Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
Várjuk, várjuk.
Remélhetőleg valami nagy újjítás lesz. Habár ha nem fog tatszeni a közönségnek nekem meg bejön akkor meg sajnálni fogom, hogy kukázták.
Node sebaj, majd meglátjuk mi is lesz ebből."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Morden24
nagyúr
Anno azt mondták, hogy nem folytatás és nem is remake lesz.
Akkor mi lesz, újragondolás? Mert a D3 is az volt.Sectumsempra - For Enemies
-
mephi666
nagyúr
doom4, mint mmofps?
kíváncsi vagyok, mikkel lepnek meg minket mondjuk egy jóféle quake5-nek is tudnék örülni, ami lényegében a quake2-t venné alapul... vagy ami még tutibb lenne: q1 remake... na, ez meglepetés lenne... isten se tudja hányszor játszottam végig minden epizódot benne... korszakalkotó játék volt... (a quake4 nekem sajnos csalódást okozott...)
...az a gond, hogy a leírtakból arra lehet következtetni, hogy teljesen új csapáson akarnak elindulni... mi lehet? valami autóverseny (pl. megarace stílusban) vagy repülőszimulátor? ezek meglepetések lennének tőlük...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
Gondolom Doom v3.0, ahogyan a D3 volt a Doom v2.0
Tehát megkapjuk ugyanazt T5 engine, új szinkronhangok meg rimékelt monszták (amik, ha a film-remake-eket veszik alapul, visszatérnek a Doom v1.0-hoz) kíséretében.Egy szó, mint száz, pont ugyanúgy fenntartással tudom csak kezelni, mint az összes id produktumot
Lassan olyan ez a Doom franchise, mint a Robin Hood...
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
#08052480
törölt tag
"A játékot még a 2007-es QuakeCon-on jelentették be, tehát három éve készül"
? A játék már majd hat éve készül csak kismillió átkozmetikázáson ment át - mint az Alan Wake...előtte is voltak róla pletykák nem is kevés és talán nyilvánvaló, hogy nem akkor kezdik fejleszteni a játékot amikor bejelentik.
Amúgy az id-től már 6 éve nem láttunk semmit, jövőre meg két blockbusterrel is előrukkolnak? Fura egy rendszer, ha a D4 is jövőre jön, nem csodálnám ha a Rage-t átdobnák 12-re.
-
mephi666
nagyúr
szerintem jövőre rage, utána pedig fél év-év múlva doom4 nem hinném, hogy a rage később jönne, mint a d4... megnézik a rage sikerét, utána pedig kozmetikáznak a doom-on és teljes erővel nekiesnek... nem hiszem, hogy sok idő el fog telni a 2 játék kiadása között
ui: lényegében kijön a rage... meglesz a komplett motor, amit használhatnak és jön kicsivel később a doom4 (elvileg) normális sztorival... ez szerintem a céljuk:
rage: lényegében egy nagyon látványos, játszható "techdemo"
doom4: idtech5-re épülő játék, (elvileg) rendes sztorival meg minden... ez elvileg komplett játék lesz[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#08052480
törölt tag
Ha a rage jön ki előbb nyilván techdemo is lesz a tech5-tel, de nem hinném, hogy csak annak szánnák. Carmack úgy beszél róla mint a gyerekéről, ez teljes értékű játék lesz és nem egy tucatszar hogy bemutassa a technológiát. Legalábbis remélem.
