Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bivalyolo

    őstag

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    Én valami hasonlót képzeltem el ezen hsz -ed alapján, mint az FRTC-s beállítás. Chill esetén két csúszkával(min-max) természetesen.

    "Let's agree to disagree!"

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    Most látom, hogy a 900p leginkább a Twitch miatt jött be a divatba, ugyanis a YT nem támogatja ezt a felbontást, ott legfeljebb downscale-t tudsz csinálni 720p-re.
    A 16:9 reklámot még mindig nem értem.

    "Természetesen nem. Az OpenGL-t elengedte mindenki. Már a Khronos is. Innentől kezdve erre fejleszteni pénzkidobás. Nincs meg mögötte az igény."

    Ekkora baromságot még sosem olvastam tőled. Másfél sorban ennyi ökörséget összehordani, érdekes mindenesetre.

    A valóság ezzel szemben az, hogy az AMD-n kívül mindenki támogatja az OGL-t. Érdekes módon az NV úgy gondolta, hogy érdemes időt és pénzt áldozni rá, valamint mindenki más az OBS, Xsplit fejlesztői is megoldották. A Mirillis is hónapokon át küzdött azért, hogy az OGL játékokat is fel lehessen venni (és streamelni) AMD VGA-k alatt. Még nekik is megérte nem kevés időt és pénzt ráfordítani, mindenkinek, ugyanis baromi nagy igény van rá. Rengeteg olyan játék fut OGL-ben, amit még ma is nagyon sokan streamelnek. Nem csak a Minecraft-ra kell gondolni, hanem a számtalan retro stream-re, ahol nagy neveket vesznek elő. Ezeknek is óriási nézettségük van.
    Na most az AMD szerint ezek nem fontosak, miközben elvileg a streamerek igényeit figyelembe véve fejlesztették a Relive-t. Ez meglehetősen ellentmondásos dolog. Ha nem Relive-t használsz nincs gond az OGL játékokkal, de ha Relive akarsz használni, hát rábasztál. Bár alapból nagyon érdekelne, hogy hány ismert streamer használ Relive-t.
    Szerintem itt az lehet a háttérben, hogy az AMD kizárólag annak a néhány ismert streamer véleményét veszi figyelembe aki Relive-t használ, ők viszont vagy nem foglalkoznak OGL játékokkal vagy ablakban tolják.

    Amikor az összes konkurens szoftver támogatja és egy pici fejlesztőcsapatnak is megéri hónapokat rááldozni, hogy tökéletesen működjön minden felvétel OGL alatt is, akkor ne gyere már azzal, hogy nincs rá igény, ez még tőled is kritikán aluli kijelentés! :W
    Egyszerűen arról van szó, hogy az AMD szerint nincs rá igény. Érdekes módon azokat a streamereket nem vették figyelembe, akik emiatt panaszkodtak, itt is voltak egy páran.

    Még durvább azonban, hogy az nV mellett az Intel is csinált OGL támogatást a QuickSync-hez. Hogy lehet az, hogy az AMD-n kívül mindenki másnak megérte az OGL támogatást megcsinálni? (költői kérdés)
    Biztosan nem azért, mert nincs rá igény.

    "A Chill sose lehet globálisan aktív"

    Tehát a felhasználók nagy része soha nem fogja élvezni az előnyét, sok értelme van így, minden esetre köszi a választ.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • Kansas

    addikt

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    Azt nem tudod esetleg, hogy a játékonkénti beállításoknál az FRTC miért a globálisban megadott érték duplájára áll be? Vagy ez feature így?

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák