzlik itt.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
#65675776
törölt tag
Ha jól látom a fejlesztők ebben is csak egy új lehetőséget látnak majd arra, hogy még valamit ne optimalizáljanak.
-
adammkaa
senior tag
Szóval ennek a G-sync nek az a lényege hogy folyamatosabb lesz a kép játék közben ha jól értelmezem. Csak fura hogy pont egy 144hz es monitorba teszik ezt, mikor önmagában is folyik a kép egy ilyen monitoron.. Ez olyan mintha vennél egy ferrarit alap 500le motorra de bele teszel még egy erősebbet ami 600le. Tök jó, de minek. Nem hiszem egy ilyen felső szintű 144hz es asus monitornál olyan nagy különbséget(szemmel láthatót) hozna. Mint pl 60hz vs 144hz.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5 Black
-
BlackSoft
addikt
Mivel még nincs ezért természetesen nem Majd lesz külön G-Sync bele
Csak az az érdekes, ha ezt be lehet így utólag szerelni, és ez a modell jóval azelőtt már a boltokban volt, hogy bárki hallott volna a G-Sync-ről, akkor már ők előre tudták ezt, és úgy kezdték gyártani a monitort, hogy majd egyszer ha lesz, akkor már ki is van alakítva a hely a G-Sync modulnak
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
siriq
őstag
Tobbet kellett volna irni az itt megjelent cikkben. Ez nagyon keves. A g-sync meg igy is latvanyos kepminosegbeli javitast hoz a v-sync-he kepest 60 fps mellett. Rendesen meg kellene irni nem csak kivagni a szerzonek tetszo dolgokat az anand vagy pcper tesztelesebol.
I enabled G-Sync, once again leaving the refresh rate at 60Hz and dove back into the game. I was shocked; virtually all stuttering vanished
What’s interesting to me about this last situation is if 120/144Hz reduces tearing enough to the point where you’re ok with it, G-Sync may be a solution to a problem you no longer care about. If you’re hyper sensitive to tearing however, there’s still value in G-Sync even at these high refresh rates.Inkabb olvassa el mindenki: [link]
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Zimmy88
tag
Nem a monitor a lényeg (gondolom később nem csak 144Hz-s monitorba teszik bele), hanem a videokártya. Ha a kártyád nem tud 60-70 feletti fps-t egy játékban, akkor ez a kütyü segít kiegyenlítettebbé tenni a megjelenített képet. Ha efelett tud a kártyád nincs haszna, valamint ha 30 fps alatt, akkor sincs.
Tehát ez tulajdonképpen olyan, mintha nem is a monitort "tuningolnád" hanem a videokártyát.
FZR2000 ®
-
siriq
őstag
A tesztek szerint állandó 60 képkocka/másodperces sebesség felett nincs észrevehető különbség a G-Sync és a normál vertikális szinkron között
Vilagosan leirjak az kulfoldi oldalakon, hogy igen is van eszreveheto kulonbseg. Felre forditani/informalni nem kellene.Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
siriq
őstag
Talan ez a teszt ami bemutatja szemleletesebben az egeszet: [link]
rodrigez: G-SYNC will benefit you all the way to 144fps. I see improvements in eliminating stutters even when framerates fluctuate from 100fps-144fps. I am sensitive enough to see a single frame drop (single stutter) even at triple-digit frame rates. Mondom az itteni cikket el kell felejteni ugy ahogy van rodrigez.[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
rodrigez
senior tag
Nekem tetszik a dolog, de ezért a PVA monitorom nem cserélném le egy ilyen Asus-ra. Majd ha esetleg külső eszközként is elérhető lesz, amit kétlek, akkor elgondolkodnék. Bár a felépítése révén szerintem a külső kütyü kizárt. Amúgy látványosan akkor segített, ha 60hz-es frissítés mellett V-Sync ON-nál a frame rate beesett a 30-50-es tartományba. Biztos akkor is segített ha az fps konstans 60 felett volt, de szerintem olyankor a stuttering is kevésbé jelentkezik, mint amikor nem tudja a kártya tartani a kívánt sebességet.
-
big-J
őstag
A modul $120-os felárából egy kategóriával erősebb kártyát veszel, így ami nem érte addig el a 60at, de 30 fölött volt már elfogja... főleg ha költséghatékonyabb amd kártyát veszünk annyiért.
Emaitt a modulos megoldás egy saját maga által okozott problémát old meg. -
siriq
őstag
60 es felette is gondok vannak. G-sync mellett nyugottan jatszol ugy, hogy 1xx fps van es semmi tearing, input lag(csokkenes vagy megszunese) stb. Hiaba van meg neked a fix 100fps 100hz mellett, problemakkal fogsz talalkozni. Ha a mostani kovetkeztetesed az itt megjelent cikk alapjan vontad le, akkor csak javasolni tudom, minnel elobb el kell felejtened ami olvastal. Nem pontos inormaciokat kozol.
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
rodrigez
senior tag
Azért nem ennyire egyértelmű. Annak sokkal nagyobb sansza van, hogy egy csúcs VGA-n is beesik a framerate 60 alá ha grafikailag ki van maxolva. Márpedig ha veszel egy 120 ezres VGA-t akkor nem akarsz medium/high kompromisszumokkal szenvedni. Sőt egy közepes 60 ezres VGA is tartja stabilan a 30fps feletti tempót még elég sokáig, legalábbis hosszabb ideig, mint az a plusz sebességtöbblet, ami a drágább VGA-ból kipréselhető elég lesz a stabil 60 felettire. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
siriq
őstag
válasz #65675776 #18 üzenetére
Persze, lehet nyugottan meg nyugtalanul. Kinek mi a jo. Neked az, akkor jatszal ugy. Masoknak meg nem. Ezert jo ez a g-sync. A tobbi embernek segit.
Nincs ezzel semmi baj. Azzal annal inkabb, hogy itt nem megfelelo infot kozolnek(cikk).[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
haddent
addikt
Hát én nem értem.. Mi az, hogy akadhat olyan alkalmazás, amivel nem működik? Hát nem az a lényege, hogy nem a VGA -ba építjük bele, hanem teljesen külön, a másik oldalon, a kijelző panel elé? Ekkor nem teljesen mindegy, honnan, milyen miféle jel érkezik?
Én még mindig szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban... egyébként csak nVidia -val fog menni? Mert akkor viszont már biztos susmus van a dologbansiriq mert a te helyesírási hibákkal dúsított monológod pontos és helyen infókat közöl, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
LSL1337
őstag
válasz #65675776 #22 üzenetére
az egyetlen kommentjébe több értelmes dolgot írt le mint ami a full cikk-be bekerült.
srácok, ha nem zavar réged a micro lagg, és neked elég a 30fps vsynch off, akkor szia, nem neked való ez a dolog
de egy audiophile topicba se kéne begurulni, hogy nekem elég az integrált+agybadugható... sálálá
csak azért mert az elmúlt 10-15 évben hozzászoktál+lcd motion blur, attól még nem ez a helyes.
én október óta fontolgatom, de az anandos cikk alapján úgy döntöttem, hogy mégsem 144Hz-es TN panel kiadásban veszek g-synch monitort.
2 véglegre kellene nekem monitor. szép-nagy IPS, és egy nagyon gyors TN a kompetetív game-re.
amiket én kompetetív játszogatok, azok úgyis régiek, lazán kiakad benne a 140+ fps, és most sincs tearing, ezért oda nekem elég lenne a sima 144Hz-es ASUS, felesleges a g-synch.viszont a 2560-as IPS panelba, amekkora felbontásban amúgy sem alap a fix 60fps, oda így már kötelező számomra a g-synch.
talán még egy 90Hz körülit is kihoznak belőle, egyszer, talánabu Dx és API témában elég fasza cikkeket ír, de ez a mostani köszönőviszonyban sincs azzal a szinttel.
siriq: feleslegesen magyarázod nekik
[ Szerkesztve ]
-
blade zte
őstag
Persze pofátlankodjon be a monitoromba is az nvidia egy felesleges chippel, ami extra pénz, de biztos soha nem használom.
Oppo find 7 astro black
-
haddent
addikt
Ha eröltetett 30 vagy 60 fps fixálás van, akkor eleve nem lehet tearing, nem? Mert ha már 30FPS alá is beesik, akkor erősen el kéne gondolkodni egy VGA újításon, nem G-Sync panelon
#25 gre3nwar jól van akkor, nem fogok vitába szállni.. Sem nvidia fanokkal, sem "próóó gémerekkel" (btw hány nemzetközi kupán értél el helyezést, ha már ennyire "kompetitív" vagy?).
Azt azért ne felejtsük el, hogy ha egy panel 60Hz -es, az 60x fog frissíteni 1 sec alatt ha tetszik, ha nem. Ezzel még az nvidia csoda chipje sem képes mit kezdeni, max. kivesz a zsebedből még egy Deák-igazolványt, meg elhiteti veled, hogy az bizony 75 képkocka nem 60. Az ötletet egyébként már mindkét cég megvalósította szoftveresen, Adaptive V-sync, vagy valami hasonló a neve. Működik, nem tökéletes, de ez sem lesz az.[ Szerkesztve ]
-
rodrigez
senior tag
Te átolvastad legalább picit, hogy is működik ez a dolog?
Azt azért ne felejtsük el, hogy ha egy panel 60Hz -es, az 60x fog frissíteni 1 sec alatt ha tetszik, ha nem. Ezzel még az nvidia csoda chipje sem képes mit kezdeni, max. kivesz a zsebedből még egy Deák-igazolványt, meg elhiteti veled, hogy az bizony 75 képkocka nem 60.
NVidia oldaláról: "By synchronizing the display refresh rates to the graphics card (GPU), G-SYNC eliminates screen tearing and minimizes display stutter and input lag .... blablabla marketing bullshit "
A lényeg, hogy DE, cseszteti a monitor frissítési frekvenciáját, ezért is van ott a panel.
-
siriq
őstag
Sajnos itt visszakoszon az, hogy a userek nem ertik meg mit csinal ez az egesz g-sync. Eloszor is nem 40-60 hz/fps kozott mukodik hanem 40-144(jelenleg). Hiaba van az embernek aranylag sok fps nagy refresh rate mellett. Ugyan ugy kifognak jonni a bajok. Lag. Igen, ez egy franya dolog amit meg egyszer megemlitek nem 40-60 tartomanyban hanem 144 ig tudja kompenzalni. Megszunik vagy nagy mertekben csokken(en speciel egy arva betut nem lattam leirva errol a cikkben, hogyan is tenne, holott ezt mar rengeteg oldal tesztelte). Maradjunk a 60 folotti tartomanynal. Ha fix 100 fps van es 100hz a kijelzod(crt), akkor is belefogsz futni a tearing be. Elkerulhetetlen, ettol a legrosszabb ha a lag is megjelenik egyszerre. Figyelem, nem minden jateknal jon elo rogton. Valamikor 30 perc is eltelik amig egy olyan reszhez ersz amikor eszmeletlenul feltunik es mar nagyon zavaro. Vannak emberek akik mar megszoktak az egyuttelest ezekkel a problemakkal. Oket mar nem zavarja addig, amig ki nem probalajak a g-sync-t. Meg lehetne tovabb magyarazni de momentan keso van. Ettol vannak szelsosegesebb esetek amikor mar szamomra is elviselhetettlen a jatek. Engem az input lag es a tearing az ami nagyon zavar de ha stutteringel parosul az mar tenyleg a vege. Konkretan a csapattarsamat kinozta a dolog es erdemben nem tudod produkalni semmit(egy idoben engem is sajnos).
Ha valakinek ez megfelelo, akkor jatszon ugy. Viszont nem feltetlenul az igazat kellene hangoztatnia, hogy neki ugy is jo, amikor nem is erti mi tortenik a monitoron.
Sajnalatos modon a cikkben azt sugaljak, hogy a g-sync nem segit 60hz/fps felett. Ez nem igaz. A 60hz peldat tokeletes felhozni mert a legnagyobb szamban elerheto kijelzok a piacon meg most is a fix 60-s kepfrissitesi frekit hasznaljak. Ha a cikket szerzo ezt nem erti meg, akkor nezzen szet es olvasson teszteket.Innentol viszont mar teljesen mindegy mennyi az fps-d amd vagy nv vga-val ha a g-sync mukodik az nv, minosegi megjelenitest kapsz a monitorodon(nem a szebb szinekre stb ertendo ertelemszeruen).
Probalom azert nem feladni, hatha megertik az emberek.Itt tokeletes peldanak fel lehetne hozni a frame pacing-t, viszont ezt abu nem szereti mert o elhatarolodik ettol(valos problema). Igy inkabb nem merulok bele.
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
MaUser
addikt
A tesztek szerint állandó 60 képkocka/másodperces sebesség felett nincs észrevehető különbség a G-Sync és a normál vertikális szinkron között, de ez várható volt, ahogy az is, hogy az új rendszer igazából 40 és 60 képkocka/másodperc között érzi igazán jól magát.
Hol sikerült olyan cikket találni, ahol azt írják, hogy 60 képkocka/másodperces sebesség felett nincs észrevehető különbség a G-Sync és a normál vertikális szinkron között AMD. com-on?
Itt az Anand által készített video 60fps fix mellett. A vizuális rendszerrel elég komoly gondok vannak annál, aki itt nem látja a különbséget. És ugye ez még a legjobb eset a vsync javára, mindegy egyéb esetben a g-sync előnye még látványosabb.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Anandnál. "I tried both Dota 2 and Starcraft II with my GTX 760/G-Sync test system and in both cases I didn’t have a substantially better experience than with v-sync alone. Both games ran well enough on my 1080p testbed to almost always be at 60 fps, which made v-sync and G-Sync interchangeable in terms of experience."
De igazából logikus. Az ember nem légy. Igazából 60 fps fölött nincs lényeges eltérés.
Az NV is azt mondta, hogy 30-60 fps között érdemes tesztelni, mert felette nem igazán látható eltérés, míg alatta a G-Sync is duplázza a frame-et. Legjobb a 40-60 fps-es tartomány. Ezt nem láttam, de az elvet átgondolva itt tényleg lehet érezhető különbség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az önmagában nem jelenten olyan nagy problémát. A G-Sync behackelhető oda is, a gond ott van, hogy a Vista óta a Windows a fejlesztőknek adja a V-Sync beállításának lehetőségét, és egy csomó ezzel kapcsolatos dolgot átad nekik. Tehát a képtörések megszüntetéséért, illetve a vertikális szinkron problémájának megoldásáért a fejlesztő felel. Ezen belül is pár fejlesztő dolgozik azon, hogy ha csak egy picit is, de javítson a helyzeten, amiért igen agresszív szinkronizálást használnak. A G-Sync esetében ez nem mindig eredményez hibátlan működést. Ez úgy lesz kezelve, hogy ezeket a játékokat az NV felfedezi és alapból letiltja rá a fícsőrt. A fejlesztők is kaptak egy leírást, hogy miképp nem érdemes a saját rendszerűket optimalizálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daneeeeee #35 üzenetére
NV Surround-dal csak azért nem megy, mert kell neki a DisplayPort 1.2. Ha az NV három ilyet rak a kártyákra, akkor ezzel is menne a G-Sync.
Senki sem állított mást. A G-Sync tényleges előrelépés a 30-60 fps-es sávban. Ezt senki sem vonja kétségbe. A két G-Sync hírünk is erről ír. Alatta nyilván nem tud segíteni, míg felette igazából a V-Sync eredménye is annyira jó, hogy a G-Sync nem tud annyit hozzátenni, hogy az eltérés észrevehető legyen. Ezért nem látott igazán 60 fps feletti tartományban eltérést Anand. De ez normális. Nem is ide szánja a rendszert az NV.
Az egyetlen dolog, amit a potenciális vásárlók szóvá tesznek, hogy a G-Sync nem működik teljes képernyős ablak módban, tehát a normál teljes képernyős mód kell. Mondjuk én eleve az utóbbit ajánlom, tehát ezt nem érzem egy vállalhatatlan limitációnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MaUser
addikt
A difi ott lesz, hogy valszeg a dota és a starcraft egyenletes frame rajzolási időkkel működik és így nem jön ki a difi. Ellenben pl. a linkelt video-nál elég látványos a difi, hiába van 60hz-ed.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A difi ott van, hogy ha egy játék 60 fps fölött van, akkor igazából nincs látható különbség a V-Sync és a G-Sync között. A videón én speciel nem láttam semmi eltérést a kijelzők között, de az NV figyelmeztetett rá mindenkit, hogy ez normális, mert a videó nem biztos, hogy át tudja adni a valóságot. Ezt élőben érdemes megnézni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ha egy játék 60 fps fölött van, akkor igazából nincs látható különbség a V-Sync és a G-Sync között.
Ez így van, a különbség annyi, hogy V-sync esetén az azonos élményhez úgy kell belőnöd a játék grafikáját, hogy bőven 60 fps felett fusson, tehát olyan 70-90 fps-t érdemes megcélozni, míg G-Sync esetén viszont belőheted 60 fps-re és nem gond, ha néha leesik 45 fps-re. Gyakorlatilag gyengébb VGA-val megkaphatod a stabil 60 fps-es V-synces élményt.
-
BlackSoft
addikt
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha beesik 60 fps alá, akkor már eleve nem beszélhetünk 60 fps fölötti sebességgel futó játékról.