"doom4: idtech5-re épülő játék, (elvileg) rendes sztorival meg minden... ez elvileg komplett játék lesz"
Kétlem, hogy a rage ne lenne "komplett játék", lesz rendes sztori meg minden Egy játék lehet techdemo amelett is, hogy milliók imádnák a játékmenetet, sztroit, stb...pl Max Payne 2
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
a tech5-nél (meg általában új engine-ek debütálásánál) elsőszámú a fontossági sorrendben, hogy bemutassanak mindent, amire képes: böszmenagy szabad területek, rombolható környezet, víz, föld, sziklák, erdők, ellenfelek, stb... emellett különböző robbanások meg istenharagja meg szó szerint MINDEN, amit ki lehet hozni a motorból... szerintem ez megköti a fejlesztők kezét, mert innentől eköré kell írni az egész játékot/sztorit, hogy helyet kapjon benne minden... lényegében ezért techdemo... másodlagos fontosságú, hogy a sztori milyenre sikerül (nem kizárt, hogy az is teljesen helyben lesz), mert a motor képességein van a hangsúly...
másik esetben: licenszek után pedig már adott egy kész motor és adott az előre elkészített sztori is, ami ilyenkor már elsőszámú a fontossági sorrendben az már más kérdés, hogy a motor képességei mennyire lesznek kihasználva... (pl. egy űrhajón játszódó játékba gondolom nem írnak bele rombolható sziklás környezetet csak azért, hogy megmutassák az engine képességeit)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Végül is teljesen logikus, hogy a Doom4 hamarabb kész lesz, hiszen annál már nem kell grafikus motort írni, mert a tech 5-el fog menni.
Húhú, vajon mi lesz az a bejelentés? És milyen infók lesznek a Doom 4-ről? Nagyon nehéz lesz kivárni ezt a néhány órát!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Morden24
nagyúr
pl. egy űrhajón játszódó játékba gondolom nem írnak bele rombolható sziklás környezetet csak azért, hogy megmutassák az engine képességeit
Hidroponikai kert vagy holodeck. Az a baj, hogy még annyi kreativitás sem szokott az ilyen techdemo-kban lenni, hogy a kreatívabbakat plagizálja.
Persze remélem nem lesz igazam, és sztori is lesz...Sectumsempra - For Enemies
-
#08052480
törölt tag
igen értelek, de ez akkor sem biztos. A motor igazi erőssége a megatextures, ezen kívül kb semmi elképesztőt és hihetetlent nem kell várni tőle. Ez szerintem messze nem akadály, hogy összehozzanak valami világmegváltót (jó persze nem fognak, a Rage a látottak alapján egy rég elavult játékelemekből összerakott old school fps lesz és az id-re sosem volt jellemző az erős történetvezetés vagy bármi ami kiemelné a játékaikat a középszerűségből - igaz, amikor az elemükben voltak, erre nem is volt szükség)
"öszmenagy szabad területek, rombolható környezet, víz, föld, sziklák, erdők, ellenfelek, stb... emellett különböző robbanások meg istenharagja meg szó szerint MINDEN, amit ki lehet hozni a motorból"
szerintem azért a felsoroltak minden játéknál szempont - mármint a környezettől függően.
[ Szerkesztve ]
-
Sicilian
addikt
Várom..
Szeretem a titokzatos bejelentéseketnothing is true everything is permitted..
-
Manbal
senior tag
Még el se kezdték? hát sztem nem jön ki 2014nél hamarabb... akkor pedig már a DX9(az id tech 5 az csak DX9!) igen csak elavult fosh lesz... :S remélem nem lesz igazam azért....
-
kpal
veterán
Ha most megjelent volna már az is késő.
-
troller
senior tag
Remélem ennek a 99%-a is tök sötétben fog játszódni, mint a doom3, ennyi erővel mehetett volna az is a quake1 motorjával, tök mindegy, ha úgyse látunk semmit...
Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC
-
mephi666
nagyúr
válasz #08052480 #16 üzenetére
nem is vártam világmegváltó történetet egyik játékuktól sem... a quake2 is azért volt kedvencem, mert pörgött a motor alatta ezerrel, nagyon jó zene volt mellé és ment a hent... nem kellett közben agyalni, csak felcsavarni a hangerőt, menni és darálni... az töltött el nagy örömmel, ha mondjuk 2-3 dögöt sikerült úgy elkapnom bizonyos szögből, hogy 1 lövés elég volt nekik a railgunból... és itt még a railgunnak is normális effektje volt... a q3/q4-es megvalósítás nem tetszett már annyira...
mondottam már: a rage-nél is csak ennyi az elvárásom... legyen jó zene, sok vér és pörögjön a motor... 100%-ig az akcióról szóljon a játék... ha ezt mind hozzák, akkor nem lesz ezzel gond
#18: opengl inkább... érdemes utánanézni, mit lehet kihozni belőle (a dx9 kapcsán csak annyit nyilatkozott carmack, hogy még annak a lehetőségeit sem aknázták ki rendesen a fejlesztők)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
a dx9 kapcsán csak annyit nyilatkozott carmack, hogy még annak a lehetőségeit sem aknázták ki rendesen a fejlesztők
Ez jó duma, de mivel dx11/10.1-es motorokból ugyanazt jobb erőforrásfelhasználás mellett lehet elérni, ezért kell a francnak
Tegyük azért azt is hozzá, hogy Carmack nV-közeli, és a nyilatkozat is abból az időből származik, amikor az nV úgy félt a 9-esnél magasabb dx-ektől, mint ördög a szenteltvíztől. Ő is csak egy megvehető reklámfigura, nem kell benne apostolt látni. Azt mondja, amiért fizetnek.(#24) BiP: Szerintem ő a Doom 4-re gondolt, nem a Rage-re. A Doom 3-ban tényleg szánalmasan gyenge volt a "vagy elemlámpa, vagy fegyver" próbálkozás.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
troller
senior tag
A Doom3 motorja is gyönyörű volt a maga idejében, de alig lehetett belőle valamit látni, annyira túlerőltették a tök sötét helyszíneket. A Resurrection of Evil sokkal jobb volt ilyen téren, de igazán a Quake4-ben és a Prey-ben lehetett meglátni mit is tud az engin...
A nevem pedig Shadowrun Magyarország kiegészítőből ered, fogalmam se volt 2004-ben, hogy a troll a netes kommunikációban nem nagydarab metahumánt jelent...Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC
-
BiP
nagyúr
Ha a Doom4-re gondoltál, nem szóltam. Doom3 játékmenete tényleg hagyott némi kívánnivalót maga után. Szóval emiatt lehet kicsit aggódni, de szerintem ők is látták, hogy ez nem tetszett a népnek, így a D4 biztos nem ilyen lesz.
A Rage-ről meg már messziről látszik, hogy nem ilyen lesz.név: sejtettem, hogy nem azért ez a neved, csak félreértettem,hogy nem a Rage-re gondolsz, és így viccesen jött ki
-
-
Manbal
senior tag
válasz huskydog17 #29 üzenetére
OpenGL engine? És? A DX9nek megfelelő kódokat alkalmazza, ezen nem változtat... OpenGL 2.1 <> OpenGL 4.1-el...
-
AnginaP
aktív tag
Huhhúúúúú DOOM rulz, nagyon várom!!
Indítok egy Skyrim szervert.
-
-
nbg
senior tag
"Már benne vagyunk a csőben" inkabb: Mar sinen vagyunk. (we're in the pipe)
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
veterán
Nagyon várom a Doom4-et mert a három az felejthetö volt
duree54
-
-
KAMELOT
titán
remélem jó játék lesz.
DOOM 1-2 rengetegszer átvittem.
remélhetőleg hosszú izgalmas és szép grafikájú játékot kapunk majd.
Mindenki katonai gameket csinál.......ilyenből meg elég kevés van.
Szép meg jó játékokat csinálnak....csak túl rövid mindengyik...elveszik a varázsuk.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Manbal
senior tag
válasz huskydog17 #38 üzenetére
Nem zavar hogy 2 különböző APIról van szó, a lényegen nem változtat.
[link]"John Carmack mentioned in his keynote at QuakeCon 2007 that the id Tech 5 engine will be OpenGL- and DirectX 9-based, thus not requiring DirectX 10"
Ez azt jelenti: SM3.0-át támogat max. Ez pedig már most elavult, nem hogy mondjuk 2-3 év múlva...
