Új hozzászólás Aktív témák
-
Eddig csak poén szinten említettem meg, de most már komolyan: Hol a MGSV?! Azt tényleg csak én várom? Nem fog belőle hasonló cikk születni? Vártam én szépen csendben, de most már elfogyott a türelmem.
Az Evolve-ról a véleményem (az én véleményem, szóval az Evolve fanatikusoknak nem kell rögtön a nyakamnak ugraniuk), hogy nem ér annyit, hogy " legjobban várt játék"-ként emlegessük. Egyszerűen ez az ötlet kevés önálló játéknak. Ígéretes volt mikor bemutatták, csak akkor még azt hittem ez csak egy része a játéknak. Így viszont ekkora tartalommal talán még gáz is teljes árú játékként árulni. Ezt alátámasztja az is, hogy a cikk 80%-ban a szörny és a kasztok bemutatásáról szól.
A beta kirpóbálása után engem teljesen hidegen hagy ez a cím.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pigster
senior tag
Kipróbáltam én is. Mentem két-három kört. Letöröltem.
Zavaros, sötét, futsz, mint a hülyék valamerre, aztán a végén van egy kis lövöldözés. Ráadásul jó drága is lesz. Abszolút nem legjobban várt játék.FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
djculture
félisten
Elég hülye megoldás ez a 4 vs 1 Eltudom képzelni milesz ha csak egy ember is nemtudja mit kell csinálni már nem lehet legyőzni a szörnyet..
-
cskamacska
addikt
Valójában pont túlbiztosított az egész, nem könnyű kinyírni egy embert, ha sikerül is nemsokára újraéled valami minimál életerő mínusszal, szörnyet meg ugye pláne nem könnyű kinyírni, így csendes kergetődzés és tápolás(akadályozás) van a kör végéig, mikor relatíve gyorsan eldől az egész. A gond az, hogy Left 4 Dead Tank elleni harcát próbálják eladni újra, de marhára erőltetett az egész, önmagában ez nem tesz ki egy teljes játékot.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
djculture
félisten
válasz cskamacska #4 üzenetére
Mi a tankot is ugy játszunk hogy vagyunk bennt 32-en és jön 3* 3 tank.. steamworks-os lesz ez is amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
vegitossj7
addikt
Szerintem ütni fog a "next-gen" L4D copy, a lényeg, hogy nem pay2win .
Ennyiért kinek ne érné meg?
A fő"fejlesztő" nem érti a játékosok felhábordását az ár miatt, hisz ők nem azt csinálják mint a "nagyok".
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.
-
vegitossj7
addikt
-
djculture
félisten
válasz vegitossj7 #7 üzenetére
Engem ez az asszimetrikus hülyeség jobban zavar mint az ára.. Biztos hogy nem fogok érte 10 ezret kiadni mert rohadt gyorsan felidegelne..
-
cskamacska
addikt
válasz vegitossj7 #7 üzenetére
Egyébként ez a feltűnően magas ár elég öngyilkos húzás, vagy éppen cinikus és számító. Multi játékoknál a magas ár semmiképp nem előnyös, ha csak nincs eszetlen nagy reklám a hátuk mögött, akkor ez a játékosszám kárára megy. Viszont ha ők is már előre látják hogy ebből nem lesz hosszabb távú befektetés, és a előrendelésekből akarják visszaszedni a készítési költségüket, majd minden egyéb már ajándék, még ha a játék bukik is, akkor teljesen érthető az árazás.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Elpresidente
tag
Kiváncsi vagyok, hogy a szörnyet irányító játékos esetében elkövetett Rage Quit mennyire fogja megdobni a szerintem amúgy is kérdéses játékélményt
Xbox gamertag: goserHU
-
ribizly
veterán
válasz Elpresidente #11 üzenetére
LOL! Erre nem is gondoltam, pedig van olyan haverom aki miatt rendszeresek voltak a félbeszakadt L4D partik, mert egy rosszul sikerült ugrás vagy félrenézés után azonnal dühbe gurult és kilépett (mindenhonnan: skype, Steam, stb.). Egy ilyen játéknál itt van a vége...
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
oriic
HÁZIGAZDA
A fene a türelmetlen mindenedet hejjj!
Beszélek Grath kollégával hogy az MGS5 cikk csak annyiból álljon, hogy "JÓ JÁTÉK LESZ? IGEN. KELL".
Ennyi.
Hja meg egy kép is, hogy Snaaaaake!