Ha kisebb a sebesség, mint 60 fps, akkor nem kapsz 60 fps-es élményt. Erre semmi sem képes. Maximum azt lehet mondani, hogy a 40 fps G-Sync-cel elégnek tekinthető, és jobb eredményt ad, mint a 40 fps máshogy. De biztos nem ad olyan eredményt, mint a 60 fps.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MaUser
addikt
A v-snyc ugyanúgy vacak ha a játék éppen 120fps-sel megy, de egy frame-et 5ms egyet meg 30ms alatt rak ki. A fenti játékoknál viszont ügyeltek arra, hogy ez ne így legyen. Ezért tök mindegy ezeknél, hogy 60 v. 90 fps, lényeges difi nem lesz. Ellenben a Bioshock-nél pl. igen. A video-n azt kéne látnod, hogy a jobb oldali egy nagyjából végig fix fps-esnek tűnő sima video megy (néha azért itt is beakad), még a középsőn erős pulldown effect van végig a v-sync miatt. Rakd ki egy tv-re és látni fogod, monitor sajnos pici a rángatózás érzékeléséhez.
''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''
-
veterán
A lényeg az, hogy elsősorban azért szeretjük a stabil 60 fps-es V-synces játékot, mert nincs képtörés, nincs akadozás és megnövekedett input lag, ami szar játékélményt eredményez 45 fps esetén.
Nem véletlen, hogy a 60 fps-t tekinti a többség folyamatos játékélménynek, ami éppen megegyezik a többség monitorának frissítésével.
A stabil 60 fps-hez a játék grafikáját úgy kell belőni, hogy bőven 60 fps felett menjen, ami pazarlás.
A 45 fps nem ezért nyújt szar élményt V-sync mellett, mert a 45 fps kevés, hanem azért mert a 60 Hz-es monitoron olyan élményben lesz részünk, mintha a játék 30 és 60 fps között ugrálna folyamatosan durva input lag mellett. V-sync nélkül, meg pont a képernyő közepén lesz a képtörés.
G-Sync ugyan azokat az előnyöket nyújtja 45 fps mellett is mint a V-sync 60 fps esetén, nincs extra input lag, 45 fps látunk nem felváltva 30-60-at, és nem törik a kép a képernyő közepén.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a játék 120 fps-sel megy, akkor a frame-ek megjelenése egyenletes 60 Hz-en. Erre minden normális fejlesztő ügyel.
Tévén sem látom a különbséget, bár nekem nagyobb a monitorom, mint a tévém. Azért látható akadás mindegyik videón látható kijelzőn, mert nem videózható le a G-Sync, ugyanis elvesznek az apró részletek a felvétel közben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
siriq
őstag
Van egy erzesem meg a tearing-t sem latja. Probalja meg 144hz g-sync ready monitoron melette meg non g-sync monitoron a 80-144 fps kozott ugralo jatekot. Siman latvanyos a kulonbseg. Aki nem latja, csak videon es meg ott sem erzekeli...
Az input lag eszrevetel megint kiesik nala.
A forumokon levo potencialis vasarolok a 144hz miatt veszik majd meg. Vegre normalisan jatszhatnak 80-90 100 egyebb fps szamok mellett is. El kellene olvasni mit akar a tabor.[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
siriq
őstag
Ezt a szamomra 60hz-n 120 fps es hasonlo dolgokat egy tesztelo altal leirt gondolattal nyugottan lehet zarni:
Right now, you may think that your current 60Hz or 120Hz panel provides a great experience. I know I did. My tune changed from the moment I started playing Battlefield 4 multiplayer with G-SYNC enabled.Remlehetoleg olyan ember fogja majd tesztelni a ph-n a g-sync cuccot akinek van egy picivel jobb "latasa" es mar nem a megszoktam es nekem jo kategoria. Picivel nyitottabb a g-sync fele. (hivjanak egy pro gamert)
[ Szerkesztve ]
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Engem is zavarnak ezek, csak van ahol már nincs érzékelhető eltérés. Egyetértek abban az NV-vel, hogy ezt a technikát ott kell bemutatni, ahol látható különbséget ad. Ez pedig a 40-60 fps-es sáv. Nem véletlen, hogy a saját demóikban is ezt mutatták meg. Illetve azt is megmutatták, hogy állandó 60 fps felett a G-Sync és a V-Sync ugyanazt kínálja. Ez a demó arra szolgált, hogy a közönség lássa, hogy az adott program V-Sync kódja jól van megírva. Mert ugye a V-Sync optimalizálást is el lehet baszarintani, ahogy a G-Sync-re is lehet olyat írni, hogy működésképtelen legyen. De a fejlesztők ezzel nem foglalkoznak annyira, így csak ritkán találkozunk extrém optimalizálásokkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nuke7
veterán
mivel ez 60fps felett nem javít semmin, így inkább maradnék ati oldalon, kellően erős vga-val és mantle-el - ami ugye elvileg elhozná a next-gen-t a pc-re és jóval hatékonyabb lenne mint a dx.
oda meg elv. már felesleges a g-sync...https://youtube.com/user/nuke7