-
De neked az miért probléma, hogy nem DX10 meg DX11-es a játék? Nem attól lesz szebb! Lehet olyan DX9-es játékot is csinálni, ami fényévekkel szebben néz ki, mint egy DX10 vagy 11-es .
Másrészt ezzel így nincsenek letojva azok a játékosok akiknek nem csúcs szuper DX11-es rendszerük van, ez csak előny!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Manbal
senior tag
válasz huskydog17 #41 üzenetére
Féreértesz. nem vitatom hogy lehet csinálni nagyon szép játékot DX9cel, de nem mind1 hogy ugyan azt a látványt 50%al gyorsabban lehet e rendereltetni DX11 segítségével. Így értem az elavultságot. Abban igazad van hogy így többen tudnak majd vele játszani. Az viszont majdnem biztos hogy 3 év múlva 50%os lesz a DX11es karik aránya, szóval nem ártana haladni a korral.
-
Szerintem a sebesség miatt abszolút nem kell aggódjál, az id Tech motorok mind kitűnően voltak/vannak optimalizálva. Ezen felül hiába renderel gyorsabban a DX11 a 9-esnél, még így is lassabb lenne ott mert azt az előnyt ledarálja a tesszeláció és egyéb grafikai effektek, szóval nemhogy semmit sem észlelnél belőle, de még jóval lassabb is!
Lásd: Dirt2; Metro2033, Stalker (ráadásul látványban bőven nincs akkora különbség mint sebességben)
Akkor te a StarCraft 2-t is csak azért nem csíped, mert DX9-es motorja van?
Az rendben van, hogy haladni kell a korral, de én inkább a jelenben élek és nem azt nézem, hogy vajon mi lesz 4-5 év múlva.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
UnSkilleD
senior tag
én kizártnak tartom hogy egy carmack által írt motorral ilyesmi gondok lennének, az az ember egy zseni bárki bármit mond, nemhinném h TE jobban eltudnád dönteni a dolgot mint ő...
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
-
Findzs
addikt
Manbal:
a dx9 utáni apik létjogosultsága megkérdőjelezhető
nem szól az egész dx10 dx10.1 dx11 csak a pénzlenyúlásrólnézd meg az avp-t dx9 -ben meg dx11 -ben
észrevehetetlen a különbség (már ha van egyáltalán)[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Morden24
nagyúr
válasz UnSkilleD #44 üzenetére
Szerintem még mindig ott tartunk, hogy Carmack lehet egy programozózseni, de nem a világ ura, és az id-ről is kicsit többet feltételeznek az emberek, mint amennyi.
Ha a Rage indulásánál az ATi nyomatta volna a tőkét, vagy az nV-nek lett volna tartható koncepciója a dx10+ kategóriában, akkor Carmack most éppen azt mondaná, hogy micsoda lehetőségek vannak az új DirectX-ben.(#45) Findzs: Szerintem meg olvass pár cikket Abu85-től. A példád sántít, az AvP nem reprezentálja a komplett dx11 lehetőségeit.
A Crysis sem reprezentálta anno a Dx10-et főleg, mivel nem volt benne.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
GAR
csendes tag
Bármennyire is jók voltak az id játékai, azért azt lássuk be, hogy a motorokba mindig is sokkal több energiát fektettek, mint magukba a tényleges játékokba.
http://www.youtube.com/user/TheGamecastChannel
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen autót vegyek?
- Mobil flották
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Aliexpress tapasztalatok
- Notebook hibák
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Dell 5820: Intel Xeon W-2135, 64GB DDR4, 256GB NVMe SSD, Nvidia Quadro P600, USB 3.1 C/A, ÁFÁs
- Eladó alig használt benq Zowie xl 2411P kihasználatlanság miatt karcmentes, tökéletes állapotban
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro Max 256GB