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
-
Ragnar_
addikt
Kicsit fura ez a 4 vs 1, persze lehet, hogy játszva a játékot működhet. A L4D1-2 elég jól sikerült ahhoz hogy még jelenleg is bőven játszható. Evolve bétához nem volt szerencsém, ha lesz demo azért kipróbálom, de nagyon nagy elvárásaim nincsenek az eddigi infók alpján. (Anno L4D demo volt, rengeteget toltam a demo kampányt a full megjelenéséig ott el lehetett dönteni demo alapján, hogy bejön-e a játékmenet ...)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Mister_X
nagyúr
Másik topicból kiollózom:
"
Valaki beszólt, hogy Xbox 360-as a grafikai szint. Az árnyekok baromi részletesek, a vegetáció gazdag, a textúrák részletesek, ez illik a mindenkori gyenge fényviszonyokba burkolózó tájhoz. Szép, de minimum ízléses, pláne bétához képest, stabil is. Sok pálya van a bétában is (4 vagy 5 kb.).A csapatmunka a Hunterek között elengedhetetlen, ha nem tudnak semmilyen szinten együttműködni és nem használja mindenki a képességeit, akkor el fognak vérezni. A trapper csapdát állít, amik jelentősen lelassítják a szörnyet, valamint ledobhatja a mobil arénát, ahonnan a szörny nem tud kiszökni és harcra van kényszerítve, valamint van egy Daisy nevű háziasított kutyaszerű trapjaw, aki kiszimatolja a szörnyet (a másik oldalról elég idegesítő, mert hiába nem hagysz nyomot lopakodva, folyton megtalál), support buffol és pajzsot ad (Stage 2-es szörny már oda tud kapni rendesen, egy kombósorozattal kinyír valakit akár), a medic gyógyít, mesterlövész puskával gyengepontot jelöl meg a szörnyön, valamint nyugtatólövedékkel lelassítja, az assault meg a fő sebző. Minden kaszthoz három karakter tartozik, eltérő arzenállal és képességgel, a fentiek a kasztok alapkarakterei. Képességekhez tartozó questekkel (x sebzés y fegyverrel, stb.) lehet feloldani a következő karaktereket.
A szörny pozíciója nagyon érdekes. Fél perccel a hunterek érkezése előtt indít, addig van ideje elbújni és elkezdeni ritkítani az élővilágot. Evéssel pajzsot húz magára (a sérülések maradandóak), majd tud fejlődni (evolve). Négy képessége van, három-három pont mehet egy képességre, három elosztható ponttal kezd és evolve-onként még hármat kap. Stage 1-en indul, ilyenkor még gyenge, 1-1-1-0, 2-1-0-0 vagy 3-0-0-0 pontelosztással, kevés élettel és gyenge pajzzsal. Stage 2-n már harcképesebb, több az élete és a képességei is erősebbek. Enni kell, de vigyázni kell, hogy ne találjanak ránk a vadászok, ehhez elég nagyok a pályák. Simán futva elég nagy lábnyomokat hagyunk, amik világítva jelennek meg a huntereknek (monster tracks), lopakodva ilyet nem hagyunk, de persze lassabbak is vagyunk. Lopakodva az élővilág tagjait is egyszerűbb elkapni és felfalni. Az alap szörny a Goliath, egy tűzzel operáló, tank típusú közelharcos, aki bevetődik a csatába, sziklákat dobál, tüzet köp vagy lecharge-olja az egész csapatot. A feloldható szörny a Krakken, eltérő stratégiát kell vele alkalmazni, ő inkább távolról operál elektromos spellekkel, tud repülni bizonyos keretek között és távolsági támadásra is képes, képességei A Mennyei Szikra (decens castolási idővel rendelkező területi áldás az égből), tud aknát rakni (elég aggresszív kis gömbök), a környezetét túltölteni elektromos kisülésig, valamint a Vortex nevű, hatásos, hátra lökős "force push". Közelharcosként gyengébb, így a neutrális szörnyeket is lassabban öli.
A térképek, mint említettem, nagyok, és le vannak szórva élőlények. A szörnynek azért kell levadásznia őket, hogy fejlődjenek, a huntereknek meg azért érdemes, hogy így vágják el a tápláléktól (meg egyébkéntis, támadnak a szemetek), Vannak nagyobb bestiák, amik mindkét félt eléggé megizzasztják, őket fel is lehet használni. Egyszer Krakkenként bebújtam a legveszélyesebb lénynek számító, vízben magát áztató Tyrant mögé, amikor üldöztek, hát nem beleákkt egy gellert kapott golyó és szépen nekirontott a vadászkülönítménynek? Amint eléri a szörny a Stage 3-at, át kell menni védekezőbe, mert a power relayt meg tudja utána semmisíteni.
Tetszetős a matchmaking, ahol fel tudunk állítani egy sorrendet a preferált role-ok szerint és az alapján rak meccsbe. Persze mindenki a monstert rakja elölre, mert baromi poén és jó pár menetenként átmenni bestiába, de igyekszik a game mindenkinek a preferált szerepet kiosztani - nálam a sorrend Monster, Medic, Trapper, Support, Assault, így általában én vagyok a medic, ha nem aprak be szörnynek.
"Engem a béta meggyőzött, addig szkeptikus voltam, első napos vétel lesz.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
mfranky
őstag
Engem sem győzött meg...igazából valami hiányzik, valami, ami megdobná az egészet...
Mondjuk nem a mai fiatalok közé tartozom, de szerintem sokkal sikeresebb lenne, ha valami régi (80-90-es évekbeli) filmeket, történeteket játékosítanának meg ezzel a 4 vs. 1-el...
Engem személy szerint jobban érdekelne egy ilyen multiplayer 4vs1 mondjuk egy Ghostbustersbe vagy Alien, esetleg Predator dologba átültetve...lehet, hogy gyorsan meglehet unni, egy ilyen csak kizárólag multis játékot, de a felsorolt filmek miatt igen nagy előnnyel indulna a többivel szemben...
Személy szerint nagy Predator Fan vagyok, egy ilyen multis játékkal 4-5-en levadászni egy predatort a dzsungelben...szerintem meglenne a feelingje...[ Szerkesztve ]
PSN ID: Franky_Hun_33 -- S20+
-
Heavyrain
őstag
Pont tegnap jött ki ez a videó,összefoglalja az eddigi infókat: Evolve: The Survival Guide
(Nagyjából az van benne,mint amit Grath is leírt plusz egy kis gameplay)
-
sz_abika
addikt
Nekem tetszett a béták alatt, nagyon hangulatos végre nem a gonoszt legyőzni, hanem a mobbal aprtani az embereket
Annak ellenére várom,hogy a Halon kívül kb csak stratégia és sportjátékokkal játszottam...PSN: xszabikax
-
veterán
válasz Elpresidente #11 üzenetére
Ha bárki kilép az AI átveszi az irányítást, és a játék keres másik játékost, de ha nem talál, a szörny AI komoly kihívást jelent egy közepes vadász csapatnak is.
Grafika meg 4. generációs CryEngine, arra szerintem nem lehet panasz.
[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
scope2007
addikt
talán jó lesz.. videó alapján
CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
Mister_X
nagyúr
válasz cskamacska #21 üzenetére
Ez a tag máshoz sem ért, mint bullshit videók gyártásán. A felhozott vádak egy része lehet helytálló (PRE-ORDER IT!), ellenben (legnagyobb meglepetésemre) az Evolve nem rossz játék.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
cskamacska
addikt
Valójában Sterling sem mond neked ellen, csak kritizálja a nagy kiadók hozzáállását.
Szerintem ez is Titanfall és a Destiny sorsára jut majd, megbukni nem igazán tud, ahhoz bőven sok pénz bele van tolva(utólag meglepődtem hogy mennyire tolja a 2K az Evolve-t, így már az "eszetlen nagy reklám a hátuk mögött" kategóriába esik), de sikeres sem nagyon lesz, nincs mögötte az a változatos bő tartalom ami hónapok múlva is lekötné az embereket.Nekem továbbra is az a bajom, hogy a L4D kis szeletkéjét akarják eladni teljes játékként, és hogy átéltem már hasonlót lényegesebben élvezhetőbben Hidden: Source, és Alien Versus Predator multiban.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
schellky
csendes tag
Szkeptikus voltam a játékkal kapcsolatban, de mivel az l4d játékokat zseniálisnak tartom, ezért adtam neki egy esélyt a bétánál. Az elején még zavarosnak tűnt az egész, de ahogy belejön az ember, egyre izgalmasabb. Nem bírtam abbahagyni a játékot. Szerintem megint hatalmasat raknak le az asztalra a Turtle Rockos srácok.
Aki csak összevissza rohangál, meg csak püföli a gombokat a harcnál az elhiszem, hogy hamar megunja. Ezt meg kell tanulni. Egy jól játszó szörny ellen egy jól összedolgozó profi csapat hihetetlen jó harcokat eredményezhet.
Mindegy, nekem is első napos vétel, vágom a centit február 10-ig.[ Szerkesztve ]
ScHellKy
-
Mister_X
nagyúr
válasz cskamacska #24 üzenetére
Értettem én is, ellenben Sterling kevésbé szimpatikus Bár a nagy kiadók filozófiajával nem lehet már mit kezdeni, csak beletörődni. DLC-t en nem tervezek venni, hacsak nem ad majd akkora pluszt a négy hunter vagy esetleg pályák.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Areturus
tag
Én nagyon várom. Rendkívül kíváncsi vagyok, hogy az AI hogyan fog viselkedni mind a szörny mind a vadászok szerepében. Remélem lesz elég okos és mellette fog elég kihívást is nyújtani.
-
Mister_X
nagyúr
válasz Heavyrain #28 üzenetére
Inkább az utóbbi - az azt is lehetővé teszi, hogy ne keljen megvárni mind a négy huntert, mert lehet lesz aki ragequitol lobbyban, ha nem a neki megfelelő kasztot kapja.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
CARNIVAL
csendes tag
én azt várom ettől a játéktól hogy left for dead 1 és dota összegyúrása legyen, remélem errefelé fejlesztették a játékot mert máshogy nincs értelme és nagyot fog "bukni"
ha ezt megcsinálják akkor a játék nagyon sikeres mp fps lesz és végre lesz egy jó fps a steamen sok játékossal -
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...