Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BoB

    veterán

    Battlefield és realizmus? Haha. Már azért pofon járna hogy egy lapon van említve a kettő.

    Ez is csak a szokásos árkád FPS csak új skin-el.

    You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

  • BoB

    veterán

    válasz Jhonny06 #16 üzenetére

    Nem, ez egyáltalán nem igaz. Egyáltalán nem célom a Battlefield szériát támadni, hiszen nem ugyanaz a kategória a kettő, azért válaszolok mert ez nettó baromság amit írtál.

    Mitől realisztikusabb az Arma? Olyanoktól, mint:
    - Először is, a csata nem egy kis pályán zajlik, hanem többszáz négyzetkilométeren, ami szabadon bejárható. (max. 500 x 500 km !)
    (konkrétan pl. Altis 270 km2)
    - a föld nem vízszintes, hanem a valóságnak megfelelően görbe (mivel nagyon nagy a terület)
    - a dinamikus időjárásnak megfelelő, max több kilométer látótávolság (max 40km!)

    - idő szimuláció (korrekt éjszaka / nappal a dátum szerint) és dinamukis időjárás (aktuális szélnek, esőnek megfelelő módon terjed pl a füst)

    - A nagy terület miatt szükséges a tájékozódás
    - GPS koordináták
    - távolság mérés térképen és a "valóságban"
    - Tájékozódás csillagok alapján
    - Oldalmetszés végrehajtása térképpel
    - Relisztikus eltolódás távoli robbanás esetén a fény és hang között, ennek megfelelően távolságbecslés hajtható végre számolással

    - alakzatok, tűzparancsok

    - A harc felvétele realisztikusabb távolságokon zajlik (több száz méter is lehet)
    - Nem lézerrel lövöldözik az ember, a lövedékeknek esése van, és hat rájuk a szél is, ennek megfelelően kell irányzékot állítani az adott fegyveren, és előretartást is kell alkalmazni szél és mozgó cél esetén.
    - Rendes lőballisztika van a játékban, amit a battlefield videóban látunk a tüzérség esetén lövedék esést, az konkrétan nevetséges. (gravitáció, légnyomás, páratartalom, légellenállás, Coriolis-erő !)

    - a cipelt súly mértékének megfelelő fáradás, futás, mozgás korlátozása

    - IED (Improvizált robbanó eszközök) szimuláció

    - Beépített AAR (Bevetés utáni kiértékelés)

    - légi eszközöknél szimuláció módban relisztikus fizika (pl. vortex ring)

    Ennyi jut eszembe, ettől sokkal, sokkal több van. Egy részük nem elérhető az Arma ban (pl IED és AAR), de minden amit az engine tud benne van (pl lőballisztika). Nem hiába használja több hadsereg is kiképzésre a nem játékként forgalmazott, teljes verziót (Virtual Battle SPace)

    A gond egyébként ott van, hogy egyszerű pistike azt sem tudja hogy ezek nagyrésze mi, így nem is érzi hiányukat, és könnyen be lehet neki magyarázni hogy mi az ami realisztikus.

    [ Szerkesztve ]

    You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

  • BoB

    veterán

    válasz oriic #24 üzenetére

    Így van, ennek igazat is adok, de írtam is. Teljesen külön kategória. Ha valaki kis könnyed lövöldözésre vágyik ahol nem kell várni, tanulni, stb, arra sokkal jobb az árkád jelleg.

    You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

Új hozzászólás Aktív témák