Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    Másik topicból kiollózom:

    "
    Valaki beszólt, hogy Xbox 360-as a grafikai szint. Az árnyekok baromi részletesek, a vegetáció gazdag, a textúrák részletesek, ez illik a mindenkori gyenge fényviszonyokba burkolózó tájhoz. Szép, de minimum ízléses, pláne bétához képest, stabil is. Sok pálya van a bétában is (4 vagy 5 kb.).

    A csapatmunka a Hunterek között elengedhetetlen, ha nem tudnak semmilyen szinten együttműködni és nem használja mindenki a képességeit, akkor el fognak vérezni. A trapper csapdát állít, amik jelentősen lelassítják a szörnyet, valamint ledobhatja a mobil arénát, ahonnan a szörny nem tud kiszökni és harcra van kényszerítve, valamint van egy Daisy nevű háziasított kutyaszerű trapjaw, aki kiszimatolja a szörnyet (a másik oldalról elég idegesítő, mert hiába nem hagysz nyomot lopakodva, folyton megtalál), support buffol és pajzsot ad (Stage 2-es szörny már oda tud kapni rendesen, egy kombósorozattal kinyír valakit akár), a medic gyógyít, mesterlövész puskával gyengepontot jelöl meg a szörnyön, valamint nyugtatólövedékkel lelassítja, az assault meg a fő sebző. Minden kaszthoz három karakter tartozik, eltérő arzenállal és képességgel, a fentiek a kasztok alapkarakterei. Képességekhez tartozó questekkel (x sebzés y fegyverrel, stb.) lehet feloldani a következő karaktereket.

    A szörny pozíciója nagyon érdekes. Fél perccel a hunterek érkezése előtt indít, addig van ideje elbújni és elkezdeni ritkítani az élővilágot. Evéssel pajzsot húz magára (a sérülések maradandóak), majd tud fejlődni (evolve). Négy képessége van, három-három pont mehet egy képességre, három elosztható ponttal kezd és evolve-onként még hármat kap. Stage 1-en indul, ilyenkor még gyenge, 1-1-1-0, 2-1-0-0 vagy 3-0-0-0 pontelosztással, kevés élettel és gyenge pajzzsal. Stage 2-n már harcképesebb, több az élete és a képességei is erősebbek. Enni kell, de vigyázni kell, hogy ne találjanak ránk a vadászok, ehhez elég nagyok a pályák. Simán futva elég nagy lábnyomokat hagyunk, amik világítva jelennek meg a huntereknek (monster tracks), lopakodva ilyet nem hagyunk, de persze lassabbak is vagyunk. Lopakodva az élővilág tagjait is egyszerűbb elkapni és felfalni. Az alap szörny a Goliath, egy tűzzel operáló, tank típusú közelharcos, aki bevetődik a csatába, sziklákat dobál, tüzet köp vagy lecharge-olja az egész csapatot. A feloldható szörny a Krakken, eltérő stratégiát kell vele alkalmazni, ő inkább távolról operál elektromos spellekkel, tud repülni bizonyos keretek között és távolsági támadásra is képes, képességei A Mennyei Szikra (decens castolási idővel rendelkező területi áldás az égből), tud aknát rakni (elég aggresszív kis gömbök), a környezetét túltölteni elektromos kisülésig, valamint a Vortex nevű, hatásos, hátra lökős "force push". Közelharcosként gyengébb, így a neutrális szörnyeket is lassabban öli.

    A térképek, mint említettem, nagyok, és le vannak szórva élőlények. A szörnynek azért kell levadásznia őket, hogy fejlődjenek, a huntereknek meg azért érdemes, hogy így vágják el a tápláléktól (meg egyébkéntis, támadnak a szemetek), Vannak nagyobb bestiák, amik mindkét félt eléggé megizzasztják, őket fel is lehet használni. Egyszer Krakkenként bebújtam a legveszélyesebb lénynek számító, vízben magát áztató Tyrant mögé, amikor üldöztek, hát nem beleákkt egy gellert kapott golyó és szépen nekirontott a vadászkülönítménynek? ;] Amint eléri a szörny a Stage 3-at, át kell menni védekezőbe, mert a power relayt meg tudja utána semmisíteni.

    Tetszetős a matchmaking, ahol fel tudunk állítani egy sorrendet a preferált role-ok szerint és az alapján rak meccsbe. Persze mindenki a monstert rakja elölre, mert baromi poén és jó pár menetenként átmenni bestiába, de igyekszik a game mindenkinek a preferált szerepet kiosztani - nálam a sorrend Monster, Medic, Trapper, Support, Assault, így általában én vagyok a medic, ha nem aprak be szörnynek.
    "

    Engem a béta meggyőzött, addig szkeptikus voltam, első napos vétel lesz.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák